Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Da li neko ima informaciju za kada je, orjentaciono, planirano da puste saobraćaj u Pere Velimirovića? Borska je baš opterećena...
Ako je merodovan plan izmene za autobusku liniju 42, to je trebalo da bude još u novembru, a sada je izmena produžena do kraja godine...
Znam da to nije realno...
 
Dokle su stigli sa Pere Velimirovica ako ima neko svezu info?
 
Zvanično obaveštenje za liniju 42 kaže da je rok 15.03.2019. Međutim, koliko se uživo vidi, nisam siguran da će rok biti ispoštovan.

Izvor: http://www.bgprevoz.rs/linije/aktuelne- ... ke-i-mosta

Inače, Topčiderka je nepredvidiva i usled jače kiše zna da na pojedinim delovima napravi problem tako da se nadam da kanal nije manji, uži, plići...
 
primetio sam da na gsp.rs nekad ne stave cak ni zvanicni rok ako je predug, nego krace, verovatno imaju ogranicenje npr max 6 meseci
 
Zavrsni radovi na mostu preko topčiderke , postavljena je podloga, radi se hidroizolacija na samom mostu. Na samom mostu bice 4 trake kako je i planirano od starta da bude od Borske ulice pa do Rakovačkog puta. Ali jos uvek nisu razrešili imovinske odnose kako bi se to prosirilo sto je dobro sa jedne strane jer stanari naselja uz Pere Velimirovica nemaju puno parkinga pa bi nastao kolaps ako bi ga ukinuli. Elem evo fotografija. Trotoar je betonski po novoj knjizi standarda i prijatno izgleeda . I izgleda da ce bulevar celom dužinom za 1,5m biti izdignut u poredjenju sa sadasnjim Rakovačkim Putem.


1823-D32-E-40-C5-4915-AA92-ED66-A28-A54-C1.jpg

23-F1831-F-ED64-44-C1-BC72-1-A4140-B2-C1-C4.jpg

99-F000-C9-3-A87-4737-A40-F-AB1-CAE09-D6-B7.jpg

4-F1-D4-DE3-C391-478-F-AFBB-FA475-A46-F09-B.jpg
 
prolazim tuda cesto, ali uvek po mraku, pokusao sam da slikam ali ne vidi se nista, losa mi je kamera na mobu

vidjao sam automobile da vec voze preko tog mosta, iako nije zavrsen, samo izadje baja i pomeri ogradu
 
a saobraćajci saleću pešake na idiotskoj Slaviji u misiji fiskalne konsolidacije....ovde imaju toliko kazni da naplate da bi došli i iz MMF-a da se slikaju sa njima, celu jesen su pomerali i prolazili :D
 
Posto sam iz kraja zanima me par stvari.
Ovo se oteglo bas bas. Neko je poemuo problem parkinga u ulici Pere Velimirovica. To je problem broj jedan.
Problem br. 2 koji ne vidim uoopste kako ce da rese jesu objekti duz ulice Pere Velimirovica koja se suzava u jednu traku.
Za ove objekte postoje izdate gradjevinske dozvole ali ima i starih objekata. Ne vidim kojom silom ce oni sada da ruse cetvrospratnice kako bi ovu ulicu prosirili na cetiri trake i spojili sa Borskom.
 
SIlom koja se zove eksproprijacija. šta da se radi, nekad je to neophodno a ovde interesi većine nadmašuju interese tih ljudi pa nek im se lepo kompenzuje. novcem ili zamenskim stanom. Ja sam za to da im se da 120% realne tržišne vrednosti. možda čak i malo preko toga, ipak trpe ti ljudi dosta, nek malo profitiraju od sovje nesreće a mi ostali dobijemo jednu bitnu saobraćajnu arteriju.
to je cena toga da beograd nema plan i da se ovde ne rade dugoročni proračuni i planska gradnja. takvo ponašanje nužno vodi u kompromise i veće troškove.
 
Da smo u nekoj normalnoj zemlji pa bi ovo bilo i izgledno.. Od toga mislim da sigurno nema nista, bar u nekoj skorijoj buducnosti, jer ipak dole nije karton naselje, nego ljudi koji sigurno imaju ozbiljnih sredstava i nacina da blokiraju eksproprijaciju.
 
Prema postojećem PDR-u, ulica Pere Velimirovića se proširuje samo na dva mesta, tamo gde je sad sužena na dve trake. To je kod rasadnika, gde mora doći do uklanjanja jednog objekta P+1 i posle raskrsnice sa Lisičjim potokom, gde se takođe radi o dve kuće. Ulica je napravljena sa četiri trake, zato nema fizičkog proširenja, već je u planu prosto ukidanje parking mesta.
 
