Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Slazem se sa ovim što si rekao @Karlo del Ponte u suštini taj tunel bi išao paralelno sa M1od Sajma/gazele do Dunav Stanice. Sa nekom većom podzemnom zeleznickom stanicom kod Beograd glavne. Da su pametni odmah da naprave jedan veliki tunel sa 4 koloseka, 2 za metro 2 za železnicu.
 
Зашто би закопавали пругу до ГЖС, она је могла бити надземна, а ако би приватни инвеститор желео надокнади квадрату коју је добио градњом уз Славску, онда је то могао учинити градњом високих објеката ближе Газели и између Газеле и железничких мостова, нпр. пар небодера од 150 метара и пар од 20/200+ би му надокнадило губитак.
 
Pa dokle god je zeleznicka trasa slobodna i neizgradjena postoji mogućnost

Jel ovo znači da definitivno ništa od pomenute pruge pravcem Topčidera (ozbiljni pitam jer nisam baš upućen u pravce):


“Urbanistička celina 11 - linijski park i Stari železnički most

Predviđena je rekonstrukcija i revitalizacija Starog železničkog mosta kroz transformaciju u pešačku komunikaciju između leve i desne obale reke Save (vezu područja Beograd na vodi sa Novim Beogradom i budućim sadržajima na levoj obali reke Save) i formiranje parkovske površine na trasi bivše železničke pruge ka Topčideru.


“Urbanistička celina 13 - koridor Topčiderske reke.


Predstavlja pejzažno-arhitektonsku i funkcionalnu veza urbanističkih celina sa sadržajima Topčiderskog parka, odnosno vezu planiranog linijskog parka i Topčiderskog parka.”
 
Opet da idemo na prost dokaz da je tramvaj apsolutno u planu da se vrati. Kilavo završeni deo Bulevara ima urađene tramvajske baštice. Takođe, do sad predstavljeni planovi, jednostavno, prikazuju tramvajsku infrastrukturu koja prati novi, valjda će biti za mog života, a 38 godina mi je, sjajni Bulevar patrijarha Pavla. Ostaje nam da vidimo makar i rendere Bulevara patrijarha Dimitrija.
 
Jel ovo znači da definitivno ništa od pomenute pruge pravcem Topčidera (ozbiljni pitam jer nisam baš upućen u pravce):


“Urbanistička celina 11 - linijski park i Stari železnički most

Predviđena je rekonstrukcija i revitalizacija Starog železničkog mosta kroz transformaciju u pešačku komunikaciju između leve i desne obale reke Save (vezu područja Beograd na vodi sa Novim Beogradom i budućim sadržajima na levoj obali reke Save) i formiranje parkovske površine na trasi bivše železničke pruge ka Topčideru.


“Urbanistička celina 13 - koridor Topčiderske reke.


Predstavlja pejzažno-arhitektonsku i funkcionalnu veza urbanističkih celina sa sadržajima Topčiderskog parka, odnosno vezu planiranog linijskog parka i Topčiderskog parka.”

Dok ne shvate u BnV da im je bolje da sačuvaju hale 2 i 3 i iskoriste arhitekturu tih objekata da naprave medjunarodnu zeleznicku stanicu koja će kao i svaka stanica tog ranga u sebi imati i tržni centar (čitaj zlatna koka za njih) i time naprave najbolje saobraćajno povezano naselje u Srbiji. (Autobus, tramvaj, metro, BG voz, brza pruga ka južnom balkanu)
 
Poslednja izmena:
Vreme za železnički koridor do sajma ističe, a ako se nešto ne preduzme ceo železnički saobraćaj sa Juga, Istoka i Zapada kao i Gradska železnica biće osuđeni na 2 tunelske cevi. Ako se nešto ne izmeni doćiće do katastrofalnih posledica po bidućnost železničkog saobraćaja u Beogradu.

Katastrofa kako se vodi Grad.
 
Preduzeto je tu svašta nešto nego se lome koplja interesnih grupa raznih pojedinaca.
 
Pa nepremošćavate reku Nil, već Topčiderku. 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Screenshot_20240809_133027_Facebook.jpg
 
Spajanje Bulevara sa Mostom na Adi, odnosno nastavak radova od prve faze dalje kroz Topčider. Treća faza je Bulevar patrijarha Dimitrija.
 
Obustavljen je tender za izvođenje radova na 1. etapi. Zanimljivo je da ovo nisu objavile nijedne novine, a obaveštenje je izdato u ponedeljak.
 
Poslednja izmena:
Na zahtev Opštine Rakovica uskoro počinju radovi na rekonstrukciji Bulevara Patrijarha Pavla u Rakovici. Prva faza radova obuhvata rekonstrukciju od mosta na Adi do skretanja za ulicu Pere Velimirovića. Radove finansira grad Beograd i Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Radovi počinju u martu ove godine.

27355552_10156002928668490_2539866962533069233_o.jpg


izvor: rakovica.rs
U martu 2018 godine sam imao devojku s Miljakovca i redovno išao tom rutom, ta devojka mi je godinu dana kasnije postala žena, u braku smo već 5 godina i imamo dete od 3 godine.
Nadam se da će pre polaska male u prvi razred ovaj jako nepristupačan i surov teren uspeti da savladaju naši neimari i da neću birati alternative kako bih izbegavao prolazak kroz park na putu sa NBGD-a do Miljakovca
Što se tiče protočnosti i brzine kojom se stizalo pre 6 godina i sada, bolje da ništa nisu dirali :LOL:

( Morao sam da nađem prvu objavu na temi kad počinju radovi, bilo je jače od mene, Februar 2018 i nema izgleda da se ikada završe )
 
Vrh