džabe im. Sve je već spremno za predaju streli.Iznenađen sam i za ovoliko, sad je sve na radnicima.
Sindikat Sloga: Ako grad ne ispuni naše zahteve, protest radnika GSP-a zbog dodele linija privatnicima
Postoji tendencija da će potezi 100 i 700, odnosno čak 29 linija gradskog prevoza biti dodeljeno privatnim preduzećima, tvrde iz nekolika sindikata GSP vozača. Miša Božić iz Sindikata Sloga za N1 kaže da će vozači GSP-a izaći na ulice ako im gradske vlasti ne ispune zahteve.n1info.rs
Da bog da i njima i Lasti uzeli sve. Obrenovac i Surčin su se preporodili dolaskom Strele.Može to lako da se "odspremi". Bar se nešto pokrenulo.
Samo se pitam s čim bi lasta držala 860? Verovatno bi interval imala kao 581Pa kad se planski uništavaju i GSP i Lasta. I sad je kao Strela čudesni spasilac. Komedija.
Već su uništeniPa kad se planski uništavaju i GSP i Lasta. I sad je kao Strela čudesni spasilac. Komedija.
Znaš i sam da od toga nema ništa iako bi bilo lepo. Strela je uložila jedno 50 miliona evra samo za nova vozila i nerealno je da se sad poništi tender, naročito kad gsp nema zglobova za svoje linije, Japanci su posečeni, a uskoro će na red doći ostali Ik 103, Ik 112N, Ik 201 i Ik 218N, kao i Mercedesi Conecto. Ali nedopustivo je da za 45 miliona godišnje oni kupe Cobre i Mercedese Conecto, tu je morao da se uzme Citaro, eventualno Conecto za šihte.Samo šo je ta vaša Strela jako skup sport za Beograđane, a polako su sa Mercedesa skliznuli na Cobre, ukapirali su da mogu da šišaju narod za jeftinije pare.
Ugovor za poteze 100 & 700 će moći po tenderu da potpišu tek početkom Jula, ako budemo pametni početkom Juna ( u stvari vi, ne ja), nema ništa od potpisivanja.
Platiti penale, i početi sa pravom reformom javnog prevoza.
За возаче биће све више странаца, односно Шри Ланђана.Da li je ikome palo na pamet da bi moglo da se desi sledeće? Strela kupila nova voza, polako preuzima jedan po jedan potez, dok na kraju ne preuzme kompletan gradski prevoz. Prestaje sa održavanjem vozila, odnosno održavanje je na nivou kakvo je sada kod drugih privatnika i jednog dela GSP - a, i ona vrlo brzo budu na nivou na kojem su sada privatnici i GSP. A tu je i problem sa vozačima (manje - više), plus nemanje redova vožnje kakvi su nekada bili (mislim na ona vremena kada je bio bolji red vožnje, sa više polazaka).
Sasvim realan scenario, ali su barem ugovorom propisane kazne za prevoznika i nova vlast bi mogla da ih uslovljava u budućnosti do kraja njihovog ugovora, a onda pa pa i oživljavanje gsp-a. Mislim da je kasno da se sada bilo šta promeni i zaustavi, pa čak i da opozicija nekim čudom pobedi, sto mislim da je u domenu naučne fantastike.Da li je ikome palo na pamet da bi moglo da se desi sledeće? Strela kupila nova voza, polako preuzima jedan po jedan potez, dok na kraju ne preuzme kompletan gradski prevoz. Prestaje sa održavanjem vozila, odnosno održavanje je na nivou kakvo je sada kod drugih privatnika i jednog dela GSP - a, i ona vrlo brzo budu na nivou na kojem su sada privatnici i GSP. A tu je i problem sa vozačima (manje - više), plus nemanje redova vožnje kakvi su nekada bili (mislim na ona vremena kada je bio bolji red vožnje, sa više polazaka).
u potpunosti se slažemНпр.470 да Стрела држи то имала би поласке на сваких пола сата - сат док сад има пар полазака само.Ето имамо пример где је Дражевац код Обреновца центар разних линија 860,а да Ласта држи то би само постојало 592 са 6-7 полазака,колико већ има.
šta fali kobrama?Samo šo je ta vaša Strela jako skup sport za Beograđane, a polako su sa Mercedesa skliznuli na Cobre, ukapirali su da mogu da šišaju narod za jeftinije pare.
Ugovor za poteze 100 & 700 će moći po tenderu da potpišu tek početkom Jula, ako budemo pametni početkom Juna ( u stvari vi, ne ja), nema ništa od potpisivanja.
Platiti penale, i početi sa pravom reformom javnog prevoza.
Turska kanta.šta fali kobrama?
Fali kvalitet za cifru od 46 miliona evra godišnje. Nisu Cobre loše, ali koliko će grad plaćati Strelu, morali bi da nabave samo najbolja vozila poput Citara, Mana i Solarisa, a ne Conecto i Cobre. Strela će sav uloženi novac povratiti za dve godine rada maksimalno, kada gledamo sve troškove ukupno: gorivo, vozači, ostali kadar, garaža itd. Oni su ove Citaro ostavili u Beogradu samo zbog ugleda firme koji ti autobusi podižu i ciljano ih stavili na linije koje idu do Aerodroma. Da je gazda pametan, pa da nabavi i za poteze 100 i 700 jedno desetak Citata i da nam time još zamaže oči.šta fali kobrama?