Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Молим Бога да студенти почну да се мешају и у локалну политику, јер на локалу и власт и опозицију треба почистити још више него на републичком нивоу.
Почевши од овог цитата горе, па последње две странице, заправо показују дубок прблем у нашој држави.

1. Чак и да скинемо Вучића, са цеом врхушком, ми други план осим тога и немамо.
2. Идентична ситуација кад сам ја био студент и кад смо "скидали" Милошевића. Само да се скине, а шта даље, па ево, видели смо

План скинути вршхушку а не направити систем који би се занимао ситним и локалним политичарима је осуђен на неуспех. Јер ће се ти "други" само преметнути, прерасподелити, и заправо продужити ту исту политику која је била и под Милошевићем, и под жутим и под овим сада, пинки. Да, ситне разлике постоје јер од курса исто зависи, али непотизам, непоштовање закона, договарања у кафанама и без учешћа оних органа који су дужни да раде управо и доводе до оваквих пројкеата:
1. Пола метра "тротоара"- смао да буде
2. асфалт поврхстарог асфалта (тако је јафетиније, нема трашкова скидања и утилизације старог, а то што изгледа чипашки фуш и недоврш то није питање за мајсторе, већ за оне који су се договорили да тако ураде, а да разлику у цени метну себи у џеп

За крај, један моменат, свима који су у прилици да краду сопствену државу: сав новац који се присвоји без правде, и најчешће депонује по иностранствима, као правило никада не дође ни унуцима ни деци, обично лопов заврши лоше, а новац остане заробљен по швајцарским рачунима.

Који је смисао красти сопствени народ и сопствену државу и подизати економију туђе?
 
potpisujem prle
mene okolina malo hejtuje sto nisam hajpovan oko ovih protesta i to, jer nekako ocekujem da kroz neko vreme ce opet nivalisati na isto
a da to nam je defaultni outcome kao narod u stvari fuseraj
a narod se nece promeniti preko noci
 
Kina ima zanimljiv zakon o korupciji. Sad skoro su roknuli još jednog funkcionera koji je proneverio neke pare.
 
Kina ima zanimljiv zakon o korupciji. Sad skoro su roknuli još jednog funkcionera koji je proneverio neke pare.
Pre više od 10 godina sam čitao o kineskom sistemu i fami koja se tiče korupcije. Ukratko cccp je sns gangsteraj na kub. Sve se zasniva na sistemskoj korupciji.

Ovi strogi zakoni koji de facto postoje se primenjuju samo kad neko u sistemu pomisli da može da se osamostali i zadržava reket za sebe ili kad se pojavi neka ekipa unutar partije koja ima i neke drugačije ideje od glavnog šefa.
 
Imao malo vremena jutros pa sam na nekoliko adresa poslao ovaj mejl

Poštovani,

posle nebrojeno pitanja i prijava u vezi radova u Bulevaru Zorana Đinđića, na kraju sam dobio ovaj odgovor

Одговор ЈКП "Београд пут" у вези пријаве за локацију Бул Зорна Ђинђића: Поштовани, Прослеђујемо Вам број телефона, на који странка може да се јави, ради лакше и брже комуникације, у вези проблема који пријављује. Број телефона је: 062/242-829 Срдачан поздрав,ЈКП "Београд пут"

Po mom mišljenju, ovo nije način na koji se komunicira. Mora da postoji pisani trag i upravo je ovakva praksa dovela do pada nadstrešnice u Novom Sadu.

Ponoviću ovde pitanja i primedbe, pa vas molim da mi pisanim putem odgovorite uz navođenje dokumentacije relevantne za moja pitanja.

Sva pitanja se odnose na radove u Bulevaru Zorana Đinđića, za potez od Omladinskih brigada do Tošinog bunara.

1. Zašto nema građevinske table? Znam da vi ove radove vodite kao sanacija kolovoza, ali, budimo realni, nije sanacija ako širite kolovoz za jednu traku i ako pomerate linije kolovoza i smanjujete zeleni pojas.

2. Da li postoji mišljenje Zelenila da li će drveće imati dovoljno vode, pošto ste smanjili zelenu površinu oko drveća, a i na dosta mesta je oštećen koren jer ivičnjak ide neposredno uz drveće.

3. Zašto ste stavljali asfalt na parking mesta i tako još više sprečile oticanje atmosferskih padavina u zemlju i sve preusmerili u kišnu kanalizaciju koja se već sada loše održava i koja je zapušena posle svake kiše. Naravno da je bolje i estetski i ekološki bilo da ste stavljali raster podlogu.

4. Zašto ste u ulici sa 4 trake pravili rešenje za kontejnere protivno dosadašnjoj praksi? Još više ste smanjili zeleni pojas, a apsurd je da ste kod autobuske stanice preko puta Carine uradili kako treba sa minimalnim uticajem na zelenilo.

5. Zašto niste kontaktirali Zelenilo da prvo popuni nedostajuće drveće, nego ste pravili parking mesta na mestima gde je postojao drvored?

