Šta je novo?

Bioskopi

од Козаре може да се направи мултиплекс са две, три сале. Дом синдиката је државни, и ту тешко да ће се нешто мењати. лично, национализовао бих Београд филм, одузео сву распродату имовину и продао биоскопе фирмама које се заиста баве тим послом
 
Zanimljiv tekst Milana Vlajčića koji se ne tiče samo bioskopa.

Beo dijagnoze

Bioskop moje mladosti

AUTOR: MILAN VLAJČIĆ / 11. siječanj 2014./ OBJAVLJENO U BEO DIJAGNOZE / OSTAVI KOMENTAR
11. siječanj 2014.


Ako se susretnete sa starim prijateljima, a niste se videli desetak godina ili nešto duže, eto prilike da obnovite sećanja na godine koje su vam bile zajedničke. Protokom vremena pamćenje postaje nepouzdanije, optimizam sećanja slaže deliće nekadašnje stvarnosti na neobičan način. Nostalgija postaje najsigurnije pribežište. Da li?

Koliko mi se puta dogodilo da me prijatelji koje znam iz osnovne škole (u mom slučaju to su s kraja četrdesetih prošlog veka), zaspu slikama natopljenim nostalgijom. Dobro pamtim kako sam jednom prijatelju, koji mi reče kako su to bila lepa vremena, odgovorio suprotno: bila su grozna, bile su to godine velike nemaštine, hleb i maslac na tačkice (današnji dvadesetogodišnjaci da ne poveruju). Ali tada za bolje nismo znali i bili smo mladi.

Ima jedna sjajna anegdota iz sedamdesetih. Tito, Kardelj i svita šetali brdima oko Kranja, u nekom seoskom bircuzu sednu da predahnu, a za obližnjim stolom sedi neka časna starina, kao iz nekog filma. Zapita ga Kardelj: ‘‘Da li se ti stari sećaš vremena austrijskog cara Franje Josifa?“ Stari, kao iz topa: ‘‘Kao da je juče bilo.“
Na kraju prošlog milenijuma, koji je zatvorio epohu propalih utopija ili neuspešnih istorijskih projekata, svet, na Istoku koliko i na Zapadu, zahvatio je talas nostalgije, osećanja koje je do pre koju deceniju smatrano nevažnim i nepotrebnim

Ne sluteći šta će dobiti, tvorac radničkog samoupravljanja postavi novo pitanje: ‘‘A kad je bilo bolje, u Franjino doba ili sada?“ Odgovor je bio šokantan: ‘‘Naravno, u Franjino.“ Svi se uzvrpoljiše, kao da su dobili zaušku. ‘‘Ma kako je to moguće?“ neko od gostiju je zavapio. I onda su dobili impozantan, antologijski odgovor: ‘‘Tada sam bio mlad.“

U novijim godinama, kako nam zemlja ne izlazi iz ekonomskih nevolja, uprkos gromkim obećanjima političke garniture na vlasti, primetili ste da u javnosti ima mnogo glasova koji govore kako je nekad bilo blagostanje u zemlji, svi su išli na more ili na pecanje, nije bilo nezaposlenosti…

Često ćete čuti u tv-anketama sa ljudima na ulici, kako je u godinama sankcija iz devedesetih bilo bolje nego danas (!), sindikati su delili svinjske polutke ili pakete sa smrznutom piletinom, a sada, evo šta nam se događa! Kratko pamćenje, današnje nezadovoljstvo leči se ulepšanom slikom iz nekih dana, koja sa stvarnošću nema bliske veze.

I nije tako sam u nas. Na kraju prošlog milenijuma, koji je zatvorio epohu propalih utopija ili neuspešnih istorijskih projekata, svet, na Istoku koliko i na Zapadu, zahvatio je talas nostalgije, osećanja koje je do pre koju deceniju smatrano nevažnim i nepotrebnim.
Često ćete čuti u tv-anketama sa ljudima na ulici, kako je u godinama sankcija iz devedesetih bilo bolje nego danas (!), sindikati su delili svinjske polutke ili pakete sa smrznutom piletinom, a sada, evo šta nam se događa! Kratko pamćenje, današnje nezadovoljstvo leči se ulepšanom slikom iz nekih dana, koja sa stvarnošću nema bliske veze

Veliki deo masovne kulture, čitavi filmski žanrovi, od istorijskih, ratnih, do ljubavnih melodrama, pothranjuju se čovekovom potrebom da se pribegne nostalgiji (ulepšane slike prošlosti, podilaženje retro-modi, mitologija sportskih zvezda koje su se nekad zvale Rajko Mitić, Bobek, Šekularac).

Nostalgija je drevno osećanje u ljudskoj psihologiji, a u osnovi (na grčkom) znači bolno mesto, ili, slobodnije protumačeno, bolni povratak u zavičaj. Za nostalgiju imam puno razumevanje kad je primetim među ljudima koji su otišli u bliže i dalje zemlje, gde su zasnovali nova domaćinstva, nove veze sa sredinom u kojoj žive. Malo je manje razumem kad neko hoće da me gurne u nostalgiju posle drugog piva, u kafani ‘‘Kalenić“.

