Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Gledate kartu, očito niste vozili taj deo Rumunije :) . Kuda za Bukurešt preko Požarevca? Na Turn Severin i KRajovu? Sto godina... Možda na Targu Žiu, pa dalje? Znate li kako je brz taj put? (možda najdosadniji pravac Rumunije). Ili možda od Oršove nazad na Karansebeš, pa glavnim džadama? To je 2x kroz Karpate :)

Jedini smisleni pravac za Bukurešt iz gornjih krajeva Srbije je AP preko Sofije i onda na Ruse, pa preko mosta ste skokom u Bukureštu. Eventualna alternativa je na Zaječar, Montanu, Pleven i opet na Ruse (išao sam oba pravca, autom je bolji prvi, iako dosta duži).
 
Ja nisam vozio, ali znam čoveka čiji brat živi u Bukureštu i koji redovno dolazi u Beograd preko Đerdapa.

Uostalom, i na netu svuda izlazi taj put kao najkraći.
 
Meni (firmi) dolazi 50ak šlepera mesečno iz Bukurešta i svi idu na Kladovo.

Ali Vatin je glavni(ji) prelaz zbog železnice. Npr na Kladovu nema veteranrskog ili fito inspektora, pa kamioni za hranom moraju da idu na Vatin.

Sve u svemu trebaju nam oba pravca sa boljom saobraćajnicom od postojeće.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877356#p877356:3f4xh7pk je napisao(la):
Earthmoving » 04 Sep 2021 08:33[/url]":3f4xh7pk]Pre par godina idem od naplatne rampe ka Požarevcu, kad pored puta prekrivaju stradalog deku biciklistu. Šleperi na tom potezu jure, a širina im je došla do širine naših puteva, knap, imam utisak kao da su kamioni pre pravljeni uži, a sada zbog profitabilnosti zauzmu celu širinu trake. Što je jako opasno, on pri 80km/h mora vozi precizno maltene u centimetre da ne zvizne kola u suprotnoj traci ili kao tog biciklistu sa desne strane.

Није што су камиони широки него су наши путеви смешно уски. Ако коловозна трака има 3 ипо метра упуцајте ме, а и да има, то је за магистралу премало, за магистралу иде аутопутска трака
 
Na drugoj temi sam pisao o viđenju Viamichelina:

https://www.viamichelin.com/web/Routes? ... gine=false

Oni ne razmatraju Đerdapsku klisuru, iako je to meni najlogičniji najbliži i najbrži pravac od BG.
S juga pravac Niš-Sofija-Ruse zaista nema alternativu.
Kad Rumuni završe probijanje kroz Karpate njihovog A1 sa ili bez BG-Temišvar sve će se drastično promeniti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=877388#p877388:37a1m0sw je napisao(la):
Gorstak89 » 04 Sep 2021 11:26 am[/url]":37a1m0sw]

fali i onaj auto put pančevo-požarevac ali to se verovatno neće nikad graditi?
E sad, ovaj put je velika šansa da se napravi neka dobra veza sa Rumunijom i prosto mi je čudno da EU nema ništa sa ovim?

Pa potrebni su mostovi preko Dunava. Postoje trajekti, ali ne mozes graditi siroku deonicu, ako u nekom momentu moras preko trajekta u Vojvodinu ili u Rumuniju. Jedina veza Branicevskog kraja sa Banatom je most u Smederevu. Zapravo, posle Beograda i Smedereva ne postoji nijedan most duz citavog podunavskog regiona i Djerdapa. Tek na hidro-elektrani, ako se to moze nazvati oficijalnim prelazom.
Nije retko da se rumuni upute ovim putem ka Rumuniji, ali to je i dalje velika pustolovina, ako im cilj nije neko mesto na Dunavu. Karpati su prosto velika prepreka za dinamicniji saobracaj.
 
Bez 2+2 je bezveze bilo šta raditi. Ne mora autoput, naravno, ali nikakvi kružni tokovi i semafori, nego raskrsnice u nivoima.
 
