Aerodrom u Batajnici rezervisan za loukost letove
Autor: R. Bulatović15.06.2011.
Na spisku prioriteta koje čelnici grada imaju do 2016. nalazi se izgradnja mosta preko Ade i onog koji će povezati Zemun i Borču, kao i završetak obilaznice oko Beograda. Brojni kapaciteti biće usmereni i na izgradnju metroa, kao i na efikasnije korišćenje gradske železnice, a aerodrom u Batajnici trebalo bi da postane centar za loukost letove. Cilj petogodišnje strategije razvoja grada, koja je usvojena u ponedeljak, jeste da Beograd učini lepšim i funkcionalnijim i za njegove žitelje i za domaće i strane goste.
1. Osposobljavanje Batajničkog aerodroma
Namera gradskih vlasti je da ožive i aerodrom u Batajnici i na taj način privuku vlasnike niskobudžetnih avio-kompanija, pa bi avioni, osim na Aerodrom „Nikola Tesla”, sletali i uzletali i sa batajničkog. Osposobljavanje Vojnog aerodroma „Batajnica” zavisi od dogovora sa vojnom upravom o tome kada bi on mogao da pređe u civilne ruke, a trebalo bi da bude završen između 2013. i 2016. godine. Adaptacija piste i pratećih objekata za potrebe jeftinih aviona bi se finansirala republičkim novcem, ali je ostavljena i mogućnost upliva privatnog kapitala i eventualne privatizacije. Glavnu reč u ovom projektu vodiće Ministarstvo za infrastrukturu, a prema strategiji, tu je neophodna i tesna koordinacija grada i republike. Inače, aerodrom se nalazi u blizini Batajnice i Nove Pazove, na 25 kilometara od Beograda. Pripada Vazduhoplovstvu i PVO Vojske Srbije i jedini je aerodrom u Srbiji sa dve asfaltne piste
Ovo je navedeno kao jedan od prioriteta Beograda....
Zanimljivo je da se o ovom nešto i ne priča.... da li je u pitanju opcija privatizacije ?
Autor: R. Bulatović15.06.2011.
Na spisku prioriteta koje čelnici grada imaju do 2016. nalazi se izgradnja mosta preko Ade i onog koji će povezati Zemun i Borču, kao i završetak obilaznice oko Beograda. Brojni kapaciteti biće usmereni i na izgradnju metroa, kao i na efikasnije korišćenje gradske železnice, a aerodrom u Batajnici trebalo bi da postane centar za loukost letove. Cilj petogodišnje strategije razvoja grada, koja je usvojena u ponedeljak, jeste da Beograd učini lepšim i funkcionalnijim i za njegove žitelje i za domaće i strane goste.
1. Osposobljavanje Batajničkog aerodroma
Namera gradskih vlasti je da ožive i aerodrom u Batajnici i na taj način privuku vlasnike niskobudžetnih avio-kompanija, pa bi avioni, osim na Aerodrom „Nikola Tesla”, sletali i uzletali i sa batajničkog. Osposobljavanje Vojnog aerodroma „Batajnica” zavisi od dogovora sa vojnom upravom o tome kada bi on mogao da pređe u civilne ruke, a trebalo bi da bude završen između 2013. i 2016. godine. Adaptacija piste i pratećih objekata za potrebe jeftinih aviona bi se finansirala republičkim novcem, ali je ostavljena i mogućnost upliva privatnog kapitala i eventualne privatizacije. Glavnu reč u ovom projektu vodiće Ministarstvo za infrastrukturu, a prema strategiji, tu je neophodna i tesna koordinacija grada i republike. Inače, aerodrom se nalazi u blizini Batajnice i Nove Pazove, na 25 kilometara od Beograda. Pripada Vazduhoplovstvu i PVO Vojske Srbije i jedini je aerodrom u Srbiji sa dve asfaltne piste
Ovo je navedeno kao jedan od prioriteta Beograda....
Zanimljivo je da se o ovom nešto i ne priča.... da li je u pitanju opcija privatizacije ?