Šta je novo?

Brza saobraćajnica Požarevac-Golubac

Да да, али и са наочарима за сунце, ефекат је потпуно исти. Не види се апсолутно ништа, односно све изгледа једнако жуто. Врло непријатно за ту брзину.
 
Obično bi trebalo brzinu prilagoditi uslovima na putu ukkjučujući i vremenske.

Po mom mišljenju kružni tokovi su opravdani jer su dosta jeftiniji od denivelisanih raskrsnica.

Takodje, sami po sebi nisu opasni. Stvar je vozačke (ne)kulture kako se oni koriste.
 
Obično bi trebalo brzinu prilagoditi uslovima na putu ukkjučujući i vremenske.

Po mom mišljenju kružni tokovi su opravdani jer su dosta jeftiniji od denivelisanih raskrsnica.

Takodje, sami po sebi nisu opasni. Stvar je vozačke (ne)kulture kako se oni koriste.
O postovanju propisa ne treba raspravljati i to se podeazumeva ali ako se krece u ovako ozbiljnu investiciju treba misliti na buducnost.

Kako su sad odjednom na delu Slepcevic Badovinci shvatili da kombajn ne noze preko kruznog toka i isti su izbaceni iz projekta komplet....

Kragujevcaka obilaznica sve raskrsnice denivelisane.

Vozd Karadjordje sve raskrsnice denivelisane.

Pitanje je koliko je to stvarno jeftinije bilo kada su masine radnici i sve ostalo bili tu i kada se posao dogovara u kompletu.

Sumnjam da je isto kao kada se posle ispocetka radi i dogovara i kada nijedan od tih projekata nije bio ispod 200/300 miliona eura.

A sad primeri cena nekih mostova i puteva

Cena kraka istocne obilaznice od Ks istok do Bivolja je 7 miliona eura,nasip,nadvoznjak,ivicbjaci,raskrsnica,asfalt....video ste videli vise puta.

Most Vojska kod Despotovca na Moravi 7.2 miliona eura.

Ja mislim da to za bezbednost nije puno i da je bitno dobro planiranje kao i da realno ne mora svako selo da ima izlaz na brzu saobracajnicu jer onda ona gubi naziv brza a i onda gore pomenuti traktori ,kombajni itd mogu opasno ugroziti bezbednost u saobracaju.

Ilustracija most Vojska i prilog RTK

Screenshot_2025-08-19-23-03-42-555_com.google.android.youtube.jpg

 
Мислим да значајније неће бити ништа пре пролећа следеће године.
 
Neke nove informacije.

 
Bio sam za vikend do Vinaca (blizu Golubca) pa sam prošao skoro celu deonicu (do Radoševca tj onog uspona ka Golupcu).
Ima dosta stvari koje nisu ni blizu kraja. Ove godine nema šanse da sve završe. Vrv će neke delove da puštaju.

Sad imam i slike (u odnosu na prethodna 2 puta). Na žalost kasno sam se organizovao da slikam iz kola u pokretu pa nemam slike od E75 do kraja obilaznice oko Požarevca.
Ali daj deo ništa nov - most kod Male Krsne se radi sporo, onaj most kod skretanja za Kostolac isto rade sporo. Ostatak te deonice je ok.

Da krenem sa slikama:

Ovaj prvi deo je od kraja obilaznice do Bratinca. Ovde se još ivek ide starim putem i kao što vidite nadvožnjak već duže vreme ovako stoji.

IMG_20251012_110157.jpgIMG_20251012_110303.jpgIMG_20251012_110311.jpgIMG_20251012_110331.jpgIMG_20251012_110402.jpgIMG_20251012_110416.jpgIMG_20251012_110425.jpg

Drugi deo je od Bratinca do Sirakova. Dalje se vozi jednom polovinom novog puta dok drugi deo rade. Onu pumpu su skresali ali radi.

IMG_20251012_110434.jpgIMG_20251012_110603.jpgIMG_20251012_110619.jpgIMG_20251012_110723.jpgIMG_20251012_110727.jpgIMG_20251012_110742.jpg

Treći deo je od Sirakova pa do početak otvorenog dela koji zaobilazi Veliko Gradiše.
Na žalost nisam mogao da idem da slikam onaj brdski deo, ali imam par slika sa puta. U Popovcu je otvoren kružni tok tj spoj sela sa novim putem.
Posle Popovca ima semafor sa naizmeničnim propuštanjem pa sam iskoristio crveno da slikam par detalja. Do Topolovnika ima i deo koji se vozi jednom trakom novog puta a drugu prave.

