Šta je novo?

Brankov most

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415380#p415380:39mcqa00 je napisao(la):
Trejsi » 08 Nov 2016 11:58 am[/url]":39mcqa00]Inače koliko sam uspeo da skapiram cilj radova dok sam prolazio kod Brankove ulice - radi se proširivanje smera ka NBG kako bi se proširio trotoar i prostor na trotoaru gde je stajalište.

Gledajuci snimak na Naxi kameri, deluje kao da samo menjaju ivicnjake...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415301#p415301:15ghrecx je napisao(la):
KartmenBG » Pon Nov 07, 2016 8:33 pm[/url]":15ghrecx]ukrasno a deo konstrukcije gde ces bolje :)
Kao što vidiš, taj most stoji, tako da mu konstruktivno ništa ne treba. Dakle, sedite kolega, možda ipak ne.
 
Na brankovom mostu se širi trotoar za stajalište u smeru ka novom beogradu.

To se radi tako da se trake ka novom beograd pomeraju na račun nekadašnje trake za skretanje u levo sa brankovog mosta u pop lukinu. Kako je to skretanje davno ukinuto, ostala je neiskorišćena rupa na brankovom, tu su sad pomerene trake.
 
Тротоар се шири за - бициклистичку стазу, тј за нову BMX дисциплину: слалом између путника на стајалишту градског превоза.
 
To je stara disciplina. Sada će staza biti šira ali očekujemo i kretnje pešaka koji su do sada barem bili mirni jer i nisu imali gde da mrdaju.
 
evo sa naxi kamera...

Bela linija koja se vidi su novopostavljeni ivicnjaci.

Ovo je najobicnije predizborno slihtanje biciklistima, ovde realno nema mesta i za dve trake i za stanicu i za pesake i za bicikliste.

21lu0rt.png
 
Жељено се могло најбоље постићи проширењем надвожњака, али то је мало скупља и компликованија интервенција.
 
Na tenderima za Brankov most i rekonstrukcuju reni-bunara u Obrenovcu po jedna ponuda - Nema slobodnih građevinaca za obnovu Nušićeve
– Na tenderu za rekonstrukciju Brankovog mosta sa izradom tehničke dokumentacije ponudu je dao samo jedan konzorcijum. Oni su ponudili da posao obave za nešto više od 175 miliona dinara, kao i za 260 kalendarskih dana od dana uvođenja u posao – rekao je gradski menadžer Goran Vesić.

http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... i%C4%87eve
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415517#p415517:1700vgwg je napisao(la):
direktor » Uto Nov 08, 2016 11:55 pm[/url]":1700vgwg]A da neko fotka u prolazu to
Evo kako su danas izgledali radovi na proširenju trotoara i stajališta autobusa na mostu u Brankovoj:

Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Neko je uspeo da ostavi tragove u svežem betonu:
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Super su fotke :)
A super su i radovi, ta deonica je bila najkritičnija u celokupnom biciklističkom saobraćaju.
Iako je bolje rešenje bilo da staza ide kroz parkić čime bi se izbeglo bilo kakvo sudaranje sa pešacima na stanici, ovo rešenje je neverovatni napredak u odnosu na ranije stanje. Sada ostaje pešacima da se pridržavaju signalizacije i da se ne šetaju bici stazom a i vozačima bicikla da uspore na toj deonici.
Još kad ivičnjake ne bi ugradili na pešačkim prevazima nego napravili asfaltnu nivelaciju bio bi sjajno.
 
Koliko vidim kolovozne trake su pomjerene prema sredini i prosiren trotoar. :kk:

Steta je samo sto nesto slicno ne moze da se uradi na samom mostu. Trotoar na mostu koriste i biciklisti i pjesaci a on tu nije dovoljno sirok.

