Nije im lako da povećaju broj posetilaca... Bio sam preneki dan - oko tih automobila je prazno, kao zbog interesovanja su produžili trajanje "manifestacije". Sizifov posao - povećati broj posetilaca u neuseljenom shopping mall-u, a u međuvremenu se u Beogradu otvorilo puno novih sličnih objekata.
Od svih novih tržnih centara mislim da je najbolje prošao Beo Shopping Centar. Sve ostalo - poluprazno: jednostavno to više nije vreme kada su u Beogradu bila samo dva tržna centra (Delta i Ušće) i svi su išli samo tamo. Delta City je hronično prazan, ni blizu kako je to bilo pre 5-6 godina. Ranijih godina kada se organizovao Grazia Shopping Night oko Delta City je bilo opsadno stanje. Skoro su isto imali nekakav shopping night - ništa spec, business as usual. TC Rajićeva je isto imao skoro nekakav shopping day (valjda rođendanski) - jedan DJ pušta muziku ispred tržnog centra, nikoga unutra - kao i svakog drugog dana.
Izgleda da prolazi vreme manije za tržnim centrima i kod nas. Ovi su sa Galerijom zakasnili 10 godina. Dosta ljudi je počelo i da kupuje preko Interneta.
Od svih novih tržnih centara mislim da je najbolje prošao Beo Shopping Centar. Sve ostalo - poluprazno: jednostavno to više nije vreme kada su u Beogradu bila samo dva tržna centra (Delta i Ušće) i svi su išli samo tamo. Delta City je hronično prazan, ni blizu kako je to bilo pre 5-6 godina. Ranijih godina kada se organizovao Grazia Shopping Night oko Delta City je bilo opsadno stanje. Skoro su isto imali nekakav shopping night - ništa spec, business as usual. TC Rajićeva je isto imao skoro nekakav shopping day (valjda rođendanski) - jedan DJ pušta muziku ispred tržnog centra, nikoga unutra - kao i svakog drugog dana.
Izgleda da prolazi vreme manije za tržnim centrima i kod nas. Ovi su sa Galerijom zakasnili 10 godina. Dosta ljudi je počelo i da kupuje preko Interneta.