Ima toliko orkestara, ansambala, izvođača, malih i velikih, kojima je ovakav prostor preko potreban, a on će da pripadne Filharmoniji umesto da bude gradski. A Filharmonija em ima već svoje prostore, em već uživa povlašćen položaj.
Obrazlozenje projekta koje nalazimo u medijima je potpuno skrajnulo parterno resnje, koje je integralni deo projekta i koje ima duboko znacenje i vrlo je bitano za ceo koncept i same zgrade Filharmonije. Autor resenja je vrlo blisko radio sa timom AL_A i jedno bez drugog ne treba gledati. Inace autori pejzazne arhitekture VDLA je zapravo Vladimir Djurovic Landscape Architecture (biro iz Bejruta, Liban), a ne Van Dyke Landscape Architects kao sto se navodi u medijima.Naročito mi se dopada kako je rešen park oko zgrade, sa jezercetom i novim stazama.
Meni je prvotaj render iz vazduha zapao za oko:Obrazlozenje projekta koje nalazimo u medijima je potpuno skrajnulo parterno resnje, koje je integralni deo projekta i koje ima duboko znacenje i vrlo je bitano za ceo koncept i same zgrade Filharmonije. Autor resenja je vrlo blisko radio sa timom AL_A i jedno bez drugog ne treba gledati. Inace autori pejzazne arhitekture VDLA je zapravo Vladimir Djurovic Landscape Architecture (biro iz Bejruta, Liban), a ne Van Dyke Landscape Architects kao sto se navodi u medijima.
Eво какав визуелни ефекат даје језерце у Валенсији, интересантна су и ова импровизована места за седење која су увек заузета. Апсолутно се слажем и за парковски садржај.Jezero, baš na toj strani, me je veoma obradovalo. Prvo što je to "specijalni efekat" samoj Dvorani, koja će se reflektovati u njemu, a zatim što su vodene površine u beogradskim parkovima, posle WWII, iz nekog razloga postale tabu. Naročito bi se ovde, na ušću, uvek potegao argument "pa šta će vam jezerce kad je tu odmah reka", a vodena površina ovde baš ima smisla i smislen je omaž močvarnom tlu koje su tu nekada nalazilo.
Isto je zako zanimljivo da su na sva četiri kraka dvorane različiti parkovski sadržaji - ka Bulevaru je plato/trgić, ka Ušću je prostor za koncerte na otvorenom (piknike), ka Večnoj vatri je jezerce, a ka SIV-u ne mogu da provalim baš šta je ona siva površina - neki popločan plato?
Чувена британска архитектица Аманда Левете представиће рад свог лондонског студија и њихову визију за нову београдску концертну дворану
Четвртак, 9. јун 2022.
Амфитеатар
Универзитет у Београду – Архитектонски факултет