IMG_20251012_111525.jpgIMG_20251012_111535.jpgIMG_20251012_111730.jpgIMG_20251012_111733.jpgIMG_20251012_111738.jpgIMG_20251012_111746.jpgIMG_20251012_111802.jpgIMG_20251012_111819.jpgIMG_20251012_111835.jpgIMG_20251012_111857.jpgIMG_20251012_111933.jpgIMG_20251012_112056.jpgIMG_20251012_112111.jpgIMG_20251012_112118.jpgIMG_20251012_112210.jpgIMG_20251012_112216.jpgIMG_20251012_112822.jpg
 
Poslednja izmena:
Četvrti deo je več otvorena deonica Veliko Gradište - Ponikve i do kraja mog korišćenja tj do Radoševca gde sam skrenuo ispod nadvožnjaka levo ka Usju i Vincima.
Put je ok ali se vidi da se ne kosi, ima dosta trave koja štrči.
I slikao sam po meni trenutno nezgodno mesto - kraj otvorene deonice.
Kao što sam pisao tu je izlazak ka Ponikvama, ulaz od Ponikva ka Golupcu, suženje iz 2 u jednu traku, a i kreću znakovi najave kraja novog puta i prelazak na stari.
Ima više znakova koji javljaju različite stvari pa je malo konfuzno.

IMG_20251012_112907.jpgIMG_20251012_112927.jpgIMG_20251012_113006.jpgIMG_20251012_113045.jpgIMG_20251012_113105.jpgIMG_20251012_113311.jpgIMG_20251012_113559.jpgIMG_20251012_113612.jpgIMG_20251012_113613.jpgIMG_20251012_113617.jpgIMG_20251012_113623.jpgIMG_20251012_113628.jpgIMG_20251012_113716.jpgIMG_20251012_113729.jpgIMG_20251012_113745.jpgIMG_20251012_113748.jpgIMG_20251012_113751.jpgIMG_20251012_113900.jpgIMG_20251012_113908.jpgIMG_20251012_113918.jpg

I za kraj jedna slika iz Vinaca ka Golupcu :)

shared image (9).jpg
 
Poslednja izmena:
Hteo sam da slikam u povratku kako izgleda iz druge strane, pogotovu onaj brdski deo kod Popovca i ono što sam preskočio između E75 i kraja obilaznice, ali nažalost krenuo sam po mraku.
Ali ima jedna zanimljiva stvar - svetla ni na jednoj petlji tj ukrštanju nisu radila. Tj uključila su se tek u 19h a ja sam baš u tom trenutku došao do onog nadvožnjaka kod Male Krsne.
Mislim da bi trebalo da to usklade sa mrakom. Ne znam kako je na ostalim autoputevima, nikad nisam obraćao pažnju ali mi se čini da tamo se pali čim počne da smrkava.

Do proleća vrv neču ići tamo, tako da je to to od mene za ovu godinu.
Nadam se da su slike ok i da ćete razumeti gde je šta.
 
Poslednja izmena:
Dosta je urađeno kao finalno.
U suštini ostaju problem nadvožnjak preko pruge kod Male Krsne, nadvožnjak kod isključenja za Kostolac, nadvožnjak starog puta kod Bratinaca i deo brda kod Popovca.
Sve sem tih delova može do kraja godine da se završi. A za ovo navedeno mislim da ima previše posla pa čak i da krenu udarnički da rade 24h. I naravno vreme je faktor.
 
Dosta je urađeno kao finalno.
U suštini ostaju problem nadvožnjak preko pruge kod Male Krsne, nadvožnjak kod isključenja za Kostolac, nadvožnjak starog puta kod Bratinaca i deo brda kod Popovca.
Sve sem tih delova može do kraja godine da se završi. A za ovo navedeno mislim da ima previše posla pa čak i da krenu udarnički da rade 24h. I naravno vreme je faktor.

Taj nadvožnjak kod Male Krsne baš kilave…a najbitniji je objekat da bi celina imala smisla
 
Vrh