Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

Sve sahte su zabetonirali i sad otkopavaju da bi postavili sahte, svetla tacka u ovome je sto su bar obelezili sahte.

A sigurno ce ici jos jedan sloj betoniranja.

Gore sam napisao da smirglaju tramvajsku basticu, upravo sam prosao tim delom gde je "osmirglano" i utisak je da je bolje nego kako je bilo ali opet ima truckanja, ne znam kako je u autobusima, bilo bi lepo da neko da svoje misljenje ako je prolazio tuda autobusom.
 
Још два брзинска снимка од данас...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kALrtK6F9fY[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=01g02is-smk[/youtube]
 
Provozah se noćas bulevarom. Završeno je asfaltiranje, ali se i dalje vozi tramvajskim bašticama.
Ova koja vodi od Slavije do AK nije loše odrađena. Ima laganog truckanja u nekim delovima, ali bar je mnogo bolje nego što je bilo po starom.
Gledam nešto razmak između baštica. Ima mesta za 4 trake, ali ako ih naprave kao u Cara Dušana kao u Zemunu, a ako tako bude, bogme biće tu čukanja.
 
Na raskrsnici sa Pasterovom postavljene kamere

hhZgl2u.jpg


eBUHDW0.jpg



Aj nek cik neko kaze da nema radnika u Bulevaru Oslobodjenja :)

3YZyMzR.jpg


Inace sad rade podlogu za tramvajsku bastu na levoj strani (gledao iz bulevara oslobodjenja ka slaviji)
 
На раскрсници Крушедолске и Булевара још једна камера у најави, и то другачија од оне код Пастерове. Ова није под куполом. Има ли разлике? Да ли ће ова можда регистровати прекршаје?
 
Danas sam prolazio tuda , pa me interesuje da li će privremeno izmeštena lokacija stajališta Karađorđev park u smeru ka Autokomandi , postati trajna , obzirom da je iscrtana horizontalna oznaka za stajalište?
 
Нажалост неће пошто је стајалиште монтирано на старој локацији.
 
To mi ne deluje kao neka čvrsta garancija da će biti na starom mestu.
 
Онда би морали да преуређују тротоар и травњак око садашњег привременог стајалишта, пошто је ту само набацан туцаник на травњак, а морало би и старо стајалиште које је завршено да се преуређује. По мени је привремена локација стајалишта боља, али мислим да би било сулудо сада поново раскопавати тротоаре, вадити ивичњаке (пошто код привременог стајалишта постоје високи ивичњаци око травњака), пребацивати стајалишта, урадити нове темеље за њих, урадити нову шару бехатона...
 
Кад је већ рађено све требало је и то средити. Овако ће и даље остати исти проблем претрчавања Булевара Ослобођења од стране пешака.
 
Ne vidim razlog da ne voze, bastica je onim poliranjem (smirglanjem) kolko tolko sredjena, tako da nema vise onog veliko odskakanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487345#p487345:29vs8suc je napisao(la):
Дошљак » October 27th, 2017, 7:16 am[/url]":29vs8suc]Онда би морали да преуређују тротоар и травњак око садашњег привременог стајалишта, пошто је ту само набацан туцаник на травњак, а морало би и старо стајалиште које је завршено да се преуређује. По мени је привремена локација стајалишта боља, али мислим да би било сулудо сада поново раскопавати тротоаре, вадити ивичњаке (пошто код привременог стајалишта постоје високи ивичњаци око травњака), пребацивати стајалишта, урадити нове темеље за њих, урадити нову шару бехатона...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487361#p487361:29vs8suc je napisao(la):
Astrotrain » October 27th, 2017, 9:01 am[/url]":29vs8suc]Кад је већ рађено све требало је и то средити. Овако ће и даље остати исти проблем претрчавања Булевара Ослобођења од стране пешака.
Po meni je sadašnja lokacija stajališta koliko toliko bolja od prethodne , jer je maltene preko puta smera ka Slaviji , i gotovo odmah kod pešačkog prelaza i tu se slažem sa Došljakom , ali što se tiče ostalog ne. Razlog zašto je to tako su primeri stajališta Rudo ka Banjici i Mije Kovačevića. Kod stanice Rudo su sje*******ali stvari sa taktilnim pločama za slepe koje su išle po sred bandere , pa su ih naknadno vadili i premeštali. Pa onda u Mije Koačevića , sve su asfaltirali , da bi onda dovodili mašine i naknadno kopali , da bi postavili kocke. Ovo su samo dva primera koja su mi odmah pala na pamet , a ima ih još. Tako da , sve je moguće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487382#p487382:31vy5ln9 je napisao(la):
astrodule » 27 Окт 2017, 10:29[/url]":31vy5ln9]Hoće li autobusi voziti po bašticama?
Било би бесмислено да се стално искључују са асфалта при стајању и поново укључују кад крену и тако ремете ток саобраћаја. Овако ће имати своју резервисану слободну траку и природно ће на Славији наставити кретање својим новоформираним спољним прстеном за јавни превоз.
 
Изгледа су изместили спорни хидрант и билборд код инфективне клинике са тактилне стазе за слепе.
 
Kao da na svakom projektu urade ovako nešto, kako bi, kada isprave grešku, oni mogli da kažu da imaju sluha za građane a ne da priznaju da je blam da je tako nešto neko uopšte isprojektovao.

Sent from my SM-G530FZ using Tapatalk
 
Pa dobro al nije pusteno tako , ovo je i dalje u radovima tako da je konacan izgled koji treba ocenjivati i davati mane jeste kad se gradjevinske masine povuku pa mozes da zameris al ovako dobro je da resavaju takve banalne probleme koji se pojavljuju .
 
Баш тако, најбитније је да све буде како треба када се заврше радови :)
 
Да ли сте приметили коју су фарбу користили за цртање трака? Она квалитетнија храпава, она гума или београд пут спреј?
 
Ако сам добро приметио фарбање хоризонталне сигнализације је одрадило предузеће Боја Сомбор. Mислим да је њихова боја квалитетнија и храпава.
 
I u Ruzveltovoj/Mije Kovačevića je naknadno farbanje koje je bilo pre nedelju-dve radila firma Boja Sombor, farba je ona hrapava, dok pre ovog farbanja nije bila, pa je brzo izbledela i iz tog razloga je rađeno naknadno farbanje.
 
Vrh