Šta je novo?

"BW Galerija" - Beograd na vodi [ Tržni centar | 300 000m² ]

Biće izmena... :lol: :lol: Kada Polo Ralph Lauren (koji inače kao marku mrzim, ali je jedini novi skuplji brend) vidi da je u istom šoping centru sa Pompea gaćićama, čačanskim PS Fashionom, Opossite shoes-om i Bonattiem ima tranjno da izbaci Srbiju sa liste proširenja.

Ovo je skandal nad skandalima. Pa oni 4 godina grade šoping centar, u naselju u kome je 5000 evra kvadrat, u kome je najavljen jedan od retkih St Regis i W hotela, kao i još pet sa 5 ili 4 zvezdice, pritom najveći šoping centar na Balkanu bez Turske, koji se nadovezuje na najviši toranj u kome kvadrat košta 7000 evra i dolazi jedan od najekskluzivnijih hotelskih lanaca sveta... Šoping centar koji nije građen kao Beo (kutija za cipele) nego ga je projektovao međunarodno priznati biro RTKL i domaći Arhipro.. Od investitora Dubai Malla eeejj.. Za čije potrebe je pobodeno više hiljada šipova.. Koji je najavljen kao centar koji će Beograd konačno (kada već gradimo tolike tržne centre) staviti na listu šoping gradova... Izgleda iz BW nisu svesni kakav je ovo debakl..

Sečam se pre par godina kada je Ada Mall bio najavljen kao takođe ekskluzivan šoping centar.. I spiska i jeftinih materijala i izgleda koji smo na kraju dobili sa kič svetlima..

Nema nikakvog razloga da ovaj šoping centar zajedno sa svim ostalim novoizgrađenim u prethodnih par godina bude do temelja srušen i da ih zamene parkovi.

U ovom šoping centru pa i u celom Beogradu na vodi se ogleda beda Srbije.. Mada dobro taman će estradne pevačice i žika kojima Sns daje pare da zaglupljuju ovaj narod moći da kupe bikini i gaćice u Pompei.. Njima i onako Gucci i LV ne treba, njima su gaće dovoljne.

Ej ljudi moji oni ne da Gucci nisu mogli da dovedu, pa oni nisu mogli ni Mediamarkt koji je sam po sebi ništa posebno, nisu konačno mogli da uvedu jedan novi lanac supermarketa, nisu mogli da dovedu Zaru home, a kamoli nešto drugo.

Očekujem još da u ivih poslednjih oko 100-ak ne navedenih radnji vidim:
1. Obuću metro
2. Obuću fontanu
3. Terranovu
4. Lc Wakiki (u boljem slučaju)
5. Piroćanac Arilje
6. Pepco
7. I još neke kandidate iz Capitol parka Rakovica i tako nekog sličnog šoping centra.....

I samo da napomen. Potrošač sam relativno marki koje su na nivou ponude Ušća... Dakle ne Gucci-a, pa čak ni brednova koji su dosta ispod njega.. Samo mi je žao kao čoveku koji više godina prati i izveštava na temu građevinskih projekata i novinama na tržištu da smo toliko bedni da ne možemo ni jedan ekskluzivan šoping centar napravimo.
 
Sve tacno ali to je nasa realnost. Ne grade se trzni centri zbog 10% dobrostojece populacije. Nije isplativo, nemamo srednju klasu koja idu u soping iz sporta. Zakupi su skupi da bi mogli da zive od malog broja redovnih kupaca.
Prvo sto gledaju je verujem "kolika je prosecna plata gde zelimo da otvorimo". Vide da je 500 eura i ne zele da gube vreme. Ne kazem da brat Luj ili Gucci nece otvoriti ali sam siguran da ce otici posle godinu-dve jer nije isplativo. Uvek podsetim na Burberry na terazijama.
Zapitajte se koje su radnje uvek kolko tolko pune po trznim centrima i Knezu? Pa one jeftinije kao H&M, C&A, Terra Nova, Waikiki koji prodaju krpe po 5 eura. Ko je zeljan luksuza i pun je pirea nije problem da skokne do Milana, Parizera, Dubaija pa i New York-a makar jednom godisnje na shopping
 
Stefan BB":5k3l7m2v je napisao(la):
Očekujem još da u ivih poslednjih oko 100-ak ne navedenih radnji vidim:
1. Obuću metro
2. Obuću fontanu
3. Terranovu
4. Lc Wakiki (u boljem slučaju)
5. Piroćanac Arilje
6. Pepco
7. I još neke kandidate iz Capitol parka Rakovica i tako nekog sličnog šoping centra.....

