Šta je novo?

Crna Gora

Po meni ovde ima da se radi i radi!Ako odrade sve do 30 septembra sledeće godine šampioni su definitivno,ali ne verujem,čitava brda moraju da se skinu...
 
Mene je oduševio ovaj video.... baš je mnogo napredovalo od prošlog mjeseca, posebno dio od 7-12-ok kilometra... Rok zavisi samo od petlje Smokovac... I jedva čekam ovim putem da idem za Beograd kod ženinih...
 
Mislim da se moze zavrsiti do sledece jeseni. Vidimo samo delove koje radi Bemax i svi betonski radovi su skoro gotovi. Nasipi i otkopavanja mogu da se rade i po losijem vremenu. Nadam se da ce se Kinezi samo preseliti dalje na sledecu deonicu.
 
Nudim opkladu da neće biti završeno u 2020. Ima li zainteresovanih?
 
Лепо, колико су до сада асфалтирали?

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Hvala Nidzo, super izgleda :kk: Bice to kad se zavrsi prelep autoput, sa fantasticnim krajolikom, kao sto se vec i nazire na snimku. I jos jedan utisak sa ovog snimka mi je da one ispravljene krivine od Niksica ka Trebinju koje sam video pre 2 meseca, ni malo ne zaostaju za ovim krivinama autoputa, pa cak se mogu uporediti i sa sirinom jednog smera autoputa. Znaci tamo ce ladno moci se vozi 100, ali pretpostavljam da ce kao i svuda u CG biti neko katastrofalno ogranicenje (tipa na onom odlicnom putu Savnik-Zabljak 50km/h, pa Morinj-Vilusi... a mozes skoro 100 da ides), ali se nadam da ce staviti ogranicenje bar 80. Mislim nema svrhe napraviti extra regionalne puteve, iskopati brda, ispraviti krivine, prosiriti odlicno put... a onda staviti ogranicenje 50,60, mislim koja je svrha da putujes 100 godina.
 
Све брже од деценије би било чудо!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654218#p654218:kt1rr296 je napisao(la):
Marlon » Sre Avg 28, 2019 2:07 pm[/url]":kt1rr296]Interesantno poređenje koliko je napredovao most Tara2 (L=454, D=398) za četiri mjeseca
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php
Slika nije baš najjasnija ali se vidi da su za 2 mjeseca uspjeli da završe rasponsku konstrukciju mosta Tara 2
 
Лепо то они раде...видећемо да ли ће успети до септ 2020 да заврше све, искрено се надам да ће тако бити. Да што пре крену и са следећом деоницом.

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Sa uživanjem pratim ove vaše izveštaje...
Sa očeve strane zavičaj mi je Bijelo Polje, imao je on i mnogo prijatelja u Baru, divne dane sa dole provodio...
A opet sećam se kako je bilo naporno voziti iz BG do dole...
Drago mi je da se CG razvija u tim stvarima, retko sad idem dole, i žao mi je zbog toga.
Trebalo je ovo ranije, no šta je tu je.
Takođe nadam se da će CG u ovim poslovima što manje "čekati" srpsku stranu.
Neka rade svoje, "sa ove strane" je mnogo hoštapleraja i ne treba se sa njima petljati previše...

Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
NOVEMBAR autoput KADROVI NA 4 DEONICI UVAC - MATESEVO

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Y4VL0RBqN3o[/youtube]
 
Леп видео, стално напредују!

Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
Још један доказ да је изградња тог аутопута у држави од 600к становника и са скоро никаквом привредом ван памети,а и сами су рекли да хоће да се сконцентришу на богатију клијентелу што се тиче туриста, тако да боље да су тај новац уложили у аеродроме и евентуално аутопут Улцињ - Херцег Нови.
 
Pompezan naslov. U tekstu nije objasnjeno sta konkretno znaci zona neposrednog uticaja autoputa. Pa bogatija klijentela bi da se vozi brze i udobnije. Sta, treba da imaju avionski polazak Tivat-Podgorica? Ili Tivat-Niksic? Auto-Put bi trebalo da ide sto blize moru, to se slazem. Trasa Jonskog koridora ide predaleko od mora. A u planu se vec prosirenje Tivat-Budva kao i obilaznica oko Budve.
 
Реално онда треба аутопут уз Јадран, с тим што је ту можда тек сатанска рута што се терена тиче
 
Nista nije neizvodljivo. Kredit od par milijardi i Kinezi ce to sve lepo da naprave.
 
Džaba im je dovođenje novih turista kad uz more saobraćaj stoji. Ne zna se gde je gore: Igalo-Kamenari, Budva, Sutomore...posebno od 1.avgusta kad "Italijani" pođu kući.
 
Ništa ne fali da AP bude pozicioniran nešto ,,više'' uz obnovu i proširenje magistrale gde je moguće i naravno dugo očekivane obilaznice.
 
Ova dionica kasni 24 mjeseca minimum... To je 50% duže od predviđenog roka... Najblaže rečeno katastrofa.
 
Vrh