Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Мали је то простор за толико семафора. Можда би сада ваљало да се попречна улица код Хајата укине скроз? Мада мали метро није потпун без везе Н. Тесле и В. Поповића.
 
Možda da se taj semafor ukine, a da iz te ulice obavezno bude desno skretanje. Iz Hajata se može levo na kružni tok pa na Gazelu, autoput ili novi deo BZĐ. Jedino ostaje problem Blok 21 jer bi onda jedini ulaz iz tog smera bio novim delom BZĐ pa desno kod vagona.
 
Мислим да су улази у Блок 21 из Милентија Поповића десна скретања из смера ка Сава центру. А десна скретања у улицу поред Хајата и из ње само гуше трамвај. Слично као и што је сада случај са искључењем у Блок 19а, који би ваљало изместити на раскрсницу Милентија Поповића и Милутина Миланковића.
 
Мислим да су улази у Блок 21 из Милентија Поповића десна скретања из смера ка Сава центру. А десна скретања у улицу поред Хајата и из ње само гуше трамвај. Слично као и што је сада случај са искључењем у Блок 19а, који би ваљало изместити на раскрсницу Милентија Поповића и Милутина Миланковића.
Mislio sam na skretanje desno ka CK iz te ulice, a ne desno iz Milentija Popovića. Znači da ostane samo to desno, a desno iz MP tipa samo za vozila sa dozvolom Hajata ili firmi.
 
Danas sam se prošetao malo Bulevarom Zorana Đinđića i napravio reportažu sa stvarčicama koje do sada nisu fotografisane, niti spomenute.

Za početak stajalište "Antifašističke borbe" za liniju 68 u smeru ka Zelenom vencu. Ozbiljno sam se uplašio da će ovde pasti asfalt, jer je to u fazonu sadašnjeg gradonačelnika, međutim popločaše behaton pločama. Moram priznati, lepo izgleda. O stajalištu u niši u ulici sa tri trake po smeru i autobuskim sistemom kao glavnim u gradu ne bih ponovo pisao, osim da je čist debilizam.
4lj6jRo.jpg

U80LdQo.jpg


Stajalište "Milentija Popovića" za linije 68 i EKO1 u smeru ka Zelenom vencu. Ovde sam se isto uplašio da će da gurnu stajalište u novu posebnu traku za desno skretanje i da će napraviti problem vozačima autobusa prilikom prestrojavanja u traku za levo, ali neko je mislio svojom glavom. Stajalište je pomereno unazad, pre početka trake za desno i nalazi se u krajnjoj desnoj traci. Lepo popločano, nemam zamerke.
iFVoRAI.jpg

p87QCce.jpg


Što se tiče zelenila, duž središnjeg parkinga između Blokova 21 i 22 koji je izgradio bivši gradonačelnik, zaseđeno je novo drveće gde je nedostajalo. Lepo.
5dQWLAX.jpg


Međutim, kod središnjeg parkinga najbližeg ulici Antifašističke borbe koji je izgradio sadašnji gradonačelnik, nije zasađeno nijedno drvo. Valjda mu je to zaštitni znak.
Q3JanRE.jpg

Xh8VjMS.jpg


Deo između Antifašističke borbe i Španskih boraca koji se trenutno proširuje. Kao što se vidi, neće biti otvaranja nove trake sa leve strane, ali će biti sa desne strane. Malo sam merio na mapi, pa sam utvrdio da je jedan od razloga zašto nema dodatne trake sa leve strane i to što su popločana parking mesta u središnjem ostrvu koja su izgrađena kad i sam bulevar, davne 2003. godine, duža od kasnije izgrađenih (SNS) mesta za minimalno pola metra. Uz to, jedina su i osvetljena, pa i same bandere onemogućavaju proširenje. Sa druge strane, plaši me gde će da vodi ova posebna traka za desno, jer tu zaista malo automobila skreće desno i ne postoji saobraćajni razlog da vodi samo desno. Iskreno se nadam da će saobraćajne trake da skreću malo u desno pred raskrsnicu, pa da će da vode tri trake pravo (+desno) uz blago vođenje levo kroz raskrsnicu. Prihvatljivo je i da ta posebna traka sa desne strane bude za pravo (+desno) samo za vozila JGP-a, što ima logike jer će verovatno da vodi direktno u stajališnu nišu (pod pretpostavkom da će tako izgraditi stajalište). Isto možemo očekivati i sa druge strane, na rasrksnici sa Antifašstičke borbe, jer nema dovoljno prostora dodatnu traku sa leve strane.
dENzKtn.jpg