Na području kulturne svakodnevice najčešće se susrećem sa psihoanalitički prozirnim pravdanjem lične zaparloženosti, kao što je na primer paradigmatičko pozivanje na bioskop naše mladosti. Kad neko od mojih prijatelja ili slučajnih poznanika pokuša da me uvede u priču kako je nekad bilo divno u bioskopima posleratnim, dođe mi da, po onom poslovičnom refleksu, izvadim revolver! Odmah mi postane jasno da dotični već u dugom nizu godina nije kročio u bioskopsku dvoranu, maker to bila i kultna dvorana Muzeja Jugoslovenske kinoteke u Kosovskoj.

U prvih petnaestak godina nakon oslobođenja Beograd je imao četrdesetak dvorana sa dobro probranom ponudom. Prikazivali su se najbolji filmovi italijanskog neorealizma (De Sica, Rosselini, Germi), francuski klasicisti (Clair, Clouzot, Carnet, Cayatte), američki mjuzikli “Bal na vodi” i vesterni kao što su Fordova “Poštanska kola” i Hustonov “Malteški soko” itd. Ali same dvorane su bile prilično neudobne, pretežno sa olajisanim podom, drvenim sedištima, neprovetrene i zimi neugrejane… Praviti mit o takvim bioskopima je infantilno i neproduktivno.
Ovom haotičnom stanju i pometnji u pojmovima olako doprinose mnogi filmski stvaraoci (među njima su najglasniji i oni koji su nekad osvajali međunarodna priznanja). Pošto ni sami ne prate recentniju filmsku proizvodnju sa raznih strana sveta (valjda da ne bi lošim uticajem narušili integritet sopstvene poetike), često glasno izgovaraju kako je bioskopima vreme odzvonilo

Kad smo već kod bioskopa, tačno je da su od sredine osamdesetih do danas oni prepušteni krajnjoj nebrizi, ostavljeni da u vremenima uvođenja stereofonije, vistavižna, stereorame i digitalnih kopija istrajavaju sa izanđalim projektorima kojima je odavno mesto u muzeju ili, da prostate, na đubrištu.

Druga je priča, koju sam više puta ponavljao jer je paradigmatična za krajnju nebrigu poduprtu upropašćenom kulturnom politikom, što je Beograd dozvolio da se odjednom zatvore 14 bioskopskih dvorana (prodatih jednom tajkunu), a slično se dogodilo širom Srbije. I tako smo došli dotle da u velikom broju gradova nema nijednog redovnog bioskopa, već se povremeno nešto prikaže u lokalnom domu kulture ili sličnom prostoru zaostalom iz vremena zemljoradničkih zadruga.

Ovom haotičnom stanju i pometnji u pojmovima olako doprinose mnogi filmski stvaraoci (među njima su najglasniji i oni koji su nekad osvajali međunarodna priznanja). Pošto ni sami ne prate recentniju filmsku proizvodnju sa raznih strana sveta (valjda da ne bi lošim uticajem narušili integritet sopstvene poetike), često glasno izgovaraju kako je bioskopima vreme odzvonilo, kako se neka višeglava medijska aždaha nadnela nad onim što se obično nazivalo pokretnim slikama.

Oni, naravno, ne znaju da u Sjedinjenim Američkim Državama punom parom radi oko 30 hiljada bioskopskih dvorana, da se Kinezi približavaju toj brojci, a da se širom Evrope, promišljenom kulturnom politikom, preuređuju bioskopski prostori, uz restriktivne mere prema američkoj produkciji (to ponajviše važi za Francusku, još od vremena Jacka Langa).

Bez ikakve upućenosti u stanje na medijskom nebu, priča o bioskopima naše mladosti je samo znak da palanačka zaokupljenst sopstvenom čemernom sudbinom loše prikriva isključivanje iz sudelovanja u savremenoj kulturi, ma šta mislili o njoj.

http://www.autograf.hr/bioskop-moje-mladosti/
 
Red ispred bioskopa Jadran na trgu Republike,nekada
162171610152062966218962.jpg
 
Eh, odlazak u bioskop - nekad :)
Iscekuje se premijera nekog filma. Pa se trazi karta vise. Pa se posle danima komentarise po skolama, radnim organizacijama (tako su se firme nekada nazivale :) )...
Danas, torent, ovo, ono... Nema to vise onu draz...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Ех, некада је одлазак у биоскоп био догађај и добар вечерњи излазак са девојком или друштвом, па онда негде даље у живот.
А тек Фест, ах тај Фест. Па онда тапкароши,....
Била су то и те како лепа времена, на жалост више непоновљива. На неки начин ми је жао садашње генерације.
Мислим да је ово слика с краја седамдесетих !
 
