Šta je novo?

Brankov most

Svako ima izbor da se nervira čekajući u autu, seče sa ostalima konstantno ili da ide biciklom bez nerviranja.

Ne mogu svi, ali mnogi imaju izbor.
 
Veće su šanse da bicikliramo stopalima po asfaltu nego sa gumama bicikle. Da mi je neko pričao da ću se dva sata vraćati kuć jednog dana, drugog dana ići prepunom 44 jer nema trolejbusa, treći dan pešaka od Šumica do Prokopa preko Autokomande, četvrti dan da ću 20 minuta ići kroz Beogradsku gradskim prevozom, da 34 danima ne može da ispoštuje red vožnje, da će 10 trolejbusa sa 29 otići sa Medakovića ka centru u roku od deset minuta, da će biti kolona vozila u Ustaničkoj od Autokomande do Dušanovačke pošte, da će 38L biti van vremena, da se zna i po 30 minuta čekati autobus, da na pojedinim linijama koridorski idu autobusi... , ne bih mu verovao. I to sve od početka meseca.​
 
Juče je bio i zastoj na uključenju na most preko Ade. Dve havarije u razmaku od 100 metara. Kolona je bila od Delta Citija.

Pa ko voli neka mu, a pogotovo ako ima alternativu. Već sad je pravac nbg-rakovica koliko toliko ok za mlađe ljude na biciklu. Treba malo para i vremena da se odabere bajk, malo opreme neke i to je to. Pogotovo po ovakvom vremenu kako je sad.
 
Screenshot (4317).png
 
ma kakav decembar, samo kise da krenu a tu nam je i pomeranje vremena pa ce da bude nocna voznja(stajanje u koloni) po kisi koliko do ponedeljka
 
Суштина фотографије је уништавање жуте траке због "обилазнице око центра града". Скоро 10 аутобуса заглављено на мосту због сулуде идеје о тзв. магистралном прстену око центра. Дошли смо у ситуацију да су лева и средња трака проточније од десне.
 
Ко је видео Шапићев видео, све му је јасно. Он се обраћа искључиво возачима аутомобила, из угла аутомобилом воженог лица. То што је (иако потпуно нетачно) убрзан долазак са Нбг на Дорћол, он сматра врхунским достигнућем. Разуларени бахати, варварин буквално убија прва 3 вида превоза, зарад 4. најштетнијег. Трамвај џелат, бетон ефендија, Гангул паша наш насушни. Каубој.
 
Poslednja izmena:
Veće su šanse da bicikliramo stopalima po asfaltu nego sa gumama bicikle. Da mi je neko pričao da ću se dva sata vraćati kuć jednog dana, drugog dana ići prepunom 44 jer nema trolejbusa, treći dan pešaka od Šumica do Prokopa preko Autokomande, četvrti dan da ću 20 minuta ići kroz Beogradsku gradskim prevozom, da 34 danima ne može da ispoštuje red vožnje, da će 10 trolejbusa sa 29 otići sa Medakovića ka centru u roku od deset minuta, da će biti kolona vozila u Ustaničkoj od Autokomande do Dušanovačke pošte, da će 38L biti van vremena, da se zna i po 30 minuta čekati autobus, da na pojedinim linijama koridorski idu autobusi... , ne bih mu verovao. I to sve od početka meseca.​
Oво је тек почетак. Биће много горе. Чека нас тотални колапс. Али можда тако и треба. Ћутали смо кад се могло нешто променити.

Сваки дан већ имамо туче у саобраћају, туче око паркинга, дивљачку вожњу…
 
Oво је тек почетак. Биће много горе. Чека нас тотални колапс. Али можда тако и треба. Ћутали смо кад се могло нешто променити.

Сваки дан већ имамо туче у саобраћају, туче око паркинга, дивљачку вожњу…
Slažem se. Ovo sada je najmanja gužva i najbolje stanje u saobraćaju koje ćemo imati u narednim godinama.
 
Суштина фотографије је уништавање жуте траке због "обилазнице око центра града". Скоро 10 аутобуса заглављено на мосту због сулуде идеје о тзв. магистралном прстену око центра. Дошли смо у ситуацију да су лева и средња трака проточније од десне.
Tačno tako. Gledam danas oko 16h Naxi kamere. Autobusi iz pravca Novog Beograda se jedva provlače iz krajnje desne u srednju traku, kako bi stigli do stanice. Desna je naravno zakrčena automobilima koji skreću ka Pop Lukinoj.
 
