Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Не знам зашто би лупали здраву интерну саобраћајницу која сада отвара приступ хотелу из две улице, нити је бесмисао нити "конфликтна тачка", већ квалитет више.
 
I po meni nije neki konflikt, ima znak stop za izlazak sa parkinga, ima pešački plus prethodno posle kružnog toka... zapravo sama blizina pešačkog je veći problem, ali ovo svakako nije neka magistrala već gradska saobraćajnica i mora da bude pešačkih, jbga...
 
Интерна саобраћајница ка хотелу се налази на градском земљишту, као и комплетан простор од хотелског паркинга до В. Поповића, тако да ако реши уместо зелене површине направити било шта друго и то друго повезати на кружни ток или В. Поповића држава/ град то свакако може.

Већ има неколико дивљих "излаза" на В. Поповића, оној фирми за зеленило је састављен у бок и преврнут пикап пре неколико година у покушају изласка на правац ка мосту, а о секундарцима који су горели недавно да не говорим..
 
Poslednja izmena:
  • Sviđa mi se
Reagovanja: pwl
Danas vidim da je semafor u BZĐ običan, nema levih strelica i zeleno je za japije koji prelaze MP. Ono što sam primetio je da dok skreću levo iz BZĐ u MP, nema čekanja na pola jer je ovima u novom delu i dalje crveno.
 
Romi ce na jedan pešački divlje da izlaze a firma za zelenilo na drugi pesacki sa druge strane k toka
 
Sta hotel, pa grad sada svuda dozvoljava direktna uključenja na veće bulevare, kada the One ima u Oml Brigada na 10 metara od raskrsnice ulaz na svoju garažu sve sa rampom. Tako da se malo malo blokira jedna traka zbog uključenja koje ima rampu. Ko je to dozvolio je već katastrofa - isključuješ se sa bulevara i rampa (!), ovaj uliv pod uglom koji je regulisan stop znakom ne verujem da će da pravi neki problem.
 
Oni su, koliko malopre videh u prolazu, konačno otvorili?
 
Да ли су семафором регулисана лева скретања или ће остати као и до сада, сви крећу на једно зелено?
 
Ne mogu da budu skretanja opslužena posebno zato što iz starog dela BZĐ srednja traka služi i za pravo i za levo.
 
Kao što možete videti, na raskrsnici sa Španskih boraca samo produžuju postojeću traku za levo skretanje. Nažalost, ovim idiotima je potrebno neke stvari očigledno ponavljati za svaku raskrsnicu.

Šta ćemo dobiti ovom produženom trakom?
NIŠTA. I dalje će biti jedna traka za levo, jedna za pravo, jedna za pravo-desno. Na kapacitet gradske ulice pre svega utiče kapacitet raskrsnice, odnosno broj traka u zoni raskrsnice, a ne broj traka na sredini ulice. A broj traka u zoni raskrsnice ostaje ISTI.

Da li su se stvarale kolone u traci za levo, pa je morala da se produži?
NE.

Kako se stvarno može poboljšati kapacitet povećanjem broja traka?
Tako što će ova produžena traka biti za pravo, a napravi se i posebna - četvrta traka u zoni raskrsnice za levo. To ste već napravili na raskrsnici sa Antifašističke borbe, znači znate kako se to radi.

Da li smetaju bandere da bi se napravila ta traka za levo u zoni raskrsnice?
Pa i ako smetaju, pomerite ih, otvorite se malo, URADITE NEŠTO KAKO TREBA!

Znači ako niste razumeli, RUŠITE OVAJ NOVI IVIČNJAK i krenite od početka!

njn4aTN.jpg
 
Levo skretanje u af borbe je moralo da bude iz dve trake, ovako su mogli da produze tu jednu traku i 2 km isto se hvata, zapravo sada su guzve jos vece. Kako god ako zanemarimo slike iz drona sada je stari deo ulice postao jedan od najruznijih sa nakrcanim parkingom izgleda kao los pijacni dan na bubanj potoku
 
Има места за мост лево или десно од куле.

Па и не баш, барем не без неког франкештајнског решења због начина на које су постављене улице са БнВ стране. Једино да иде са леве стране, гледано из правца НБГ, па онда да иде у полу десно како би се повезала саобраћајница са главном улицом која иде ка Савској.
 
Па и не баш, барем не без неког франкештајнског решења због начина на које су постављене улице са БнВ стране. Једино да иде са леве стране, гледано из правца НБГ, па онда да иде у полу десно како би се повезала саобраћајница са главном улицом која иде ка Савској.
Има ту близу те фамозне куле нека слепа улица 2+2, могу ту да скрену мост. Има могућности само треба и воље.
 
Levo skretanje u af borbe je moralo da bude iz dve trake, ovako su mogli da produze tu jednu traku i 2 km isto se hvata, zapravo sada su guzve jos vece. Kako god ako zanemarimo slike iz drona sada je stari deo ulice postao jedan od najruznijih sa nakrcanim parkingom izgleda kao los pijacni dan na bubanj potoku
E, ali zato je bitno (kada već nažalost proširuju ulicu) da na prilazu raskrsnici budu četiri trake, jer na primer mogu da budu dve za levo i dve za pravo (+desno). To se sa malo farbe lako promeni. Produženje postojeće trake za levo NE DONOSI NIŠTA, čitajte vi iz grada ovo!

Ali dovoljno je videti novu traku za levo iz Milentija Popovića u novi deo BZĐ, gde ih je isto mrzelo da pomere bandere, pa je traka toliko kratka da u nju ne mogu da stanu ni dva autobusa sa 27E i 35. Neverovatno...
 
Nisam ekspert za protok saobraćaja, ali gledajući ove slike nameće mi se pitanje da li je zaista ovaj grandiozni kružni tok bio optimalno rešenje za ovakvu raskrsnicu? Po dimenzijama blizu onog na Slaviji, a rekao bih da su značaj i količina saobraćaja neuporedivo manji. Da li će to od sada biti standard, da se svako T ukrštanje zamenjuje kružnim tokom prečnika od 70m? Ili je to specijalno samo za mesta kuda Šapić prolazi svakog jutra kad ide na posao? Plus ima i pogled na kulu u BW.
 
Vrh