Postojeca obilaznica oko Pozarevca je prilicno ok, skoro su napravili kruzne tokove umesto semafora. Stiška ravnica je prav put, ne prolazi kroz naselja, a nakon toga sledi pravi izazov, jer je potrebno napraviti obilaznice oko sela. Teren je brdovit.
 
Вучић: Од Београда до Голупца 2024. за 70 минута
Радови на изградњи брзе саобраћајнице Пожаревац–Голубац почели су код петље Пожаревац, у присуству председника Србије Александра Вучића. Поручио је да ће грађани, када тај пројекат буде готов 2024. године, моћи да стигну од Београда до Великог Градишта за мање од сат времена, а до Голупца за 70 до 75 минута.

Александар Вучић је у разговору са кинеским извођачима казао да ће прва деоница бити завршена до краја 2023. године.

Извештај Весне Лазић
Истакао је да ће брза саобраћајница бити важна за повезивање тог дела земље са Београдом и другим градовима.

Такође, навео је да ће се та брза саобраћајница надовезати на Дунавску магистралу, где се већ ради обнова.

До краја ове године биће завршена обнова дела Дунавске магистрале од Кладова до Доњег Милановца, а до јуна друга деоница од Доњег Милановца до Голупца.

Вучић је позвао извођаче да убрзају те радове и ако могу заврше обнову Дунавске магистрале и пре јуна.

Каже да је проблем што тренутно нема слободних радника у нашој земљи колико се гради и да, на пример, на градњи Моравског коридора, ради око 1.000 Турака и Индијаца.

Председник је навео да ће се радити и брза саобраћајница до Брзе Паланке, а касније и одатле до Кладова и Неготина.

Вучић је у разговору са представницима "Шандонг хај спид групе", која је главни извођач на брзој саобраћајници од Пожревца до Голупца, сазнао да ће у том кинеском граду Србин бити тренер локалног кошаркашког клуба.

Председник је рекао да је то добра одлука и у шали додао да та компанија мора да нам уради бесплатно један локални пут у дужини од два километра у том делу земље, пошто ће добити доброг кошаркашког тренера, а директор кинеске компније је на то пристао.

Та компанија, такође, гради ауто-пут од Лајковца до Ваљева (Иверка), а Вучић је најавио да ће доћи у септембру следеће годинине са представницима "Шандонг хај спид групе" да отвори ауто-пут.

"Живот за Браничевски округ"
Вучић је рекао да ће саобраћајница значити живот Браничевском округу, привлачење великих инвеститора, као и развој туризма и повратак наших људи из дијаспоре у тај део земље.

Председник је напоменуо да је Браничевски округ по површини један од највећих и природи један од најлепших у земљи, као и да му држава већ деценијама није довољно поклањала пажње односно Пожревцу и свим другим околним местима.

Захвалио је кинеским пријатељима, председнику Си Ђинпинг на партнерству и кинеској "Шандонг хај спид групи" што је понудила убедљиво најбољу цену за тај посао.

Вучић је подсетио да је та компанија већ радила и сада је ангажована на путарским пројектима у Србији и да веома квалитетно изводи радове.

"Када изградимо брзу саобраћајницу до Браничева и Голупца, крећемо у наставак према Брзој Паланци, а онда и крака ка Кладову и Неготину. Цео исток Србије ћемо повезати са Београдом и Новим Садом и моћи ћемо да привучемо више великих инвеститора", навео је председник.

Казао је да је у Пожаревцу у припреми индустријска зона, пошто је град купио део старих фабричких простора, који сада могу да се понуде великим инвеститорима.

Вучић је додао да то може да се уради у кратком року.

Изразио је очекивање да ће пуно домаћих и страних туриста посетити Велико Градиште, Голубац и друга места у том делу Србије, када буду изграђене брзе саобраћајнице и локалних путеви.

Каже да ће до краја године бити обновљена Дунавска магистрала од Кладова до Доњег Милановца, а до маја или јуна и од Доњег Милановца до Голупца.

