Нема ни назнака почетка. Мислим да је један од разлога зашто ствари стоје то што на ГП Бачки Брег теретњаци не иду. Велики проблем. Да иду, Сомбор, Апатин, Оџаци би се са Мађарском повезивали Бачки Брег - Баја па на Е73. Краће је + теретњаци предуго чекају на Хоргошу и Келебији, честе гужве и колоне, Бачки Брег је баш потребан да мало растерети. Мађари не пуштају теретњаке јер би направили проблем у Баји, не постоји јужна обилазница, мора се кроз град + пут Бачки Бреј - Баја је локали пут, узано, пролази кроз села. Мислим да доста зависи и од Мађара, ако ураде јужни део обилазнице око Баје, среде пут од Баје до границе и ту пусте теретњаке преко Бачког Брега то би било идеално. Тако би са једне стране западна Бачка добила много краћи излаз за Мађарску а са друге би преко Врбаса била повезана на коридор. Сомбор - Врбас има доста саобраћаја, Ни Црвенка ни Кула ни Врбас немају обилазнице, иде се кроз насеље, постоје црне тачке тако да би брза саобраћајница имала и те како смисла. Размишља се о две варијанте, прва, да се Бачки Брег, Колут и Бездан обиђу са источне стране, затим пресече садашњи пут Сомбора - Бездана и настави западним ободом где би се укрстила са наставком северне обилазнике око Сомбора па затим са путем Сомбор - Апатин између пруге и касарне. Затим обилази Сомбор јужно од Буковца, Чичова и Лугова до укштања са путем Сомбор - Стапар, наставља јужно а затим Кулу и Врбас обилази са северне стране. То је и најбоља варијанта јер Сомбор добија још једну обилазницу а Апатин добија много ближи и бољи излаз. Друга варијанта је да се искористи постојећа северна обилазница око Сомбора а да брза саобраћајница послужи и као источна обилазница. Није јефтино јер је у првој варијанти потребно неколико мостова и денивелисана укрштање и са пругама Сомбор - Богојево и Сомбор - Врбас.