6. Na osnovu koje analize ste došli do zaključka da je potrebno proširiti kolovoz na pomenutom potezu? Živim tu ceo život i naravno da nije postojala potreba, naročito imajući u vidu mnoge druge ulice kojima je potrebna sanacija ili proširenje.

7. Zašto ste prvo radili radove oko pešačkog prelaza preko puta OŠ Duško Radović (na strani uz Blok 33) koji si u skladu sa do skoro postojećim kosim parkiranjem, a zatim, protivno svakoj logici, promenili režim parkiranja u paralelno? Šta više, učinili ste nebezbednim tok saobraćaja jer u zoni pešačkog prelaza nema mesta sa 3 trake širine kakva je trenutna situacija.

8. Širina trotoara kod Milkija (preko puta Studenjaka) - nema potrebe objašnjavati, sve je jasno svakome ko je video na šta će to da liči.

9. Trotoar duž Bloka 3. Ivičnjaci uz parking su nejednake visine.

10. Trotoar duž Bloka 3 uz Poslovni centar - zašto nije urađen isto kao u ostatku ulice (sa belim pločama uz obe strane) ?

Sva ova pitanja, logično povlače mišljenje da ovde nisu čista posla i da se ne radi u interesu građana. Deluje da postoji potpuno odsustvo stručnog nadzora, da se radi bez ikakvog projekta, bez ikakve analize, da se sve rešava na licu mesta, bez ikakvog sagledavanja šire slike. Da je postojala neka stručna analiza, da je bilo javne rasprave, došlo bi se do boljih rešenja. Npr, mogla su da se naprave bolja saobraćajna rešenja (recimo kružni tok kod Studenjaka), ali sada su pare bačene, a nismo dobili ništa. Ponavljam, gde je analiza koja pokazuje da je bilo potrebno širite ulicu?

Broj parking mesta je ostao isti (možda 5-10% više), više traka nije bilo potrebno, zelenilo je drastično smanjeno, biciklističke staze nisu uključene u rekonstrukciju, tj. radi se sve suprotno smernicama koje Grad forsira - ekologija, prioritizacija biciklista i gradskog prevoza.

Ovi radovi odgovaraju samo automobilskom saobraćaju koji je u hijerarhiji prioriteta na poslednjem mestu.

Zbog svega ovoga, ovo pismo moram da pošaljem na što više inspekcija i adresa jer ništa od ovih radova nije u interesu razvoja našeg Grada i iskreno, sumnjam na neki oblik korupcije jer su ovi radovi dosta koštali Grad, a nismo dobili nikakav boljitak na duže staze, šta više, forsiranje asfalta i smanjivanje zelenih površina je katastrofa imajući u vidu klimatske promene čiji smo svedoci poslednjih godina.

U globalu, sva ova pitanja mogu da postavim za sve radove koji se trenutno rade u Beogradu, bez ikakvih građevinskih tabli i gde se očigledno radi u interesu samo automobilskog saobraćaja koji, moram da ponovim zvaničnu gradsku politiku, mora da bude na poslednjem mestu (posle gradskog prevoza, bicikala i pešaka)

Ako vam je potrebna foto i video dokumentacija, možete posetiti ove adrese

https://forum.beobuild.rs/threads/bulevar-zorana-Đinđića-produžetak-ulice.5473/ Na ovoj opširnoj temi postoji brdo foto dokumentacije i mišljenja.





Dušan Popović

Narodnih heroja xy

11070 Beograd
 
Imao malo vremena jutros pa sam na nekoliko adresa poslao ovaj mejl

Poštovani,

posle nebrojeno pitanja i prijava u vezi radova u Bulevaru Zorana Đinđića, na kraju sam dobio ovaj odgovor

Одговор ЈКП "Београд пут" у вези пријаве за локацију Бул Зорна Ђинђића: Поштовани, Прослеђујемо Вам број телефона, на који странка може да се јави, ради лакше и брже комуникације, у вези проблема који пријављује. Број телефона је: 062/242-829 Срдачан поздрав,ЈКП "Београд пут"

Po mom mišljenju, ovo nije način na koji se komunicira. Mora da postoji pisani trag i upravo je ovakva praksa dovela do pada nadstrešnice u Novom Sadu.

Ponoviću ovde pitanja i primedbe, pa vas molim da mi pisanim putem odgovorite uz navođenje dokumentacije relevantne za moja pitanja.

Sva pitanja se odnose na radove u Bulevaru Zorana Đinđića, za potez od Omladinskih brigada do Tošinog bunara.

1. Zašto nema građevinske table? Znam da vi ove radove vodite kao sanacija kolovoza, ali, budimo realni, nije sanacija ako širite kolovoz za jednu traku i ako pomerate linije kolovoza i smanjujete zeleni pojas.

2. Da li postoji mišljenje Zelenila da li će drveće imati dovoljno vode, pošto ste smanjili zelenu površinu oko drveća, a i na dosta mesta je oštećen koren jer ivičnjak ide neposredno uz drveće.

