Šta je novo?

Blue Center - Ex Energoprojekt Blok 26 - [ Poslovni objekat ]

Da li mislite da će oko 470 parking mesta (podatak sa www.bluecenter.rs) biti dovoljno za 30 000 kvadratnih metara poslovnog prostora sa garažom?
Ne znam koliko zaposlenih može da stane ili će biti na tih 30 000 kvadratnih metara, ali sigurno na jednog zaposlenog nije dovoljno jedno parking mesto za bilo koji poslovni objekat. Još kad dođu službena vozila zaposlenih.
Ovo je lokacija na Novom Beogradu, barem su tu imali mesta.
Verovatno kategorija A+ ne predviđa to? Izgleda da ja imam visoke standarde?
Očigledno se očekuje da će ljudi koristiti metro.

Nemam zamerki na projekat niti na investitora, samo sam primetio podatak u vezi parkiranja.
 
Mislim da hoce, zato sto ce ljudi raditi po smenama vlajda, tako da nece biti svi stacionirani odjednom. :)
 
Čini mi se da su pre neki dan izlili ploču koja će kasnije postati deo šetališta oko zgrade tj. ploča koja ide iznad garaža, koje se skoro pružaju do samog trotoara u pupinovom bulevaru.
 
BOKI SMOKI":gwpsay6n je napisao(la):
Mislim da hoce, zato sto ce ljudi raditi po smenama vlajda, tako da nece biti svi stacionirani odjednom. :)
Vidim smeješ se. Ironično ili stvarno misliš?



Nije da sam čekao da neko nešto prokomentariše, ali evo malo više teksta.

Nisam siguran za radno vreme, ali mislim da će biti od 9:00 h do 17:00 h zvanično. Ne zvanično, odnosno preko vremena dok ne završe posao za taj dan, nedelju, mesec, godinu i sl.
Tako da u smenama... mislim da neće raditi ni čistačice. Verovatno će u smenama raditi samo obezbeđenje.
Zbog toga je koeficijent vršnog opterećenja 1 mislim na parking i to više dana u godini. Kada bude cela useljena.
Lična vozila + službena vozila + dostavna vozila (kuriri i sl.) + biće lokala u prizemlju što znači i vozila zbog impulsivne kupovine + ne predviđeno. Zbog svega toga dolazi vozilo sa uključenim četiri migavca pred parkirano vozilo pri tome parking koji je napravljen na ulici Španskih boraca je slučaj za sebe, jer svojim postojanjem usporava protočnost saobraćaja.
Jedino što ne znam koliko može da stane zaposlenih na 30 000 kvadratnih metara poslovnog prostora i koliko njih će dolaziti svojim automobilom.

Razumeo bih da je u pitanju centar grada gde nema mesta ni za pešake, pa bi ta varijanta parkinga na ulici bila spas kao što i prave u centru grada zadnjih 10 god. Što je za pohvalu. Svestan sam da ovaj objekat ima predviđenu garažu. Ovo je ipak ulica i lokacija na Novom Beogradu gde se parkiranje i sve ostale potrebe vrše unutar bloka radi bolje protočnosti saobraćaja i bezbednosti svih učesnika (kada se isparkiravaju ili izlaze iz vozila i sl.). Ovo je pogotovu bitno za centralne blokove. Osim ako hoće namerno da usporavaju saobraćaj jer su tako navikli tamo od dakle dolaze (ne mislim na investitora, već na one koji ovo odobravaju verovatno na ovome popuštaju da bi od investitora naplatili nešto drugo). Kada uspore saobraćaj i sve se odvija na jednoj ulici jer za bolje ne znaju, a pri tome mislim na impulsivan pristup: kupovina iz automobila sa uključenim četiri migavca, poziranje sa ili bez auta ispred kafića, trafike, prodavnice... Tačno je da zbog toga neki ne vole Novi Beograd jer kontroliše impulsivan život i društvenost, odnosno promet u malim radnjama. Menja način života.
Verovatno bi pravljenjem tolikog parkinga ili garaže unutar bloka, grad ostao uskraćen za građevinsko zemljište, na kome može još neka zgrada da se napravi i onda naplati porez od nje itd. Sve to u bloku 26, koji je više od atrakcije, ali time se samo spušta cena kada nema dovoljno parking mesta.
Zašto odlaze iz centra grada nego zbog parkinga (možda i zbog poreza, ali to je u manjoj meri.)
Ako nisu predvideli barem deo ovoga, Novi Beograd će postati najgori deo grada za život. Osim za one koji ne znaju za bolje ili misle da znaju zašto su gužve tamo gde su živeli i onima koji su navikli na auspuhe blizu prozora, dečjih kolica, ulaza u objekat itd. Pa se onda od takvog života leče od kancera (mislim da izduvni gasovi nisu jedini uzrok).








NEŠTO SASVIM DRUGAČIJE​


Proširio sam priču, ali ovo je samo jedna od stvari zašto se zove Novi Beograd. U sadašnjoj društvenoj situaciji on predstavlja infrastrukturni luksuz u njegovim delovima gde je infrastruktura završena.
Ovaj tekst može za bilo koju lokaciju na Novom Beogradu gde se pravi novi objekat.

