Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.456
- Pohvaljen
- 49.243
И још једна заминљивост, коју често немамо на уму: путнички ваздушни саобраћај је на Аеродрому Батајница фактички функционисао непрестано, све до 2006. године и распада СЦГ, односно ВСЦГ!
Наиме, авиони "Ан-26" из састава 667. транспортне ескадриле редовно су летели на линији Београд - Подгорица, превозивши робу, пошту, али и путнике (старешине, али и чланове њихових породица, цивиле на раду у војсци и сл.). За место на лету је било потребно писати захтев и тако то, интересовање било велико, па је авион редовно био пун (путници су седели на побочним клупама за падобранце, око терета, који је био у средини). Двојица војних полицајаца била су једино аеродромско особље које би дочекало путнике у Батајници.
Ултра лоукост у режији ВиПВО и невидљива конкуренција ЈАТ-у и "Монтенегру"
Наиме, авиони "Ан-26" из састава 667. транспортне ескадриле редовно су летели на линији Београд - Подгорица, превозивши робу, пошту, али и путнике (старешине, али и чланове њихових породица, цивиле на раду у војсци и сл.). За место на лету је било потребно писати захтев и тако то, интересовање било велико, па је авион редовно био пун (путници су седели на побочним клупама за падобранце, око терета, који је био у средини). Двојица војних полицајаца била су једино аеродромско особље које би дочекало путнике у Батајници.
Ултра лоукост у режији ВиПВО и невидљива конкуренција ЈАТ-у и "Монтенегру"