3. Zašto ste stavljali asfalt na parking mesta i tako još više sprečile oticanje atmosferskih padavina u zemlju i sve preusmerili u kišnu kanalizaciju koja se već sada loše održava i koja je zapušena posle svake kiše. Naravno da je bolje i estetski i ekološki bilo da ste stavljali raster podlogu.

4. Zašto ste u ulici sa 4 trake pravili rešenje za kontejnere protivno dosadašnjoj praksi? Još više ste smanjili zeleni pojas, a apsurd je da ste kod autobuske stanice preko puta Carine uradili kako treba sa minimalnim uticajem na zelenilo.

5. Zašto niste kontaktirali Zelenilo da prvo popuni nedostajuće drveće, nego ste pravili parking mesta na mestima gde je postojao drvored?

6. Na osnovu koje analize ste došli do zaključka da je potrebno proširiti kolovoz na pomenutom potezu? Živim tu ceo život i naravno da nije postojala potreba, naročito imajući u vidu mnoge druge ulice kojima je potrebna sanacija ili proširenje.

7. Zašto ste prvo radili radove oko pešačkog prelaza preko puta OŠ Duško Radović (na strani uz Blok 33) koji si u skladu sa do skoro postojećim kosim parkiranjem, a zatim, protivno svakoj logici, promenili režim parkiranja u paralelno? Šta više, učinili ste nebezbednim tok saobraćaja jer u zoni pešačkog prelaza nema mesta sa 3 trake širine kakva je trenutna situacija.

8. Širina trotoara kod Milkija (preko puta Studenjaka) - nema potrebe objašnjavati, sve je jasno svakome ko je video na šta će to da liči.

9. Trotoar duž Bloka 3. Ivičnjaci uz parking su nejednake visine.

10. Trotoar duž Bloka 3 uz Poslovni centar - zašto nije urađen isto kao u ostatku ulice (sa belim pločama uz obe strane) ?

Sva ova pitanja, logično povlače mišljenje da ovde nisu čista posla i da se ne radi u interesu građana. Deluje da postoji potpuno odsustvo stručnog nadzora, da se radi bez ikakvog projekta, bez ikakve analize, da se sve rešava na licu mesta, bez ikakvog sagledavanja šire slike. Da je postojala neka stručna analiza, da je bilo javne rasprave, došlo bi se do boljih rešenja. Npr, mogla su da se naprave bolja saobraćajna rešenja (recimo kružni tok kod Studenjaka), ali sada su pare bačene, a nismo dobili ništa. Ponavljam, gde je analiza koja pokazuje da je bilo potrebno širite ulicu?

Broj parking mesta je ostao isti (možda 5-10% više), više traka nije bilo potrebno, zelenilo je drastično smanjeno, biciklističke staze nisu uključene u rekonstrukciju, tj. radi se sve suprotno smernicama koje Grad forsira - ekologija, prioritizacija biciklista i gradskog prevoza.

Ovi radovi odgovaraju samo automobilskom saobraćaju koji je u hijerarhiji prioriteta na poslednjem mestu.

Zbog svega ovoga, ovo pismo moram da pošaljem na što više inspekcija i adresa jer ništa od ovih radova nije u interesu razvoja našeg Grada i iskreno, sumnjam na neki oblik korupcije jer su ovi radovi dosta koštali Grad, a nismo dobili nikakav boljitak na duže staze, šta više, forsiranje asfalta i smanjivanje zelenih površina je katastrofa imajući u vidu klimatske promene čiji smo svedoci poslednjih godina.

U globalu, sva ova pitanja mogu da postavim za sve radove koji se trenutno rade u Beogradu, bez ikakvih građevinskih tabli i gde se očigledno radi u interesu samo automobilskog saobraćaja koji, moram da ponovim zvaničnu gradsku politiku, mora da bude na poslednjem mestu (posle gradskog prevoza, bicikala i pešaka)

Ako vam je potrebna foto i video dokumentacija, možete posetiti ove adrese

https://forum.beobuild.rs/threads/bulevar-zorana-Đinđića-produžetak-ulice.5473/ Na ovoj opširnoj temi postoji brdo foto dokumentacije i mišljenja.





Dušan Popović

Narodnih heroja xy

11070 Beograd
Dule, legendo!!
Potpisujemo svaku reč! 😉
 
Juce prelazim BZĐ kod skole "Duško Radović". Pesački prelaz je napravljen da sužava ulicu na tom mestu, bezbednosti radi (valjda). Ali koja je onda svrha široke ulice koja se sužava? Ako se ne varam, taj deo nije sada proširivan, bio je takav i pre. Sada ga je trebalo suziti.
1000005722.jpg

Dodatni problem je sto je suzenje sirine otprilike 2,7 traka pa ljudi postroje automobile u 3 kolone iako nema mesta. Horizontalna signalizacija nije iscrtana na smislen nacin - treca traka prosto vodi na ivičnjak.
 
Vrh