Danas sam se prošetao malo Bulevarom Zorana Đinđića i napravio reportažu sa stvarčicama koje do sada nisu fotografisane, niti spomenute.
Za početak stajalište "Antifašističke borbe" za liniju 68 u smeru ka Zelenom vencu. Ozbiljno sam se uplašio da će ovde pasti asfalt, jer je to u fazonu sadašnjeg gradonačelnika, međutim popločaše behaton pločama. Moram priznati, lepo izgleda. O stajalištu u niši u ulici sa tri trake po smeru i autobuskim sistemom kao glavnim u gradu ne bih ponovo pisao, osim da je čist debilizam.
Stajalište "Milentija Popovića" za linije 68 i EKO1 u smeru ka Zelenom vencu. Ovde sam se isto uplašio da će da gurnu stajalište u novu posebnu traku za desno skretanje i da će napraviti problem vozačima autobusa prilikom prestrojavanja u traku za levo, ali neko je mislio svojom glavom. Stajalište je pomereno unazad, pre početka trake za desno i nalazi se u krajnjoj desnoj traci. Lepo popločano, nemam zamerke.
Što se tiče zelenila, duž središnjeg parkinga između Blokova 21 i 22 koji je izgradio bivši gradonačelnik, zaseđeno je novo drveće gde je nedostajalo. Lepo.
Međutim, kod središnjeg parkinga najbližeg ulici Antifašističke borbe koji je izgradio sadašnji gradonačelnik, nije zasađeno nijedno drvo. Valjda mu je to zaštitni znak.
Deo između Antifašističke borbe i Španskih boraca koji se trenutno proširuje. Kao što se vidi, neće biti otvaranja nove trake sa leve strane, ali će biti sa desne strane. Malo sam merio na mapi, pa sam utvrdio da je jedan od razloga zašto nema dodatne trake sa leve strane i to što su popločana parking mesta u središnjem ostrvu koja su izgrađena kad i sam bulevar, davne 2003. godine, duža od kasnije izgrađenih (SNS) mesta za minimalno pola metra. Uz to, jedina su i osvetljena, pa i same bandere onemogućavaju proširenje. Sa druge strane, plaši me gde će da vodi ova posebna traka za desno, jer tu zaista malo automobila skreće desno i ne postoji saobraćajni razlog da vodi samo desno. Iskreno se nadam da će saobraćajne trake da skreću malo u desno pred raskrsnicu, pa da će da vode tri trake pravo (+desno) uz blago vođenje levo kroz raskrsnicu. Prihvatljivo je i da ta posebna traka sa desne strane bude za pravo (+desno) samo za vozila JGP-a, što ima logike jer će verovatno da vodi direktno u stajališnu nišu (pod pretpostavkom da će tako izgraditi stajalište). Isto možemo očekivati i sa druge strane, na rasrksnici sa Antifašstičke borbe, jer nema dovoljno prostora dodatnu traku sa leve strane.
Na drugoj strani raskrsnice sa Španskih boraca, koji nije još započet, vidi se da postoji dovoljno mesta za otvaranje posebne trake sa leve strane za skretanje, pa istu i očekujem, bez nekog glupiranja.
Što se tiče novog dela, nije mi jasno koji mozak može da naloži da se urade svuda linije i da zaboravi na linije na izlazu iz kružnog toka u novi deo BZĐ. Ako izlazite iz srednje trake u BZĐ, kuda tačno treba da prođete, a da ne isečete vozila levo i desno? Prilično nebezbedno...
Novo stajalište Vladimira Popovića za linije 27E i 35 u smeru ka centru. Opet mi nije jasno kako neko može da naloži da se obeleže horizontalne oznake za stajalište u suprotnom smeru, a da zaboravi ovde. Ovo i nije od tolike važnosti, ali ta polovičnost prosto nervira...