Када урадимо и марину у Голупцу и друге инфраструктурне пројекте и ако будемо могли да повежемо и Рамску тврђаву и Сребрено језера, много више људи ће долазити, а то ће значити и много веће приходе, рекао је Вучић.

Додао је да ће се радити и пројекти за водовод и кализацију, али и сеоски путеви, да би грађани могли да остану на својим огњиштима.

Вучић је рекао да ће видети да држава плати кинеској компанији да она то уради, пошто тренутно немамо слободних капацитета због великог броја пројеката у Србији и да се уз уговор о брзој саобраћајници потпише анекс уговора са "Шандонг хај спид групом".

"Ово је од огромног значаја за опстанак источне Србије и да позовемо наше људе из Аустрије, Швајцарске, Италије, Немачке... да разимишљају о повратку и виде шта могу да ураде за отаџбину и инвестирају овде новац који су стекли у иностранству", навео је Вучић.

Нагласио је да ће тај прелепи део Србије бити доступнији свима.

"Шандонг наставља да гради инфраструктуру у Србији"
Извршни директор Шангдонг корпорације Менг Јан рекао је да је та компанија увек на високом нивоу реализовала пројекте у Србији попут деонице ауто-пута "Милош Велики" од Обреновца до Љига, и да ће изградња брзе саобраћајнице од Пожаревца до Голупца имати велики значај за исток Србије.

"Реализација овог пројекта ће сигурно допринети већој стопи запошљавања, а након изградње биће решено питање саобрахајног уског грла, ојачаће везе са подручјима и државама дуж аутопута Е75. Биће подстакнут економски развој Пожаревца, Голупца и других градова дуж брзе саобраћајнице, а истовремено ће бити још једно сведочанство пријатељске сарадње Кине и Србије", рекао је Менг Јан.

Истакао је да ће компанија Шангдонг активно учествовати у изградњи инфраструктурних пројеката у Србији, како би помогла обнову српске привреде и дала свој допринос економско- техничкој сарадњи двеју земаља.

Менг Јан је навео како је Шангдонг државна корпорација за капиталне пројекте у инфраструктури која ради у 100 земаља света са вредношћу имовине од 141 милијарде евра и управља са 8.000 километара аутопутева и спада у највеће кинеске компаније из те области.

Амбасадорка Кине Чен Бо рекла је да се сећа тренутка потписивања уговора за изградњу брзе саобраћајнице пре два месеца, када је председник Вучић говорио о перспективи коју ће Дунавски коридор отворити за источну Србију.

"Тада је председниик Вучић говорио о тооме како ће бити повезани дивни крајеве Србије, а већ данас све почиње да се остварује захваљујући сарадњи наше две стране", истакла је aмбасадорка Кине.

Амбасадорка Чен Бо је подвукла да је ово још један резултат сарадње Србије и Кине у области инфраструктуре и изразила наду да ће Шангдонг изградити квалитетно и у року брзу саобраћајницу до Голупца.

"Уверена сам да ће исток Србије тиме постајати све лепши, са све више инвестиција и туриста", рекла је амбасадорка Кине.

Саобраћајница са више од 20 мостова
Брза саобраћајница је дуга 67 километара, а пројекат је вредан 337 милиона евра.

Уговор је потписан с кинеском компанијом "Шандонг хај спид групом" и предвиђено је да се радови заврше за две године односно до новембра 2024. године.

Брза саобраћајница ће имати по две саобраћајне траке у оба смера, ширине по 3,5 метара.

Такође, биће изграђено више од 20 мостова и надвожњака, укључујући нови мост преко Велике Мораве.

Планирана је изградња 24 петље и раскрснице са локалним путевима.

Траса брзе саобраћајнице почиње код Петље Пожаревац на ауто-путу Београд–Ниш, а завршава се на улазу у Голубац и наставља се на постојећу Дунавску магистралу која иде ка Кладову.

Планом изградње зацртано је да траса будуће савремене саобраћајнице пролази поред постојећег пута за Пожаревац до излаза из тог града ка Великом Градишту.