Иза овога, изгледа, заиста стоји неки СБРЋЈ Мастермајнд, који је закључио да ће се стање на Мосту братства и јединства поправити - ако се попуне све три траке, уместо да крајњом десном ландара понеки аутобус, а између празан асфалт. И тако је сакрио асфалт аутомобилима и получио "бољу искоришћеност".

Колико год антилогичан, овај СБРЋЈ-ни софизам, због сложености концепта можда ипак није могао пасти на Гангулин ум.

Или том човеку мозак, једноставно, ради "у рикверц"?
 
Или том човеку мозак, једноставно, ради "у рикверц"?

Sve nelogičnosti koje ovi rade se mogu jednostavno objasniti time da se oni - drogiraju. Sve ukazuje na to.

Negodovali smo zbog "investitorskog urbanizma".
Stvari su otišle još dalje, sad smo u novoj fazi, treba prepoznati šta se dešava i sadašnjem fenomenu dati pravo ime:
"Kokainski urbanizam".
 
Drugovi i drugarice, dame i gospodo forumasi
Sve se slazem sa vama, na zalost, bolje nece biti u naredne 4 godine bez obzira da li ce na vlasti ostati holorisana glava Gangulpase Bezanijiskog
onog trenutka kad skinu prvi sraf sa starog savskog mosta krece odbrojavanje
jedino sto donekle moze da nas spasi je neka nova naftna kriza i eventualni par/nepar sistem
 
Суштина фотографије је уништавање жуте траке због "обилазнице око центра града". Скоро 10 аутобуса заглављено на мосту због сулуде идеје о тзв. магистралном прстену око центра. Дошли смо у ситуацију да су лева и средња трака проточније од десне.
Proširiće most za još jednu traku i to je to, ništa ne brinite. Zauzme trotoar sa te strane, u korist vozne trake, a ostavi sa druge i to je to…

(Ironija se podrazumeva)
 
Nemoj mnogo ironiju sa ovima, nista me ne bi cudilo od njih. Par podupiraca, i eto nove trake umesto trotoara, to je ta skola
 
Sve nelogičnosti koje ovi rade se mogu jednostavno objasniti time da se oni - drogiraju. Sve ukazuje na to.

Negodovali smo zbog "investitorskog urbanizma".
Stvari su otišle još dalje, sad smo u novoj fazi, treba prepoznati šta se dešava i sadašnjem fenomenu dati pravo ime:
"Kokainski urbanizam".
Потписујем. Може и "бели урбанизам".
 
Ово је проста ситуација. Гангула је путовао на посао преко 45 минута, и подвикнуо у кабинету секретарима и директорима да хоће брже да стигне или ће они брже да лете. Већ сутра је Бг пут истерао механизацију да монструмски проширује спуштање са Бежаније код Тошиног бунара. Смарт планери су осмислили алтернативну трасу увек закрченом БМП, а то је БЗЂ са продужетком и проширењима. За сад ту још фали спој Владимира Поповића са БНТ и новим кружним током.
Али проблеми наравно нису били решиви само интервенцијама на НБГ. Онда је одлетело лево скретање са моста у Поп Лукину, али није било решења за Бранкову и даље ка тунелу. Онда су се сетили десног скретања са моста, а ту су засметали прво жута трака, па калдрма испод моста и у Карађорђевој.
Сад смета Париска, па ће да роваре кроз Доњи град.
 
Samo teleća glava kao Šapić može da misli da se oduzimanjem žute trake ovamo i proširenjem ulice onamo rešava problem gužvi u gradu.

Najgore je što u tim sekretarijatima i među strukom nema nikoga sa kičmom ko može da kaže štetočinama ne.
 
Ово је проста ситуација. Гангула је путовао на посао преко 45 минута, и подвикнуо у кабинету секретарима и директорима да хоће брже да стигне или ће они брже да лете. Већ сутра је Бг пут истерао механизацију да монструмски проширује спуштање са Бежаније код Тошиног бунара. Смарт планери су осмислили алтернативну трасу увек закрченом БМП, а то је БЗЂ са продужетком и проширењима. За сад ту још фали спој Владимира Поповића са БНТ и новим кружним током.
Али проблеми наравно нису били решиви само интервенцијама на НБГ. Онда је одлетело лево скретање са моста у Поп Лукину, али није било решења за Бранкову и даље ка тунелу. Онда су се сетили десног скретања са моста, а ту су засметали прво жута трака, па калдрма испод моста и у Карађорђевој.
Сад смета Париска, па ће да роваре кроз Доњи град.
Jeftinije je bilo da mu kupimo helikopter i sagradimo heliodrom na krovu zgrade gde je kabinet ili da citavu zgradu kabineta premestimo na Bezanijsku Kosu
 
Vrh