Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Meni to zvuci - inovativno, valjda ne bi bio prvi kosi most na jednoj reci, ja se licno ne secam da sam igde video (video sam polukruzne).
Mozda bi te kosine i krivine trebalo nekako izvesti na kopnu (u bloku 18) , a most napraviti normalno prav.
Ova, nazovi, komplikacija, je, kao i uvek, ishod nerazmisljanja od samog starta. Ovde smo govorili o tom mostu od Bul. Zorana Dj. jos od pre prve makete BnV.
 
Nisam primetio da je neko zabeležio početak radova na proširenju i rekonstrukciji Bulevara Zorana Đinđića.
8a3c4c8d35a999f274042729e53986f1.jpg
d6c8011453e2567ddb2287a65098ec6e.jpg
940b402bb215f867f1f60ebffd5effa2.jpg
400a052f43d737003630051a57e5c172.jpg
5687c6ae05941f1fc43be7a49ea1898e.jpg
5671b549321d94c629c476c9653fd487.jpg


Послато са 2201117TY помоћу Тапатока
 
Више нас је качило слике везано за то у теми за блок 18. Не би било лоше да се за продужетак Булевара Зорана Ђинђића отвори посебна тема.
 
Ma kakvi, kod nas ne postoji reciklaža čak ni kad može dobro da se zaradi. To samo pokazuje koliko su glupi ljudi koji ovde odlučuju, zamisli koliko možeš na tim stvarima da se ugradiš, samo malo očistiš i prodaš za 70% cene novog. Ti se još i hvališ kako recikliraš, izvođač kako kupuje reciklirano i brine se o ekologiji, Grad kako forsira "zelene" izvođače...
 
Izvor: Beobuild.rs
Radovi na produžetku Bulevara Zorana Đinđića
bulevar-zorana-djindjica-produzetak-260523-03b.jpg

Radovi na izgradnji produžetka Bulevara Zorana Đinđića, na delu od Ulice Milentija Popovića do Ulice Vladimira Popovića, započeli su ovog aprila i planirano je da budu završeni tokom septembra. Nova planirana saobraćajnica proseca blok 20 u dužini od 420 metara, a projektovana je sa dva odvojena kolovoza, odnosno sa dve saobraćajne trake po smeru i razdelnim ostrvom promeljive širine od 8 do 24 metara. Radove izvode gradska javna komunalna preduzeća, svako prema svojoj delatnosti koju obavlja, gde se predračunska vrednost radova procenjuje na 101 milion dinara.

Do sada su uglavnom trajali pripremni radovi tokom kojih je JKP “Zelenilo Beograd” završilo presađivanje i uklanjanje zelenila sa trase saobraćajnice, a po završetku svih radova ovo preduzeće radiće na projektovanom ozelenjavanju i uređenju javnih površina. Ovih dana JKP “Beogradski vodovod i kanalizacija” preuzeo je svoj deo posla i trenutno izvodi radove na postavljanju atmosferske kanalizacije na levoj strani trase, gledajući u pravcu ka Vladimira Popovića. Nakon što JKP BVK završi postavljanje kišnog kolektora, posao preuzima JKP “Beograd put” koji će krenuti sa iskopom za buduću saobraćajnicu. Saobraćajnica će posedovati i obostrane trotoare širine 6 i 4.5 metara.

Više informacija i fotografija možete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku https://beobuild.rs/radovi-na-produžetku-bulevara-zorana-Đinđića-p3119.html
bulevar-zorana-djindjica-produzetak-260523-07.jpg

Više informacija i fotografija možete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku https://beobuild.rs/radovi-na-produžetku-bulevara-zorana-Đinđića-p3119.html
 
Чак би код блока 3 и могао да се прошири на рачун паркинга пословне зграде у том блоку, а код Студењака на рачун оне огромне зелене површине и кафића.
 
Али то ни нема неке претеране потребе с обзиром да на оба краја губи првенство и споредно је скретање.
 
И ако нам свима боде очи, ту би рационалније и корисније било да Ђ.Станојевића скрене лево кроз ИМТ у блокове ка Европској и Јапанској. Тошин Бунар/Египатска/Земунска/Војвођанска имају превише семафора.
 
Može da se reši isto kao što je i rešenje za metro za prelazak preko Save u Savskom amfiteatru, ako ne može da se napravi metro most zbog BnV onda mora da se napravi tunel ispod Save. Tako da jedan tunelčić i ovde rešava problem.
 
Čitam ovo pošto mi je zanimljivo. Evo kako su u Kairu "rešili" problem. Ako se ne varam grad je angažovao neke Japance da naprave projekat i reše problem. Uživo izgleda još jezivije.
highway-bridge-centimeters-away-residential-area-1-5ebbda3763eef__700.jpg
heavy-traffic-in-cairo-egypt-B5E7P6.jpg
Nermin_2.jpeg
24ea80d090764ed88c5c8aa36ba105b2_1200.jpg
 
Vrh