Од те тачке нови пут ће заобилазити грађевинске зоне Пожаревца, Великог Градишта и Голупца, што значи да неће пролазити у близини насеља на територији те три локалне самоуправе.

Иницијативу за изградњу брзе саобраћајнице дао је председник Вучић у јулу приликом посете Хидроелектрани Ђердап и том делу источне Србије.

Почетку радова присуствују и министар грађевинарства Томислав Момировић и директор "Коридора Србије" Александар Антић.

https://www.rts.rs/page/stories/ci/stor ... jnica.html


Novinarka RTS-a u prilogu reče državni put ib reda (Ib). Ne mogu da verujem da pošalju nekoga da pokriva dogadjaj ko o temi nema pojma. Osnovno znanje. Kako takav novinar može da prenese informacije gradjanima?
 
Radovi su započeti još pre mesec dana, danas je kao "zvanično".
Raskrčeno je par stotina metara rastinja, postavlja se prvi sloj krupnog kamena, mašine su doterane pre 2-3 nedelje.
Imam neke ljude u Požarevcu, pa se nadam da ću Vas malo opširnije izveštavati o radovima na saobraćajnici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896360#p896360:3md5x8vx je napisao(la):
Mr.Awesome » Pet Nov 05, 2021 3:17 pm[/url]":3md5x8vx]Radovi su započeti još pre mesec dana, danas je kao "zvanično".
Raskrčeno je par stotina metara rastinja, postavlja se prvi sloj krupnog kamena, mašine su doterane pre 2-3 nedelje.
Imam neke ljude u Požarevcu, pa se nadam da ću Vas malo opširnije izveštavati o radovima na saobraćajnici.
Ako sam dobro video, radovi su započeti pre Požarevca ili?
 

Prilozi

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    174,2 KB · Pregleda: 2.295
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896357#p896357:5kx6w0y6 je napisao(la):
milaki990 » Pet Nov 05, 2021 3:09 pm[/url]":5kx6w0y6]
Novinarka RTS-a u prilogu reče državni put ib reda (Ib). Ne mogu da verujem da pošalju nekoga da pokriva dogadjaj ko o temi nema pojma. Osnovno znanje. Kako takav novinar može da prenese informacije gradjanima?
Pa i jeste državni put IB reda 33 i 34, ne vidim nikakvu grešku tu. Meni je lično ovo zanimljivije:
Уговор је потписан с кинеском компанијом "Шандонг хај спид групом" и предвиђено је да се радови заврше за две године односно до новембра 2024. године.
Takođe ima i informacija da se završava na Đerdapskoj magistrali, što takođe nije tačno, završava se na putu IIA reda 163.
Uglavnom još jedan projekat koji je izašao iz glave najboljeg srpskog projektanta i prostornog planera Aleksandra Vučića.
 
Bilo bi u redu da je izjavila da je u pitanju put "prvog B" reda, ali ne, ona je rekla "i be" reda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896500#p896500:51kn0hjm je napisao(la):
milaki990 » Sub Nov 06, 2021 11:05 am[/url]":51kn0hjm]Bilo bi u redu da je izjavila da je u pitanju put "prvog B" reda, ali ne, ona je rekla "i be" reda.
Hvala na primedbi, sada sam tek shvatio. Mislim da se ne može ništa više očekivati od naših novinara, sa ili bez navodnika. Nisam siguran da postoji bar jedan koji zna bar kao neki forumaš, što je prosto tužno.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UOjkKBr7fgQ[/youtube]
 
Juče sam bio do Golupca. Na delu izmedju autopura i Požarevca nema nekog posebnog napretka, tek po koji deo je trasiran.
Sa druge strane, mislim oko sela Ponikve, radilo se i juče (nedelja 1. maj). 2-3 kamiona firme Nukleus su čekala na uključenje na magistralni put. Nisam uspeo da slikam, možda neko može da okači snimak sa satelita jer su trasirali odredjenu deonicu.
 
Vrh