VeniVidiVici
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 07.08.2015.
- Poruke
- 1.175
- Pohvaljen
- 4.209
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=900630#p900630:2l4zvt4i je napisao(la):Belraider » Sun Nov 21, 2021 2:07 am[/url]":2l4zvt4i]Ali zasto bi iko isao u Milan da kupuje torbu ako moze takvu istu da kupi u Bg? Veruj mi ti ljudi ne sede u redu da popunjavaju prijave za povracaj PDVa. Idi kod Petrovica i pokusaj da kupis Rolex. Lista cekanja za odredjene modele je preko 2 godine. Idi u Absolut u Knezu, Omega se ceka 6 meseci. Fratelli otvorio dve radnje u Galeriji, Boss takodje. Kalemegdan park se rasprodao za par dana sa stanovima od 8 soma, One, Wellport, BW...ocigledno da postoje ljudi koji imaju mnogo para i koji zele da ih trose ovde. Bmw i Mercedes prodaju 3,000 automobila godisnje...tim ljudima nije problem da kupe torbu za par soma, i nemaju vremena da idu u Italiju za tako nesto...Zion Williamson":2l4zvt4i je napisao(la):Apropo Luj Vitona I Gucci-a, ja sam uvek razmisljao zasto bi neko ko ima para kupovao kod nas recimo zeni torbu od 3-5k eura kad mogu zajedno da skoknu do Milana, Beca ili Pariza recimo, prodju jefitnije i jos da povrate porez pri izlasku iz zemlje?
A i zna se da nase "pevaljke" nose kopije i shanirane stvari. Pa ne vidim ko ce kupovati al mozda debelo gresim
I pre sam rekao, zasto mislite da je otisao Burberry sa Terazija posle par godina? Sigurno im dobro islo a?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- U Srbiji se ne proda 3000 BMW i Mercedes Automobila godišnje. U (kriznoj) 2020-oj je prodato 1.666 automobila, a u 2019-oj 1.841 automobila. To je na nivou cele Srbije. Otprilike koliko u nekom manjem gradu u Nemačkoj. Podsetnik da su u ove cifre uvršteni i službeni automobili.
- Liste čekanja nemaju (u celosti) vezu sa potrožnjom na tržištu, već sa stranom ponude. Upravo je deo priče oko luksuza ta da nešto nije svima, niti odmah, raspoloživo, tj. dostupno. Ovo ne važi samo za satove, već i za druge luksuzne predmete. Zašto sam rekao u celosti - zato što i odnos dilera sa proizvođačem je bitan - što je veće tržište, bolje pogodnosti će i taj diler imati sa proizvođačem. Što je tržište manje, i diler je "niži" u očima proizvođača, i liste čekanja će biti duže.
- Većina luksuznih prodavnica-tržišta ne zasniva svoju prodaju samo na osnovu domaće tražnje - veliki deo te tražnje dolazi iz inostranstva. U proseku 20-30% potrošnje luksuznih dobara čine kupovine stranaca. U manje razvijenim zemljama, ovaj procenat je daleko veći. Da bi Beograd imao tu vrstu turista, mora da pruži drugačiji sadržaj, i da se obrati toj ciljnoj grupi. Trenutna komunikacija se bazira na tome da je ovde sve "jeftino", i da vam nisu potrebne vize (jedan od bitnih razloga zašto dolaze, tj. dolazili pre korone, turisti iz Turske, Rusije, i Narodne republike Kine). A što se tiče sadržaja... pa on podrazumeva mnogo više od luksuznih radnji.
Nije nemoguće da se uz koordinisanu/dobru strategiju dovedu i takvi potrošači u Beograd. Ali za to je potrebno mnogo više od par luksuznih radnji u jednom tržnom centru.
PS. Ne ulazim u to da sam retko gde (ako igde) u Evropi video luksuzne radnje u jednom tržnom centru.