EDIT:
malo poredjenje. London Bridge i Brankov Most

Pogledajte prilog 1



Inace, ova dva mosta imaju skoro jednaku sirinu ali je organizacija saobracaja na toj povrsini veoma razlicita :(
 
Imam jedno glupo pitanje. Da li se mogu pomeriti stajališta da budu u zoni "kamenih" stepenica? Ako su projektovana stajališta na Mostu na Adi (koja nisu u funkciji), kapiram da ne postoji neko zakonsko ograničenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=415727#p415727:tygi9szh je napisao(la):
profa_chb » 09 Nov 2016 08:51 pm[/url]":tygi9szh]Imam jedno glupo pitanje. Da li se mogu pomeriti stajališta da budu u zoni "kamenih" stepenica? Ako su projektovana stajališta na Mostu na Adi (koja nisu u funkciji), kapiram da ne postoji neko zakonsko ograničenje.

Pa vidi, em bi zgobni autobusi blokirali uključenje vozila na most iz pravca podvožnjaka, em bi pešaci prelazili preko ulice da bi došli/otišli sa stanice.
 
Znam. Bezveze mi je samo palo na pamet kao način da se izmeste dva stajališta na tesnim trotoarima, i malo poboljša veza sa tramvajima i rekom.
Isto mi je palo na pamet za novobeogradsku stranu :D
 
Pa i ovo sada je OK kao veza sa tramvajima, najveći problem je što st*** zapišava to stepenište.
 
Za poboljšanje veze sa rekom mogu se napraviti nove stepenice uz samu obalu. Otprilike na mjestu gde je sada lift za bicikliste. Jer, sad postoji šetalište uz rijeku a sa tog šetališta ne postoji direktna pješačka veza na most. Da bi se pješak sa šetališta popeo na most mora da pređe bar dvije ulice sa gustim saobraćajem ili da se proba liftom popeti.
 
To na Brankovom mostu što sad rade sam ja predložio pre sto godina, apropo sopstvenog iskustva bicikliranja tu, a problem je postao kritičan kada su zatvorili jednu stranu Brankovog mosta, sa koje sam ranije prevashodno vozio.

STANJE PRE:
BUVzxNq.png


STANJE POSLE REALIZACIJE PREDLOGA:
hfzt0Ab.png


... uz zahvalnost trenutnoj ekipi koja fura Ulice za bicikliste što su za isti predlog, pored još hiljadu stvari, nastavili da lobiraju.

Deluje kao da je ovime i traka ka Zelenjaku proširena. To se nadam da je urađeno zbog toga da bi se za sličan neproduktivan prostor sa druge strane uštinulo još malo za biciklističku traku i sa te strane. Ova širina bi onda mogla da bude (OK, jedva) dovoljna za jednosmernu, a štagod da urade svakako je poboljšanje u odnosu na pređašnje. OVO JE PIONIRSKI ROAD DIET NA JEDNOM VELIKOM PUTU U BEOGRADU!

Da ne tražim previše, ali još kamo sreće da ni ne vrate stajališnu nadstrešnicu, ili barem da je uvuku i stave varijantu bez bočnih reklamnih panela!

Uz Obilićev i Kosančićev venac, najavljenu pešačku zonu u Savamali na kojoj kao da je već počelo da se radi, meni se lagano vraća neka vrsta satisfakcije, uz veliku intervenciju optimističnog sentimenta doduše, ali moramo živeti sa onime što imamo :kk:
 
Ne bih ovo bas nazvao ROAD DIET. Koliko vidim ni jedna traka se ne ukida. Samo se pomjeraju na racun razdjelnog ostrva u sredini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416101#p416101:3gg4irw2 je napisao(la):
milos.tro » 11 Nov 2016 07:24 pm[/url]":3gg4irw2]
autor:Dragan Matejić
file.php


Иначе, скеле на оној фасади су постављене зато што се реконструише кров зграде, потврдили су ми радници на објекту. :D
 
+1 Posmatrace, hvala na informaciji, sad si razresio misteriju skele. ;)
 
Vrh