Šta je novo?

Brankov Business Centre (Ex Zgrada Beobanke) - Zeleni Venac

@Igor nadam se da je u redu sto sam koristio tvoju fotografiju.

Mogli su to lepo i svedeno, ali to je za nasu maloprodaju nedostizni nivo estetike. Ja u sustini krivim izdavaoce lokala sto ne insistiraju na takvim stvarima.

brankov-bc-zeleni-venac-211024-06-3.jpg
 
Sa jedne strane lepo.

Sa druge nista specijalno i obicna rekonstrukcija i malo tuga u srcu sto se uopste divimo ovome umesto da je ovo normalno i umesto da je ceo grad ovako rekonstruisan gde je bilo potrebe za rekonstrukcijom.
 
Svakako je ova zgrada bila apsolutno beskorisna u svom prethodnom stanju, bila je zrela za vraćanje u upotrebu. Slažem se da je svašta drugo potrebno rekonstruisati, ali ovo bar više nije ruglo kakvo je bilo u centru grada.
 
Firma u kojoj radim razmatra da iznajmi prostor u ovoj zgradi i premesti kancelarije. Medju zaposlenima blagi revolt jer nema parkinga a Obilićev venac uvek pun i parking mesta široka taman za fiću ili trabanta. Videćemo kako će to ići, kontam da su im ponudili mnogo bolju cenu nego što trenutno plaćamo poslovni prostor. Pošto imamo i dosta Rusa, oni oduševljeni jer svi žive u centru, Srbi zgroženi jer ne žele da se gužvaju do posla. 🤔 :LOL:
 
Има у близини још једна гаража у Народног фронта.
 
А и лош је превоз дотле... Мислим, боље је са Новог Београда на Врачар и на Звездару у пет поподне, колима.
 
А и лош је превоз дотле... Мислим, боље је са Новог Београда на Врачар и на Звездару у пет поподне, колима.
Sve zavisi gde živiš :) Ako si na Karaburmi onda je bolje klaj klaj 95icom do Zelenjaka. Ako si kao ja na Brdu, bolje ti je kolima do Novog Beograda :) 100 ljudi 100 ćudi, ne postoji savršeno rešenje, ali je činjenica da imamo dosta mladih roditelja koji biraju da sede u kolima u gužvi jer decu voze do škole/vrtića, i posle idu po njih. Tako da im više odgovara da imaju gde da se parkiraju u okviru poslovne zgrade gde rade.
 
Sve zavisi gde živiš :) Ako si na Karaburmi onda je bolje klaj klaj 95icom do Zelenjaka. Ako si kao ja na Brdu, bolje ti je kolima do Novog Beograda :) 100 ljudi 100 ćudi, ne postoji savršeno rešenje, ali je činjenica da imamo dosta mladih roditelja koji biraju da sede u kolima u gužvi jer decu voze do škole/vrtića, i posle idu po njih. Tako da im više odgovara da imaju gde da se parkiraju u okviru poslovne zgrade gde rade.
Мислим да би наше становништво морало да се сроди са чињеницом да, попут својих предака, има и ноге. А и да се потруди мало да комбинује, типа: оставим ауто километар од вртића, па продужим превозом... сачувам паре и време. Углавном је изводљиво - ако баш није, онда ОК.

А генерално је то што пишеш индикатор да ми у глави никакав проблем са свим тим гужвама немамо, да варијанта "сви у 5 на Газелу и Плави мост" људима већински одговара. Па да не кварим, са своје стране.
 
Мислим да би наше становништво морало да се сроди са чињеницом да, попут својих предака, има и ноге. А и да се потруди мало да комбинује, типа: оставим ауто километар од вртића, па продужим превозом... сачувам паре и време. Углавном је изводљиво - ако баш није, онда ОК.

А генерално је то што пишеш индикатор да ми у глави никакав проблем са свим тим гужвама немамо, да варијанта "сви у 5 на Газелу и Плави мост" људима већински одговара. Па да не кварим, са своје стране.

auto je ljudima izgleda postao toliki prioritet, da je malo pocelo da gubi smisao
mene prozivaju jer sam od onih sto parkira na prvo slobodno pa ide da proseta do cilja itd

sta zna dete sta je 500 kila
 
mene prozivaju jer sam od onih sto parkira na prvo slobodno pa ide da proseta do cilja itd
А овамо имају инсталиране бројаче корака у телефонима и купују смарт сатове због тога.
Тест интелигенције, још један на којем се пада.
 