Ali ovo ti je 7 od 100-ak..
 
O, bože, kakvli izlivi snobovštine. Prvo, na spisku koji je postavio "Brazilac" ima tačno 151 zakupac, a u celom tržnom centru navodno između 300 i 350 lokala.

Čak i kada uzmemo u obzir da će pojedini zakupci imati više lokala - npr. tamo gde piše Inditex, to je zapravo sedam prodavnica: Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara i Zara Home (!!!), a slično važi i za Fashion Company (Guess, Replay i Timberland) i Sportinu (XYZ, Tom Tailor, Orsay, Esprit...) - možda uspemo da doguramo do 200, što opet ostavlja dosta praznog prostora koji će se lagano popunjavati narednih meseci, pa čak i godina, jer se i spisak zakupaca menja kako se, jelte, menjaju okolnosti na jednom tržištu.

Pritom, nije isključeno da Sportina uđe sa još nekim ekskluzivnijim brendom, budući da su baš oni držali Burberry i Armani na Terazijama.

Upadljivo je i da na spisku nedostaju restorani koji su neizostavni u gotovo svakom food courtu (McDonald's, KFC, Burrito Madre...), kao i neke relativno pristupačne prodavnice popularne međ' širokim masama (H&M, C&A, LC Waikiki, LPP brendovi...), tako da je evidentno da on nije konačan, čak i za ovu početnu fazu rada tržnjaka.

I naravno da će biti i jeftinijih brendova u "Galeriji". Oni vrlo dobro znaju na kom tržištu posluju, i na toliku kvadraturu ne treba da se odriču nijednog potencijalnog mušterije, i već je i iz ovog nezvaničnog spiska vidljivo da u ponudi imaju brendove i za dublji, i za plići džep, i to je skroz OK.

I na kraju, treba imati u vidu da se sa rastom broja tržinih centara menjaju i navike potrošača. Sve više ljudi ide u tržne centre koji su im geografski najbliži, uđu, obave kupovinu, i idu dalje. Mnogi su ovde na NBG postali "srećni" što je prošla fama oko Delte, pa sad možeš bukvalno da odeš čupav, neobrijan, i u pidžami, i da ti bude svejedno :D

"Galerija", s druge strane, pretenduje da bude ono što je u Beogradu danas jedino "Ušće", pa i malo više od toga. Otud IMAX, otud više igraonica i mesta za zabavu, i otud čak 50 kafića i resotarana koji će većinom gledati na Savu, i u kojima ćete moći da popijete i pojedete sve i svašta, od sendviča i kafe do jastoga i konjaka.
 
Stvarno ne verujem šta čitam, etiketiraju se neki domaći brendovi kao da su šugavi,a verovatno su kvalitetniji od pola tih izikanih imena. Kao da smo odrasli na Fendiju i Pradi, a zaboravi smo da do pre 20 godina nismo imali ni kršten supermarket, a kamoli neki strani brend. Ne znam gde ste videli da u centru od 100+ lokala budu samo brendovi visoke mode, čak i da se skupe svi što postoje ne bi dogurali do 100... S druge strane treba biti realan što se našeg tržišta tiče, da nema fashion company-a na Balkanu ne bi bilo ništa sem inditexa i poljskih brendova.
 
Oce bude beko ,1maj kluz,rudnik,jadran,borac,zvezda,boreli,koštala,obuća beograd,niteks, jumko, yasa,...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784645#p784645:1nxon5s4 je napisao(la):
direktor » 17 Oct 2020 08:09 pm[/url]":1nxon5s4]Oce bude beko ,1maj kluz,rudnik,jadran,borac,zvezda,boreli,koštala,obuća beograd,niteks, jumko, yasa,...

Nece to su zrtve tranzzicije.
 
Večernje fotke...

galerija01-2020-10-17-18-29-25.jpg

galerija02-2020-10-17-18-29-25.jpg

galerija03-2020-10-17-18-29-25.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784616#p784616:1o3espmu je napisao(la):
Homer Jay » Sub Okt 17, 2020 11:56 am[/url]":1o3espmu]O, bože, kakvli izlivi snobovštine. Prvo, na spisku koji je postavio "Brazilac" ima tačno 151 zakupac, a u celom tržnom centru navodno između 300 i 350 lokala.

