Ovo ce da bude lep parking kada se zahuktaju praznici u periodu druge polovine decembra
Oво је тек почетак. Биће много горе. Чека нас тотални колапс. Али можда тако и треба. Ћутали смо кад се могло нешто променити.Veće su šanse da bicikliramo stopalima po asfaltu nego sa gumama bicikle. Da mi je neko pričao da ću se dva sata vraćati kuć jednog dana, drugog dana ići prepunom 44 jer nema trolejbusa, treći dan pešaka od Šumica do Prokopa preko Autokomande, četvrti dan da ću 20 minuta ići kroz Beogradsku gradskim prevozom, da 34 danima ne može da ispoštuje red vožnje, da će 10 trolejbusa sa 29 otići sa Medakovića ka centru u roku od deset minuta, da će biti kolona vozila u Ustaničkoj od Autokomande do Dušanovačke pošte, da će 38L biti van vremena, da se zna i po 30 minuta čekati autobus, da na pojedinim linijama koridorski idu autobusi... , ne bih mu verovao. I to sve od početka meseca.
Slažem se. Ovo sada je najmanja gužva i najbolje stanje u saobraćaju koje ćemo imati u narednim godinama.Oво је тек почетак. Биће много горе. Чека нас тотални колапс. Али можда тако и треба. Ћутали смо кад се могло нешто променити.
Сваки дан већ имамо туче у саобраћају, туче око паркинга, дивљачку вожњу…
Tačno tako. Gledam danas oko 16h Naxi kamere. Autobusi iz pravca Novog Beograda se jedva provlače iz krajnje desne u srednju traku, kako bi stigli do stanice. Desna je naravno zakrčena automobilima koji skreću ka Pop Lukinoj.Суштина фотографије је уништавање жуте траке због "обилазнице око центра града". Скоро 10 аутобуса заглављено на мосту због сулуде идеје о тзв. магистралном прстену око центра. Дошли смо у ситуацију да су лева и средња трака проточније од десне.
Или том човеку мозак, једноставно, ради "у рикверц"?
Proširiće most za još jednu traku i to je to, ništa ne brinite. Zauzme trotoar sa te strane, u korist vozne trake, a ostavi sa druge i to je to…Суштина фотографије је уништавање жуте траке због "обилазнице око центра града". Скоро 10 аутобуса заглављено на мосту због сулуде идеје о тзв. магистралном прстену око центра. Дошли смо у ситуацију да су лева и средња трака проточније од десне.
Потписујем. Може и "бели урбанизам".Sve nelogičnosti koje ovi rade se mogu jednostavno objasniti time da se oni - drogiraju. Sve ukazuje na to.
Negodovali smo zbog "investitorskog urbanizma".
Stvari su otišle još dalje, sad smo u novoj fazi, treba prepoznati šta se dešava i sadašnjem fenomenu dati pravo ime:
"Kokainski urbanizam".
Jeftinije je bilo da mu kupimo helikopter i sagradimo heliodrom na krovu zgrade gde je kabinet ili da citavu zgradu kabineta premestimo na Bezanijsku KosuОво је проста ситуација. Гангула је путовао на посао преко 45 минута, и подвикнуо у кабинету секретарима и директорима да хоће брже да стигне или ће они брже да лете. Већ сутра је Бг пут истерао механизацију да монструмски проширује спуштање са Бежаније код Тошиног бунара. Смарт планери су осмислили алтернативну трасу увек закрченом БМП, а то је БЗЂ са продужетком и проширењима. За сад ту још фали спој Владимира Поповића са БНТ и новим кружним током.
Али проблеми наравно нису били решиви само интервенцијама на НБГ. Онда је одлетело лево скретање са моста у Поп Лукину, али није било решења за Бранкову и даље ка тунелу. Онда су се сетили десног скретања са моста, а ту су засметали прво жута трака, па калдрма испод моста и у Карађорђевој.
Сад смета Париска, па ће да роваре кроз Доњи град.