Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Originalno je i bila predviđena. Dugoročno je ta raskrsnica sasvim nepotrebna jer se sa proširenjem Bahtijara Vagabzade i Pere Velimirovića dobija planirana veza Banjice sa mostom, dok svi koji žive na Dedinju mogu iz Drajzerove levo, pa na kružni tok, to je svakako malo ljudi. Uz to, imaju i opciju Lisičji potok-Pere Velimirovića. Ulicu kroz park treba ukinuti.
U toj kombinaciji za pravac ka Banjici (Most na Adi - BPP - Pere Velimirovića - Bahtijara Vagabzade) posebno je korisna veza sa Baštovanskom ulicom, u koju je moguće skrenuti samo kad se ide uzbrdo kroz Bahtijara Vagabzade. Ovime se izbegava Crnotravska, pa sad dal išli tu negde na Banjicu ili produžili dalje ka Trošarini ili Jajincima.

O izbegavanju čitavog haosa oko Pinka i VMA i da ne govorim. Već je sada to mnogo bolja putanja, a kad bi zapravo uradili SMT sa svim planiranim proširenjima na tom pravcu (kompletan BPP, Pere Velimirovića i Bahtijara Vagabzade, sve na 4 trake) to bi tek onda bila druga dimenzija. A tek produžetak ka Lasti, bi potencijalno “otčepio” Trošarinu i Save Maškovića
 
Poslednja izmena:
Mislim da je proširenje Bahtijara Vagabzade jedan od najboljih primera bahatosti i nesposobnosti gradskih vlasti proteklih decenija, čak i bolji od T6. Proširenje najvećim delom ide ka vojsci, dakle nema eksproprijacije, pri tom je to zemljište koje ne koriste, a na drugoj strani gde ulazi malo u privatne parcele, ulazi oko metar i nema ni jedne kuće koja mora da se ruši. I oni su već decenijama lenji da urade to proširenje.
 
Mislim da je proširenje Bahtijara Vagabzade jedan od najboljih primera bahatosti i nesposobnosti gradskih vlasti proteklih decenija, čak i bolji od T6. Proširenje najvećim delom ide ka vojsci, dakle nema eksproprijacije, pri tom je to zemljište koje ne koriste, a na drugoj strani gde ulazi malo u privatne parcele, ulazi oko metar i nema ni jedne kuće koja mora da se ruši. I oni su već decenijama lenji da urade to proširenje.
Ruku na srce, te 3 trake tu su dovoljne za trenutni saobraćaj. Usko grlo je u Pere Velimirovića, posebno onaj uski deo gde ima samo jedna traka i prolazi se naizmenično. Plus što koči i deo od mosta do BPP. Tek kad kad to sve prošire, Bahtijara će se napuniti dovoljno da i tamo zista fali još jedna traka.

Naravno, obzirom na jednostavnost i vrv nisku cenu, zaista mogli su i Bahtijara Vagabzade da prošire pa da tako gotovo čeka sve ostalo. E tu je moglo “redovno održavanje” umesto na gomilu drugih mesta po BG. A i malo da reše one ogromne rešetkaste šahtove sa strane dalje od vojske. Ubiše točkove a moraš skoro u drugu traku da bi ih zaobišao.
 
Верујем да у моменту када би људи били свесни да је то постала реална рута ка НБГ, убрзо бисмо морали да проширимо целу деоницу. Већ сада је Пере Велимировића преоптерећена, поготово део до Велисава Вуловића па и сама Велисава Вуловића.
 
bulevar-patrijarha-pavla-071025-01.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-071025-02.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-071025-03.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-071025-04.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-071025-05.jpg

bulevar-patrijarha-pavla-071025-06.jpg
 
Vrh