Na drugoj strani raskrsnice sa Španskih boraca, koji nije još započet, vidi se da postoji dovoljno mesta za otvaranje posebne trake sa leve strane za skretanje, pa istu i očekujem, bez nekog glupiranja.
Wttfwnd.jpg


Što se tiče novog dela, nije mi jasno koji mozak može da naloži da se urade svuda linije i da zaboravi na linije na izlazu iz kružnog toka u novi deo BZĐ. Ako izlazite iz srednje trake u BZĐ, kuda tačno treba da prođete, a da ne isečete vozila levo i desno? Prilično nebezbedno...
zRljhnt.jpg


Novo stajalište Vladimira Popovića za linije 27E i 35 u smeru ka centru. Opet mi nije jasno kako neko može da naloži da se obeleže horizontalne oznake za stajalište u suprotnom smeru, a da zaboravi ovde. Ovo i nije od tolike važnosti, ali ta polovičnost prosto nervira...
n9ropaG.jpg

J3bdyC2.jpg
 
Poslednja izmena:
Da li vi smatrate da je ulica Zorana Djindjica toliko opterecena da je potrebno ovakvo prosirenje?
Mozda kad igra Partizan u Areni :D
 
Kada budemo imali novi most, onda će imati smisla. Ne može da škodi proširenje. Neka zasade drveće svuda gde mogu i barem ćemo imati lepe drvorede u ovom bulevaru za 10-ak godina.
Slazem se, ali novi most necemo imati jos koliko godina... Nek' srede Tosin bunar prvo, ne mozemo ziveti od guzve..
 
jel ima negde plan za celu ulicu sta tacno planiraju?

ps ako posade svdua drvece, nekada u buducnosti moze da bude stvarno kul
 
Kako će ljudi da rokaju na pod i izvrću zglobove sa ovim uvučenim odvodima za vodu, biće baš veselo.

Da dodam i bicikliste eventualno ili trotinetaše kad poupadaju...

Jel toliko teško kod nas ugraditi slivnike u ivičnjak na primer?
 
Kako će ljudi da rokaju na pod i izvrću zglobove sa ovim uvučenim odvodima za vodu, biće baš veselo.

Da dodam i bicikliste eventualno ili trotinetaše kad poupadaju...

Jel toliko teško kod nas ugraditi slivnike u ivičnjak na primer?
Kao da gledam - 2324. godina - Srbi i dalje ne umeju da postave slivnik i saht.. :D
 
Imaju slivnici u ivičnjaku još kad su radili Kralja Milana, a sad skoro su ih stavljali u Glavnoj u Zemunu. U Jurija Gagarina kod buvljaka kad su proširivali su stavili ivičnjak koji ima rupe i ceo je slivnik...
 
Zatvorena je deonica između Antifašističke borbe i Španskih boraca, menja se alfalt celom dužinom.
pZV3jAA.jpg


Ograđeno je razdelno ostrvo u Španskih boraca i obeleženo sprejom na pojedinim mestima, tako da će isto verovatno skratiti. Sve ukazuje da će dodatna traka sa desne strane biti i za pravo (bar za autobuse). Pohvalno.
7JgIMEd.jpg


I pošto je mehanizacija sada u blizini ove lokacije, zaista bi bio red da se sredi ovo stajalište u Španskih boraca...
3CElipp.jpg

1jIDkGt.jpg
 
Ovo stajališe u Španskih boraca je prosto neverovatno u kakvom je stanju godinama i ni GSP da s epobuni da se sredi. Ne znam kako autobus bar jednom nije isekao gume tamo na svoj armaturi koja viri.
 
Ih pa gde ocekujete bg put da izlomi armirano betonsku plocu, iskopa ostatke i da potom izlije novu...oni jedino umeju da nogama utabavaju asfalt preko pripreme upitnog kvaliteta -uklanjanja prethodnog sloja.

Jedino gde je nekvalitetnije postavljen asfalt je na najvaznijem objektu -aerodromu...

Naravno ima par primera gde kvalitetno odrade.
 
Sredili su pre par godina ovakvo stajalište u Antifašističke borbe, ali u smeru ka autoputu. Dosta su duboko iskopali, tako da su zamenili sve slojeve ispod i na kraju asfaltirali. Jedino je to stajalište bilo u bar duplo boljem stanju nego ovo...
 
Vrh