Obično bi trebalo brzinu prilagoditi uslovima na putu ukkjučujući i vremenske.
Po mom mišljenju kružni tokovi su opravdani jer su dosta jeftiniji od denivelisanih raskrsnica.
Takodje, sami po sebi nisu opasni. Stvar je vozačke (ne)kulture kako se oni koriste.
O postovanju propisa ne treba raspravljati i to se podeazumeva ali ako se krece u ovako ozbiljnu investiciju treba misliti na buducnost.
Kako su sad odjednom na delu Slepcevic Badovinci shvatili da kombajn ne noze preko kruznog toka i isti su izbaceni iz projekta komplet....
Kragujevcaka obilaznica sve raskrsnice denivelisane.
Vozd Karadjordje sve raskrsnice denivelisane.
Pitanje je koliko je to stvarno jeftinije bilo kada su masine radnici i sve ostalo bili tu i kada se posao dogovara u kompletu.
Sumnjam da je isto kao kada se posle ispocetka radi i dogovara i kada nijedan od tih projekata nije bio ispod 200/300 miliona eura.
A sad primeri cena nekih mostova i puteva
Cena kraka istocne obilaznice od Ks istok do Bivolja je 7 miliona eura,nasip,nadvoznjak,ivicbjaci,raskrsnica,asfalt....video ste videli vise puta.
Most Vojska kod Despotovca na Moravi 7.2 miliona eura.
Ja mislim da to za bezbednost nije puno i da je bitno dobro planiranje kao i da realno ne mora svako selo da ima izlaz na brzu saobracajnicu jer onda ona gubi naziv brza a i onda gore pomenuti traktori ,kombajni itd mogu opasno ugroziti bezbednost u saobracaju.
Ilustracija most Vojska i prilog RTK