Čak i kada uzmemo u obzir da će pojedini zakupci imati više lokala - npr. tamo gde piše Inditex, to je zapravo sedam prodavnica: Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara i Zara Home (!!!), a slično važi i za Fashion Company (Guess, Replay i Timberland) i Sportinu (XYZ, Tom Tailor, Orsay, Esprit...) - možda uspemo da doguramo do 200, što opet ostavlja dosta praznog prostora koji će se lagano popunjavati narednih meseci, pa čak i godina, jer se i spisak zakupaca menja kako se, jelte, menjaju okolnosti na jednom tržištu.

a otkud mi da znamo ako pise inditex da ce doci bas sve radnje koje pripadaju toj grupaciji? da li je to neka posebna informacija koju vi imate (koju do sad niste podelili sa nama) ili pretpostavka koja ne mora da bude tacna inace zaru home ne bismo imali samo u TC usce.

ja podrzavam ovaj projekat od samo pocetka i nisam uopste protiv jeftinijih i domacih radnji, naprotiv. trzni centri koji se baziraju iskljucivo na luksuznim radnjama su bezveze i neodrzivi, pa jos u ovim dimenzijama. najbolje je i najzivlje kad postoji ceo dijapazon brandova. dakle, nemam nista protiv radnji koje dolaze. moja zabrinutost proizilazi iz toga sto na spisku nema malo boljih brandova kojih ima po gradu i po drugim TC, znaci koje nisu cak ni nove na nasem trzistu. pricam o radnjama u rangu jacadi, maxamara weekend, graffiti, pretty ballerinas itd, ne hermes i sl.
 
У току је постављање билборда на углу Јужног булевара и Максима Горког који потврђује отварање 29-ог. Peek&Cloppenburg је у питању.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Мора да буде четвртак, значи 29-и.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Ne znam čemu toliko opterećenje svim tim markama. U Evropi se u tržnim centrima uglavnom nalaze prodavnice koje ciljaju na masovnije tržište, kao što su prodavnice koje su navedene na ovom spisku. Uzgred, Polo Ralph Lauren nije luksuzna marka, već je takođe masovnija marka (doduše višeg cenovnog ranga), a već postoji u Beogradu (kao deo XYZ).

Luksuzne radnje se obično nalaze u kvartovima koji su "mirniji" - sa manje prometa i gužvi. Npr. Knez Mihailova nije lokacija za luksuzne radnje, kao što nisu ni Terazije (gde se nalazila Burberry's prodavnica). To mogu biti centralne zone, ali van glavnih tokova saobraćaja i ljudi. Suština luksuza je da je to nešto što nije masovno, gde će neko imati svoj mir i privatnost, gde će potrošaču biti posvećena sva pažnja. To ne može da se postigne tamo gde ima veliki broj ljudi.

Ako posmatramo jugoistočnu Evropu - evo primera Atine. U Atini se luksuzne radnje nalaze na više lokacija, između kojih centralna u Kolonakiju, u rezidencijalnom kvartu kao što je Dedinje. Takođe je zanimljiv primer jednog tržnog centra koji takođe ima luksuzne radnje, ali i one "obične" - evo spiska prodavnica za primer: https://goldenhall.gr/gr/katastimata
 
Nažalost, tokom pisanja nestao mi je komentar jer sam izašao sa sajta. Čisto da ne ostanem dužan za očekivane odgovore i spinove pojedinih pa samo još jednom da napomenem:

Nije ovde problem to da li su došli brendovi koji se meni lično sviđaju ili ne sviđaju. Ja naprimer ne bih želeo da se u Galeriji nađe H&M ili naprimer Maxi čiji sam potrošač. Stvar je vrlo jasna. Laži koje dolaze o projektu Beograda na vodi se obistinjiju svakim novim projektom. Ponavaljam još jednom Galerija je trebalo i najavljena je kao prvi jedinistveni šoping centar koji nije klasična kutija bezlične arhitekture kao Beo, koji je opet ponavljam projektovao poznati međunarodni biro, koji je čekamo već 5 godina i koji je najavljen, pa čak i kroz rendere, projektovani i izvedeni izgled enterijera i celog projekta u suštini, kao centar koji će ponuditi nešto posebno, odnosno da će konačno Beograd makar u smislu ponude vidikonvca na 168 m i eksluzivnog soping centra bude lider u regionu. Složićete se da je lakše napraviti šoping centar na 3 sprata i sa 300 000 BGRP, nego od Beograda napraviti Budimpeštu u smislu arhitekture. Dakle, spekatar mogućnosti Beograda u smislu bilo koje vrste liderstva je vrlo mali, osim ukoliko se naravno ne naprave radikalni iskoraci u smislu obnove objekata, otvaranja novih muzeja, obnovu predratnih objekata, rušenju i obnove komunističkih. Nažalost, mi nemamo kapacitet da sutra srušimo blokove zgrada koje su zapravo pola Beograda i da pravimo Dubaji ili bilo kakav moderan grad ili kopije nekog Carskog predratnog grada... Nemoguće je iseliti ceo Novi Beograd i onda koristiti kapacitete tog zemljišta na primer. Zato je Galerija bila projekat koji je trebalo da obesmišljenje projekte već postojećih 7 velikih šoping centara koji nam realno nisu potrebi ako nismo ,,šoping grad" pogotovu ako uračunamo istu ponudu, svojom izgradnjom i ponudom kopletira izbor jačih i srednji bredova kojih nemamo i da nam makar u tom smislu uzdigne status i ponudu grada u svakom smislu.

Kada sam rekao čačanski ,,Ps fashion", Zorane, nisam rekao da je on šugav zato što je čačanski već da mu prosto u ,,hramu" mode regiona odnosno najvećem šoping centru regiona, koji je i po spoljnom izgledu i svim referencima i razvojem tog prostora u smislu dalje gradnje luksuznih hotela i skupocenih stanova za pripadnike SNS-a i ljude koji su pošteno ili nepošteno zaradili velike svote novca, prosto nepripadajuća ni neprikladna marka. Dakle, ne možeš gurati u nešto gde treba da dobiješ novo i ekskluzvno, staro, nešto što je krajnje neeksluzivno i duplikat i nešto što ruši koncept celog projekta šoping centra koji prosto je trebalo da u sebi pronađe brendove poput Gucci-a, LV, Hermes-a, Prade, Rolax-a, i da se nadoveže na najvišu kulu Beograda u kojoj će biti najskuplji stanovi i hotel u Beogradu. Dakle tu nije mesto takvim kandidatima. Neću ulaziti u kvalitet te marke, ali proštaj se Knez Mihajlovom npr. Na šta liči njihov objekat? Na šta liči Bonati-jev objekat koji u prvi plan u najlepšoj i prometnijoj ulici stavlja bela svetla kojima su u fokusu kič gaće koje vise kao da je to kineski buvljak? I da, bio sam u Bonatiju i imam neku njihovu robu koja je pristojna. Ali da li takav jedan objekta (sada samo gledamo enterijer, ništa drugo) priliči šoping centru koji podlaže svim ovim što sam 5 puta naveo.. (izgledu, projektovanju, investitoru, ostatku projekta, pa i najavama na kraju krajeva)..

I ne vidim zašto mi prošli put nisi odgovorio. 2018-te najavio si ,,siguran" dolazak Gucci-a? Šta se desilo? Desilo se to da smo ponovo pokazali da smo zemlja niskog materijalnog statusa koja 15 godina ne može da dovede Spar koji je u rangu Idee sa malo proširenim asortimanom. Koja ni pored investicije od preko 3 milijarde i svime navedenim, nije u stanju da napravi glupavi normalan tržni centar koji ima svrhe da kada obiđeš bilo koji drugi u njega uopšte uđeš???

Galerija dakle suštinski i ono što želim da kažem nije ispunila vrednost koju je trebalo da ima. Suštinski, ne samo što nije uspela da privuče brendove za koju je bila projektovana, nego čak ni nove srednje brednove kao što su The noart face, Foot Locker, Mediamarkt, Sportdirect, Cos, Uniclo, Sislay, Tschibo, Muller, Lindt, Fnac, Noart See, Dji, neki novi lanac samoposluga, ništaaaa... Dakle nema nikakav suštinski značaj po trzište i potpuno je izneverila sa izborom gotovo svih brendova koje već imamo

I sve što sam gore naveo, da se jedno šesti put ne bih ponavljao.

