Kao doskorašnji stanar, vlasnik jedne od garaža i neko ko je odrastao u tom bloku 30, mogu da potvrdim da stanje zajedničkih garaža i jeste uglavnom katastrofalno, a to je zato što su garaže velike i pokrivaju barem 3+ zgrade/skupštine stanara, pa je upravljanje/održavanje u mnogome otežano. Druga problematična stvar jeste problem garaža koje se ne koriste za parkiranje automobila, a kojih je po mojoj proceni oko 20%, ali tu postoje dve vrlo različite grupe. Prva su stari stanari bloka koji su, nakon velikih ekonomskih promena drastično promenili svoj položaj na niže ali odbijaju da se odreknu stečenog, i te garaže su obično pune starih stvari, i nestaju polako zajedno sa prvobitnim vlasnicima stanova. Druga, sve prisutnija grupa su firme koje kupuju/iznajmljuju stanove u bloku zbog povoljnog položaja pa onda kupuju/iznajmljuju garaže da ih koriste kao magacinski prostor, što mislim da je nešto što bi opština već mogla da reguliše.
P.S. Platoi između malih zgrada su krovovi zajedničkih garaža i do njih se ne može doći kolima, (kao i zajednički plato koji spaja baze solitera i bočni platoi na dugačkim zgradama. Unutrašnjost svih tih garaža je inicijalno bila podeljena na parking mesta, međutim je nakon useljena izpegrađivana na pojedinačne i zajedničke garaže. Dakle nigde u okviru bloka ne postoje "slobodna" mesta za javno parkiranje u okviru garaža. Naravno, na mestima na kojima je to moguće se stanari parkiraju i van garaža, neka su čak i sami sebi nacrtali, ali to je daleko od organizovanog, legalnog ili bilo čega sličnog.