Tako je nema nikakvog rusenja četvorospratnica vec jedna privatna kuća i dva lokala. Verovatno nece to skoro s obzirom da nista nisu uradili po tom pitanju nego samo posle ta dva lokala su prosirili na nadvoznjaku ulicu. Sa druge strane ukidanje parkinga a ima ukupno oko 250 parking mesta nastaće kolaps jer vec sad je knap parkiranje u kraju svako ukidanje parking mesta tu nastaće haos tako da moraće pored tog proširenja da naprave parkinge za dva solitera i jedno naselje sa 16 zgrada tu mora da se prosiri parking na slobodnim neiskorišćenim zelenim povrsinama jer ovako ukidanje bez kompenzacije sumnjam da će im proći jer su ljudi u tom naselju složni a pitanje parkinga je nešto što će nas ujediniti. Sa druge strane mislim da oni neće proširivati jos i ukidati parking dok ne budu počele gužve da se prave kako bi imali jak izgovor za to .
 
A da neko da nama koji ne poznajemo lokaciju da okacite koju fotku
 
Primetio sam ovih dana da je ona mala benzinska pumpa pred podvožnjak ka Košutnjaku zatvorena... da li se to sprema rušenje?
 
Pumpa je zatvorena po programu NIS-a.
Kada će se grad udostojiti da aktivira gradilište i kojim tempom, to je već neka druga priča.
Realno, uz situaciju da vozovi polaze iz obližnje improvizovane Z. stanice, sumnjam da će radovi na proširenju bulevara skoro početi, tim pre što vidimo da će gradnja mosta preko Topčiderske trajati koliko i izgradnja Pupinovog mosta

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
@direktor
Na brzinu, nadam se da pojašnjava situaciju:
Deo Pere Velimirovića gde je pola kolovoza trenutno parking:
Pogledajte prilog 4

Suženje između novog mosta preko Topčiderke i ovog širokog dela:
Pogledajte prilog 3
Na slici se vidi jedan objekat koji bi trebalo srušiti da bi se prošireni deo Pere Velimirovića pružao skroz do novog Bulevara. Sa pozicije novog mosta, isto to suženje(kuća/lokal sa leve strane):
Pogledajte prilog 2

Sa druge strane, ka Borskoj, nakon 600m normalne široke ulice, postoji još jedno suženje:
Pogledajte prilog 1
Ovde je potrebno srušiti dve kuće i uzeti deo dvorišta.
Ako bi se sredila oba uska grla, dobila bi se saobraćajnica sa četiri trake od BPP do Borske.

@KartmenBG
Što se tiče parking mesta, slažem se. Po PDRu (može se naći u okviru GIS aplikacije https://gis.beoland.com/visios/gisBeoland) predviđeno je dodavanje oko 80 parking mesta. To je predviđeno na sledećim mestima: na zelenoj površini između zgrada i kuća na kraju slepog dela Natoševićeve (onog kod spomenika), između zgrada i belih solitera, iza belih solitera, kod Kolonije i prekoputa Kolonije. Naravno to nije dovoljno, ali ne vidim da su nešto još predvideli. Ono što bih ja predložio je da na poljani pored kuće bivšeg nam ministra Tomice napravi parking ili još bolje, garaža.
 
Moje licno misljenje. Komunisti su sa soliterom u starom kosutnjaku naruzili jedan divan i miran kraj. Ovi ce sada kroz ovako zelen i stari kraj da provuku magistralu, koja ce da ide gde... do Pet solitera na banjici a onda ce da se zakuca u Save Maskovica.
Razumem potrebu za razvojem ali ne i automobilizacijom Beograda. Sto je najcrnje to nije ni planska automobilizacija vec pravljenje baj pasova do sledecih zacepljenja.
Sramota me kada citam da ce zelene povrsine prepakovati u parking mesta . Pa ljudi moji ne mora svaki metar kvadratni da bude stambeni i parking mesto. Gde idemo kao grad. Prosao sam juce Knezevackom ulicom zgrada na zgradi stoji u brdu saobracajnica bez sanse za prosirenje a parkinga ni na vidiku. Trotoari puni vozila a pesaci igraju kazacok. Gde idemo i u kakav grad se pretvaramo. Razumem da u Jerusalimu koji je planiran pre 2 hiljade godina imamo problem sa parkingom. Ali u Beogradu zauzimati svaki metar magistralama koje vode u Lidl je presmesan poduhvat.
 
Ta dva solitera su glupost epskih razmera. Dve ogromne zgrade, bez infrastrukture, bez sadržaja i bez ikakvog urbanističkog smisla. Što se tiče pretvaranja zelenih površina u parkinge, to je najjeftinije, što je ovima gore (svejedno koji su trenutno) jedino bitno. Daleko humanije bi bilo da kupe jedan veći plac sa druge strane Pere Velimirovića i naprave garažu, a ljudima ostave zelenilo oko zgrada.
Što se tiče proširenja, ja sam takođe protiv automobilizacije, ali činjenica je da je projektovana infrastruktura nedovoljna za moderne potrebe, čak i da sutra dobijemo metro.
 
Hvala na detaljnom pojasnjenu i save maskovica je planirana za prosirenje ...
 
Ako ce zaista da sire Save Maskovica pitam se sta su cekali pre izgradnje lidla kad je to sve bilo ruglo i moglo bez problema da se prosiri na 4 trake..
 
Vrh