Šta je novo?

Bulevar despota Stefana

Не можеш тек тако да му "цапнеш", мораш то да купиш. А то се, као што видимо, избегава по сваку цену, макар цео булевар зависио од три уџерице.

Ne moraš ništa da kupiš, povučeš građevinsku liniju u urbanističkom planu unazad, a to što ostane ispred se dogovoriš da ne plati naknadu za uređenje zemljišta. Beograd nije palanka sa kanjončinama zato što nema para, nego zato što krimosi hoće svaki centimetar kvadratni da uzmu, a narodu to ne smeta.
 
I te kako smeta narodu, al' tek pošto kupi stan pa shvati da nema gradski prevoz i da su mogućnosti za isti na nivou minibusa, da i ako ima škola nije adekvatnog kapaciteta, da vrtića nema dovoljno, da mu snabdevanje nije najbolje, a crkva i kockarnica ne manjka...​
 
Једино ако би излази право на мост који би се настављао на Цвијићеву. Овако, изашао си тамо и како онда на БДС?
Портал тунела на месту почупане пруге, па од њега веза са новом Дунавском, преко ње лево ка Цвијићевој продуженој преко укинуте пруге, десно ка Панчевцу, директне излазне рампе, и даље у продужетку нови булевар до рааскрснице Вишњичке и Војводе Мицка.
БДС се скроз заобилази.
Сви аутомобили који иду од Панчевца ка НБГ заобилазе скроз БДС и центар.
Сви аутомобили који иду од Карабурме, Вишњице и Миријева ка НБГ исто заобилазе скроз БДС и центар.
Сви аутомобили који иду са Звездаре ка НБГ Цвијићевом исто заобилазе БДС и центар.
Сви аутомобили који иду са Вилиних вода и ближих делова Дорћола ка НБГ могу низ проширену Дунавску до тунела.
Сума сумарум, растсрећује се БДС, растерећује се центар. Тај булевар остаје за кретања из Карабурме, Миријева, Вишњице, Палилуле, од Панчевца и Звездаре ка центру града, нема транзитног кретања ка НБг које највише
Савски мост, од портала у Савамали до преласка реке са мостом самим све да буде денивелисано са рампама за искључење и укључење на укрштањима са Карађорђевом, почетком Вилсона Вудроа у Савамали, и преко на НБГ на укрштању са Владимира Поповића.
 
Портал тунела на месту почупане пруге, па од њега веза са новом Дунавском…
Проблем са овом локацијом је што је она већ у дољи (што би рекли код мене у селу), пар стотина метара удаљена од гребена брда.

Садашњи пројекат повезује две тачке отприлике исте надморске висине (ЕКОФ и БДС), што омогућава да тунел буде раван, или са падом ка оба излаза (као парабола).

За твој предлог, улаз у тунел би морао да иде низбрдо (да би ушао под земљу) од Дунав станице до почетка брда (у равни БДС), а затим узбрдо да достигне надморску висину ЕКОФ. Мислим да би то значајно подигло цену пројекта, и поскупело касније одржавање (одвод кишнице из тунела који има најнижу тачку под земљом).

Твој предлог (рекао бих) полази од принципа да се БДС заштити од тунелског саобраћаја, али мислим да је рационалније да се тунелски саобраћај управо каналише кроз то парче БДС, а нетунелски саобраћај алтернативним правцима (пре свега кроз Дунавску).
 
Најновији планови и за портал у Савамали предвиђају дољу испред гребена, у парку.
 
Ne moraš ništa da kupiš, povučeš građevinsku liniju u urbanističkom planu unazad, a to što ostane ispred se dogovoriš da ne plati naknadu za uređenje zemljišta. Beograd nije palanka sa kanjončinama zato što nema para, nego zato što krimosi hoće svaki centimetar kvadratni da uzmu, a narodu to ne smeta.
Па не може тако. Ниси узео у обзир намирење потраживања према пропалој фирми чија имовина се продаје.
 
Најновији планови и за портал у Савамали предвиђају дољу испред гребена, у парку.
Видео сам, ал’ ту ми изгледа да само треба да се подвуче под Гаврила Принципа, док би овде морао да се укопава добрих петсто метара… нисам паметан… не мислим да је немогуће, мислим да је разлика у цени и сложености пројекта значајно већа, да може да обесмисли цео пројекат, јер, и даље је у питању тунел за друмски саобраћај, који би у центру требало да буде последњи приоритет.
 
Где је косина гребена ка Вилиним водама, осим на плацу Сутјеске и Стаљинграда?
 
Најновији планови и за портал у Савамали предвиђају дољу испред гребена, у парку.
Video sam to rešenje. Prihvatljivo sa aspekta izgradnje Terazijske terase do parka. Interesuje me koliko će to uticatu na usporenje tramvajskog saobraćaja, ali se nadam da bi jednog dana, neka treća cev mogla da se provuče, a kroz nju i tramvaj. Dve stanice do MUP-a bi verovatno značile. To bi bila više denivelacija sa dve stanice, nego pravi premetro.
Ptanje je koliki će biti nagib kolovoza dok ne porine ispod kote Ul.Gavrila Principa?
istorijski su poplave i podizanje nivoa podzemnih voda pravio problem, ali mislim da se tako nešto nije desilo skoro 20 godina. Bilo bi bez veze da prođe u tunel. No, sada je to briga BW, mada ne sumnjam da ćemo svi da plaćamo.
 
По мени је то грешка, боље би било да цео правац од моста ка гребену денивелисан изнад свих саобраћајница ту у Савамали, и да улази у гребен плиће у односу на врх Теразија.
Овако се зарања поприлично испид Гаврила Принципа.
 
По мени је то грешка, боље би било да цео правац од моста ка гребену денивелисан изнад свих саобраћајница ту у Савамали, и да улази у гребен плиће у односу на врх Теразија.
Овако се зарања поприлично испид Гаврила Принципа.
Denivelacija bi bila saobraćajno idealno rešenje, ali nije tajna da izbegavaju bilo kakvu formu denivelacije u korist ukrštanja. Drugo, zaklonila bi zgradu Ekonomskog fakulteta. Brine me gužva.
 
Није баш нешто репрезентативна зграда ЕКОФа. Гужва се може решити једино денивелацијом. Трамвај 2 ће свкако да изгуби приоритет због моста.
 
Vrh