Pa svi evropski gradovi koji imaju dobar javni transport imaju takođe i autoputeve i široke bulevare jer jedno drugo dopunjuje, uvek treba da postoji alternativa a ne da se grad razvija samo u jednom smeru. Kao što grad bez javnog prevoza ne može funkcionisati tako ni grad isključivo sa javnim prevozom ne može funkcionisati. Pa Pariz ima 4x4 brzi put pod la defense, pa to je centar grada, holanđani proširuju svoje autoputeve kao ludi, valjda znaju šta rade kada su među najrazvijenijim zemljama EU, nemački gradovi su puni autoputeva pa takođe imaju dobro razvijen javni transport. Beogradu treba brza putna konekcija sa sve četiri strane grada oko buduće obilaznice, takođe mu treba metro. I japanci imaju dobar javni transport pa opet imaju autoputeve sa više traka i to jedan na drugi. Jedno bez drugoga ne može. A o Amerikancima ne treba gubiti reči jer su oni potpuno zalutali svojom kulturom automobila i za njih je kasno da svoje gradove približe evropskim a i blage veze nemaju šta rade jer toliko para koliko lokalni DOT-ovi troše na proširenje freeway mreža mogli su odavno da urade nadzemne metro sisteme.
Ne bi valjalo da se postojeći višekolovozni putevi proširuju ali to nije isto kao pravljenje novih putnih konekcija koje trenutno ne postoje.
Ne bi valjalo da se postojeći višekolovozni putevi proširuju ali to nije isto kao pravljenje novih putnih konekcija koje trenutno ne postoje.