Kako su ga gradili tako su se i učili, pa ima puno i protivrečnosti od paviljona, preko blokova 61,62,63,64 i zgrada kod arene, pa do bloka 67 (Belville, ne spominjem zbog reklame).
Bitno je sačuvati osnovnu matricu da su:
- Bulevari za automobile.
- Trotoari za pešake, a danas i za bicikliste.
- Parking i garaža u bloku za automobile stanara ili zaposlene i za dostavna vozila.
- Šetališta i parkovi u blokovima za pešake odnosno stanare ili zaposlene i sve dobro namerne ljude itd.
Ima par primera gde je ovo ugroženo na Novom Beogradu, ne računam stari deo Novog Beograda jer su se tada učili, a nisu ni imali novaca.
Evo primera gde se parkira u jednom bloku, a zaposleni rade u drugom:
1. Blok 12 (YUBC) parkiraju se u bloku 30 (stambeni blok) jer ne mogu svi da stanu u blok 12.​
2. Blok 43 (OTC - buvljak, sa južne strane pruge) parkiranje na ulici ili na parkingu JKP "Parking Servis" u blok 42 koji se nalazi preko puta, u blokovima 23 i 24 (stambeni blokovi) i u početku gde god stignu u okolini buvljaka.​
3. Blok 31 (Poslovni blok - Merkator, ex. SIV 2 i 3, opština, policija, SDPR, Lukojl, Atrijum i Europa Business Center parkiraju gde stignu oko i u samom bloku i naravno u garaži Merkatora.​
4. Blok 44 (TC "Piramida", Robna Kuća "Beograd" ne mali objekti). Zaposleni koriste parking za stanare, a nadzemna garaža koja je početa kada i TC nije završena zbog ne sretnih vremena. Danas smatraju da nije isplativa, verujem, zbog veličine bloka 44 i zbog postojanja nekoliko parking mesta za sam TC. Parkiraju gde stignu. Ovaj blok je i pored svega po pitanju parkinga dobar.​
5. Blok 70, većinski stambeni blok. Problem deo kod TC "70" (kinezi). Da nema onog parkinga ka Jurija Gagarina za koji ne znaju baš svi koji dolaze u taj "kineski" TC. Ne mogu da zamislim koliko bi današnja loša situacija bila još tužnija u ovom delu bloka 70.​
6. Blok 25 (Beogradska arena i dve stambene zgrade). Tužna priča za sebe. Kada su birali lokaciju za gradnju arene odlučili su se za Novi Beograd jer ima mesta za parkiranje i za protočnost saobraćaja. Mislim da znate na šta to danas liči, a protočnost reguliše saobraćajna policija. Neki put i zatvore za drumski saobraćaj okolinu jer ne mogu da iskontrolišu vršno opterećenje. Pored svih loših godina dobro je što je i napravljena.​

Mislim da možete zaključiti da živim na Novom Beogradu.
Nemam pravo da sam ne zadovoljan kada vidim kako su saobraćaj i parkiranje rešeni u drugim delovima grada. Pogotovu što grad deli sudbinu društva, odnosno države. Sa te tačke parkiranje na N. Beogradu je još uvek dobro. Da nije opština koja je planski nastala, ne bi imao komentar.
Možda sam nešto predvideo i možda je trebalo ovo da napišem na nekoj drugoj temi foruma.

Nije da nemam preča posla, ali eto, napisao sam ovaj tekst. Sigurno je da ne znam sve, ali ovo je moje viđenje Novog Beograda.
Od mnogo informacija zaboravićete ono što sam na početku teksta napisao.
Hvala što ste pročitali ovaj tekst.
 
sinoc mobilnim:

2j63juc.jpg
 
u sitne sate si nasao da nam mastu raspaljujes :) :gobb: :gobb: :gobb:
 
jos jedna nocna (slikana mojom skromnom nokiom). po prvi put ukljucena svetla unutar objekta:

312z9nb.jpg


da nisam zurio, zavukao bih se malo dublje u blok da skljocnem jos par fotkica. izgleda lepo nocu u kombinaciji sa ful osvetljenom napredovom zgradom.
 
U novom Colliersovom izveštaju stoji da će objekat biti otvoren u prvoj polovini 2010. godine.

Sad sam gledao malo njihov sajt i izgleda da će u prizemlju biti i neke prodavničice kao i food & beverage sekcija (ovo drugo će verovatno biti otvoreno samo za zaposlene u objektu, nešto slično kao u BOP-u)
 
Zanimljivo je da je završetak Verana B23 i Energoprojekta B26 predviđeno za isti period, iako je ovaj potonji deset koraka ispred što se tempa izgradnje tiče.

Pazi, spolja je sve gotovo. Oviih dana sade biljke, ravnaju zemlju, asfaltiraju prilaze i sl. Plato ispred zgrade je fino sređen i Energoprojekt je izabrao srećnije rešenje od Napreda, budući da ispred zgrade nema parkinga, već plato od štampanog betona (čini mi se) koje se samo nadovezuje na postojeći trotoar.

Lokali u prizemlju su praktično spremni za useljenje i ne verujem da ćemo čekati duže od mesec dana pre no što ugladamo tu filijalu neke banke ili nešto sl.

Mada, prva polovina 2010. je vrlo rastegljiv pojam - to može biti i 1. januar, a može biti i 30. jun.
 
da, u pravu si. ali nekako je sa strane, ka unutrašnjosti bloka. uglavnom, prilaz zgradi i cela okolina je urađena mnogo bolje nego kod napreda.
 
Homer Jay":3dzgly2y je napisao(la):
da, u pravu si. ali nekako je sa strane, ka unutrašnjosti bloka. uglavnom, prilaz zgradi i cela okolina je urađena mnogo bolje nego kod napreda.
tu se slazem,mnooogo lepse nego kod napreda...
 
vidim da se spominje parking, zgrada ima 2 nivoa ispod zemlje za parking....
 
Vrh