Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Pa most preko Save mora da ima i neku pristupnu rampu kako bi prešao preko plovnog puta, ne može da se nastavi preko reke u nivou ulice kao u Parizu ili u Londonu.
Tako da nije pitanje samo nastavak na neke postojeće ulice, već mnogo više od toga. Kula je namerno baš tu postavljena kako nikada ne bi mogao da se sagradi most.
 
Па сад, у време кад је планирана та пешачка зона, ту код Арене је био уцртан и централни градски трг... и укрштање са још једном пешачком зоном, и око тога много више садржаја од једне Арене. Ништа не смета Кнез Михаилова центру Београда. Али није било потенцијала да се то изгради, ни близу, а и земљиште је било драгоцено (читај: дошао инвеститор - конкретно, ЈНА - и рекао: нама одговара Блок 24 за станове, заебите Цераке и остале планине и... оде ГУП као да га никад било није).

То је сад далека прошлост, али је статус Булевара ЗЂ као саобраћајнице од секундарног значаја каква је био до Гангулизације, био уједно и много примеренији од новог стања, које је по мери 1954. Лета Господњег: салон аутомобила са тракама за магистрални саобраћај.
Uz preoterecenost BMP i kolone od 4-5 km, nije bilo alternative.
 
Pa most preko Save mora da ima i neku pristupnu rampu kako bi prešao preko plovnog puta, ne može da se nastavi preko reke u nivou ulice kao u Parizu ili u Londonu.
Tako da nije pitanje samo nastavak na neke postojeće ulice, već mnogo više od toga. Kula je namerno baš tu postavljena kako nikada ne bi mogao da se sagradi most.
Могу рампе на стубовима око куле са по две саобраћајне траке комотно да стану. Не би било ништа лошија ситуација у односу на ону која ће бити код Старог моста кад ставе нови.
 
Нема потребе за рушењем, улица ту уз кулу скрене десно ка Сави па на мост. Мада могли би и неку фору као две траке моста да иду са две стране куле, то би баш светски изгледало и привукло бројне туристе из света и региона.
Verujem da bi ljudi koji su plaćali po 10.000 evra kvadrat u kuli bili apsolutno oduševljeni tim svetskim rešenjem da im automobili bruje sa svih strana direktno ispod prozora.
 
Uz preoterecenost BMP i kolone od 4-5 km, nije bilo alternative.
Те колоне ће остати, ништа се неће променити. Ово ће бити школски пример како доградња трака не смањује гужве - зато што је доградња глупа.
 
Могу рампе на стубовима око куле са по две саобраћајне траке комотно да стану. Не би било ништа лошија ситуација у односу на ону која ће бити код Старог моста кад ставе нови.
To rešenje je realno isto koliko i da će da se zbog mosta sruši kula ili da. kao u Kini, proteraju rampu kroz zgradu :)
 
Verujem da bi ljudi koji su plaćali po 10.000 evra kvadrat u kuli bili apsolutno oduševljeni tim svetskim rešenjem da im automobili bruje sa svih strana direktno ispod prozora.
Па и брујаће им. Ако су хтели тишину требали су да купе кућу на Авали.
 
Могу рампе на стубовима око куле са по две саобраћајне траке комотно да стану. Не би било ништа лошија ситуација у односу на ону која ће бити код Старог моста кад ставе нови.
Nemoj da sruše stari i da ne naprave novi, pa svi na Brankov i Gazelu.
 
Neki urbanistički i saobraćajni planovi su već postojali, i trebalo ih je prvo zamentiti novim, naručenim po ovoj ideji, tako da je nemoguće da se radi o "neznanju".
Pribojavam se da se radi o monogo većem zlu, namernom upropaštavanju grada kako bi budući infrastukturni projekti bili daleko skuplji, tj kako bi sebi i svojima obezbedili mnogo veću zaradu.
To je skroz realna bojazan. Do te mere ide ta "dalekovidost". A planove su mogli redom da usvajaju i menjaju. Nego sporo sve to ko da ceka.
 
Verujem da bi ljudi koji su plaćali po 10.000 evra kvadrat u kuli bili apsolutno oduševljeni tim svetskim rešenjem da im automobili bruje sa svih strana direktno ispod prozora.
Надамо се да неће. Овако, милион и кусур грађана трпи због комфора 300 џибера из куле и профита једног жвалавог дебила.
 
Svaka čast gradskim čelnicima i "stručnjacima" na rešavanju problema sa saobraćajem

I jedan veliki pozdrav vozačima koji ulaze u raskrsnicu bez da mogu iz nje i da izađu

IMG20240307172756.jpg
 
jbg nista nije bolje bilo ni kod usca, kada nemas poseban semafor za skretanje ulevo. Kod nas kada stanes da ne gusis raskrsnicu, ti sviraju odmah
 
Verujem da bi ljudi koji su plaćali po 10.000 evra kvadrat u kuli bili apsolutno oduševljeni tim svetskim rešenjem da im automobili bruje sa svih strana direktno ispod prozora.
Ni manje ni više nego oni koji su po istoj ceni kupili stanove u zgradi uz Stari savski most. ;)
 
Meni se laički čini da je ovo više problem semafora. Isti je slučaj i u o brigada. A to je kao neki smart adaptivni sistem ;)

Ti kad dođeš na raskrsnicu ne znaš kad se zatvara zeleno. Ako staneš uvek će neko da se ubaci ispred tebe, a tebi ne gine trubljenje pozadi.

Dakle trebalo bi zeleno zatvoriti ranije i dozvoliti više vremena pre nego što se otvori zeleno iz drugog pravca. To bi trebalo da je moguće da funkcioniše samo u udarnim satima.

Ovde je problem i veći jer sada se blokiraju i tramvaji.
 
Ovde je zapravo urađeno sledeće. Semafor iz starog dela BZĐ u MP pušta kao i pre i onda se u špicu blokira raskrsnica kao i pre. Ono što su tvorci malog metroa zaboravili je da se sad posle toga pali zeleno ovima iz novog dela BZĐ. I onda imamo ovo sa slike. A ovo skretanje levo gde idu 27E i 35 je sramotno urađeno.
 
Svaka čast gradskim čelnicima i "stručnjacima" na rešavanju problema sa saobraćajem

I jedan veliki pozdrav vozačima koji ulaze u raskrsnicu bez da mogu iz nje i da izađu

Pogledajte prilog 191784

E lepo, nakon uključenja bivšem Autoputu malo naniže gde je kolona uglavljivala Tramvaje sada će i ovde.

Još se čudim što idu zaredom 3 9tke..
Bože spasi nas ovih bu****.
 
A neka kamera malo crvene mreže u raskrsnicu malo žute trake za tramvaj malo 3 cika milicajca da odma dele kazne
 
Vrh