Како је давно написао генијални Томас Бернхард, толики људи који уче да свирају клавир чине то да би и сами постали клавир.
 
Мислим да би наше становништво морало да се сроди са чињеницом да, попут својих предака, има и ноге. А и да се потруди мало да комбинује, типа: оставим ауто километар од вртића, па продужим превозом... сачувам паре и време. Углавном је изводљиво - ако баш није, онда ОК.

А генерално је то што пишеш индикатор да ми у глави никакав проблем са свим тим гужвама немамо, да варијанта "сви у 5 на Газелу и Плави мост" људима већински одговара. Па да не кварим, са своје стране.
Slažem se sa svime što si napisao, idem autobusom do centra u 99% slučajeva, problem je što nam je javni prevoz go k****. U Amsterdamu znaš da će voz ili tramvaj da dođe u tačno vreme +/- 2-3 minuta. Nema šta da razmišljaš. Kod nas malo malo pa ne dođe autobus, ili je prepun ko oko.

Umesto da Beograd počne agresivno da uvodi žute trake, i striktnije kazne za kašnjenje polaska, oni ukidaju red vožnje i uvode "dinamički red vožnje" šta god to značilo. Kad ti se dan svede na to da čekaš bus sa dvoje male dece 20 minuta u sred npr. Požeške ulice, a onda se uguravaš u autobus jer je prepun, onda ti stajanje u gužvi u kolima 30 minuta ne zvuči tako loše.

Pa majku mu bolji je bio javni prevoz 2008 kad sam išao u srednju školu, od tada se grad uvećao a prevoz smanjio. Ljudi će birati šta im je udobnije ako već ne mogu da uštede na vremenu, što je logično zar ne?
 
Јесте то, али некако до Зелењака ипак и није проблем. Ако мора кроз кнеза Милоша, Таковску, да се преседа на Зелењаку/мосту па даље кроз тунел... ајде, то су уска грла, али до Зелењака има линија за које се не може рећи да возе препуне.
 
Evo još jedan primer da je državi prioritet da narod kupi kola https://www.b92.net/automobili/aktu...-li-je-prosirenje-ulica-resenje-za-guzve/vest. Rešenje gužve je dodavanje traka, a jedina primedba građana jeste kratko trajanje zelenog svetla na jednom semaforu. Po ovom članku građani nemaju nijedan drugi problem, samo eto to jedno zeleno svetlo koje je uspešno rešeno. UTOPIJA. :)

Još primera kako država "stimuliše" da se voziš svojim kolima, da oni ne moraju da održavaju javni prevoz: Dozvoljavanje uvoza nenormalnog broja EURO3 i EURO4 krševa pre samo stupanje zakona o zabrani u Januaru ove godine, odlaganje kontrole izduvnih gasova do 2025 (što će verovatno i dalje da se produži), nesankcionisanje nepropisnog parkiranja i tolerisanje svih vidova parkiranja na trotoarima, zelenim površinama, pešačkim stazama itd., nedovoljna kontrola vozila u saobraćaju i premalo vozila isključenih iz saobraćaja i poslatih na vanredni tehnički pregled, itd. Loš javni prevoz, veliki prihodi od akciza na gorivo, poskupljenje goriva, proširenje ulica i tolerisanje svih neregularnosti u saobraćaju kao i na samim vozilima. Dokle god Svetlana sa Ceraka može da vozi svoj Klio 1 iz 93će, koji nema katalizator, kome svetla piče u neko nebesko telo, biraće da se vozi svojim Kliom 40 minuta umesto da se klati uz šipku u autobusu 40 minuta. Prosto i jednostavno :)
 
Poslednja izmena:
Овај цитат крије баш језиву трећеразредност.

А то јесте у складу са тим провинцијално-комотним ("турским") понашањем и размишљањем грађана.
 
U Beogradu zaista treba da se šire mnoge ulice (neke to čekaju i po 80 godina) ali ne zarad automobila i ne na način kako bi debil Šapić i ovi oko njega to uradili.

P.S.
"Mali metro" je termin koji ima smisla taman kao i kad bismo pilote vojnih mlaznjaka nazivali "mali astronauti". To samo nezrelim imbecilima kao što su ovi može da padne na pamet. Ipak je to ista ekipa koja se frlja i rečima viršla, obrezivanje, Stenli Kjubik i slično...

Gomila uličara i ponavljača.
 
Vrh