I samo još jednom da ponovim. Nisam potrošač Gucci-a, i LV nikada u te objekte nisam ušao osim jednom u Minhenu, ali pošto sam ušao čisto da vidim enterijer izašao sam za manje od minut.. Nisam potrošač ni Cos-a koji je u rangu Zare (mislim da je oni imaju stvari samo za žene uzgred) pa mislim da je sramota da nisu ni to mogli da dovedu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784972#p784972:1fpprh7p je napisao(la):
Stefan BB » Пон Окт 19, 2020 3:13 am[/url]":1fpprh7p]
Galerija dakle suštinski i ono što želim da kažem nije ispunila vrednost koju je trebalo da ima. Suštinski, ne samo što nije uspela da privuče brendove za koju je bila projektovana, nego čak ni nove srednje brednove kao što su The noart face, Foot Locker, Mediamarkt, Sportdirect, Cos, Uniclo, Sislay, Tschibo, Muller, Lindt, Fnac, Noart See, Dji, neki novi lanac samoposluga, ništaaaa... Dakle nema nikakav suštinski značaj po trzište i potpuno je izneverila sa izborom gotovo svih brendova koje već imamo

I samo još jednom da ponovim. Nisam potrošač Gucci-a, i LV nikada u te objekte nisam ušao osim jednom u Minhenu, ali pošto sam ušao čisto da vidim enterijer izašao sam za manje od minut.. Nisam potrošač ni Cos-a koji je u rangu Zare (mislim da je oni imaju stvari samo za žene uzgred) pa mislim da je sramota da nisu ni to mogli da dovedu.
Искрено речено, ја ту не видим логику. Смисао тржног центра је да буде профитабилан а не да испуњава нечије замишљене вредности. Да обезбеди добру инфраструктуру закупцима, на доброј локацији, и интересантне садржаје купцима. Свакако му није смисао да креира реалност у којој најскупљи брендови долазе у земљу на наговор тржног центра/инвеститора/власти/опозиције а не на основу сопствених планова и истраживања тржишта, да бисте ви могли да "уђете чисто да видите ентеријер и изађете мање за минут"...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785090#p785090:1o3mdumw je napisao(la):
Zion Williamson » Pon Okt 19, 2020 11:08 am[/url]":1o3mdumw]Svidzaju mi se ciglani stubovi. Daje odredjenu je ne sais qua

Meni nekako ne.

Previse mi strce i ne ide mi nekako uklapanje tog rusticnog momenta uz ceo ovaj ambijent. :?

Ali dobro, sta znam, ukusi se razlikuju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784821#p784821:1x6j0tpo je napisao(la):
Djole Pevcanin » Sun Oct 18, 2020 6:14 pm[/url]":1x6j0tpo]Мора да буде четвртак, значи 29-и.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Evo objavili su i oni...

@Stefan_BB
Pluskvamperfekat ti je sve rekao, a sto se tice gucci-a i 2018-e tada su se vodili pregovori sa njima i bilo je "završeno", ali se u medjuvremenu mnogo stvari desilo i pregovori su odlozeni... Svakako ih treba ocekivati jer ce ih dovuci po svaku cenu, makar oni ovde ostali 6 meseci.
EDIT:
Na sajtu je izasao spisak svih brendova:
https://www.galerijabelgrade.com/sr/directory?type=shops&category=31
 
isuse ovde nema ni je*******ene Zare


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785090#p785090:1dkth30y je napisao(la):
Zion Williamson » 19 Oct 2020 11:08 am[/url]":1dkth30y]Svidzaju mi se ciglani stubovi. Daje odredjenu je ne sais qua

Je ne sais quoi.
 
Stvarno je upitno to što nekih sada već uobičajenih brendova nema ni u najavi: "Tehnomanija", "Starbucks", čak ni "C&A"!
 
Ako je taj njihov sajt precizan 100%...zaista nema razloga da se neko cima preko pola grada do galerije ako ima neki drugi TC koji je blizi, ovo sto im je prezentovano na sajtu je blago receno siromasno. Mozda u narednim mesecima kada budu popunili tih 300 + lokala budu konkurentniji, ovo sada prosto nema razloga da se neko cima preko sajma, brankovog mosta, mosta na adi ili centra grada da bi dosao do galerije.

I dalje mi nije jasna poslovna odluka tih Arapa da otvore TC sa ovoliko praznog prostora, koliko vidim 137 radnji od 300 planiranih?
 
Pa dobro i sa 137 otvorenih radnji konkurisu uscu koji ima izmedju oko 140-160 ako se ne varam.
Sto se tice radnji, setite se koliko se kroz godine promenilo zakupaca u delta citiju i uscu......najmanje 30% je otislo, dosli drugi.....tako ce i ovde
 
Vrh