Pre nekih mesec dana sam po prvi put ušao u kafić koji se sada nalazi u delu pokojnog bioskopa "Jadran" i prosto je neverovatno kako sve to tužno izgleda. Verujem da dosta ljudi koji tamo bleje čak ni ne znaju da se tu nekada nalazio bioskop, ali jasno je uočljivo da prostor nije pravljen da bude ugostiteljski objekat. Raskošni hodnici sa dozom onog šarmantnog bioskopskog kiča, jednostavno su preveliki kontrast u odnosu na još jedna bezlični kafić u centru grada.

Što je najtužnije - Jadran je jedini bioskop koji su novi vlasnici Beograd filma pokušali da ožive. Digitalizovali su salu i jedno vreme su prikazivali filmove, ali je priča neverovatno brzo pukla. Doduše, nije čudno što je cela priča doživela fijasko budući da se za to kratko vreme dok je bioskop radio u hodnicima i dalje nalazio kafič "Speak easy". Jedino što je ukazivalo na to da bioskop radi bio je dodatak "cinema cafe" ispred naziva kafeterije i par filmskih postera sa terminima prikazivanja, nalepljenih na izlogu kafea.

Uopšte ne gajim iluzije da su svi bioskopi "Beograd filma" mogli biti sačuvani - odumiranje tradicionalnih bioskopa je nažalost postalo globalni trend, na koji se još Tornatore romantično osvrnuo u svom remek delu s kraja osamdesetih "Nuovo Cinema Paradiso" (i to mnogo pre smart 3D televizora i Blu ray diskova).

ALI, takođe, smatram da je nemoguće da su svi tradicionalni beogradski bioskopi morali biti ugušeni. Prvo, mislim da bi neki od njih (poput Kozare, Jadrana, Balkana...) uz adekvatnu modernizaciju sasvim dobro radili. Drugo, dobar deo tih bioskopa je značajan deo kulturnog nasleđa ovog grada i kao takvi su morali biti očuvani bez obzira na njihov komercijalni potencijal. Dovoljno je pogledati sveže primere iz Berlina i Londona koji nam na najbolji način ilustruju koliko su bioskopi važan deo gradske kulturne mape.

No, moram reći da nisam pesimista. Ko je ovih dana pokušao da ide u bioskop, mogao je da vidi neverovatne gužve na blagajnama i razočaranje na licima ljudi koji nisu na vreme rezervisali svoje ulaznice. OK, svi znamo da je to zbog "Montevidea" i činjenice da najveći multipleks u gradu već mesecima ne radi - ali i to je dovoljno za neki optimizam - 500.000 ljudi u bioskopu je ipak impresivna brojka, a i neki drugi naslovi su sasvim dobro radili (a bili bi još gledaniji da ih "Montevideo" nije skinuo s repertoara).

Ne treba ići predaleko, dovoljno je videti primer susedne Hrvatske koja ima jako dobro razvijenu mrežu multipleks bioskopa širom zemlje, a pored toga, u odnosu na nas, znatno veći broj tradicionalnih bioskopa koji još uvek rade. Da makar malo uhvatimo korak s njima, i sveukupna slika će biti već znatno bolja.
 
мислим да биоскоп никада неће умрети. увек ће бити људи који ће радије вече да проведу на некој филмсок представи, него у загушљивом кафићу (и ја сам међу њима)

Homer Jay":d7izx67d je napisao(la):
Uopšte ne gajim iluzije da su svi bioskopi "Beograd filma" mogli biti sačuvani - odumiranje tradicionalnih bioskopa je nažalost postalo globalni trend, na koji se još Tornatore romantično osvrnuo u svom remek delu s kraja osamdesetih "Nuovo Cinema Paradiso" (i to mnogo pre smart 3D televizora i Blu ray diskova).

Козара, Јадран, Звезда и Балкан су МОРАЛИ да буду сачувани
 
пре више година мислио сам и чак сам и предвиђао да ће биоскопи да нестану. Али морам да им признам да се добро држе.
Ја лично не идем у биоскоп, ја сам човек позоришта, ако хоћу да гледам филм ја га скинем, и одгледам на великом телевизору са сараунд озвучењем уз кафицу, чипс, палачинке или шта већ... А знам људе који имају неколико пута бољу и скупљу опрему од моје (која и није нека за ово доба).
Али фали велико платно и ваљда дружење пре и после представе. То се мора ценити.
 
Počela je sa radom velika sala Muzeja jugoslovenske kinoteka u Uzun Mirkovoj ulici. Na sajtu Kinoteke možete pronaći program.. Ima veoma dobrih filmova na repertoaru :)
 
ако сам онда добро схватио рендер, улаз неће бити где је био до сада, него из правца казина?
 
Da, hol bioskopa će se nalaziti u prostoru gde je nekada bio kazino. Jeste da sada, na neki način, idu na sporedno stepenište tržnog centra, ali je to ipak dosta bolje rešenje, jer su se ranije pravile baš ogromne gužve u hodniku ispred ulaza u bioskop, a sada ćemo imati poseban prostor za "bleju" pre filma :)
 
I potvrda onoga što smo već znali:

"Cineplexx" otvara bioskop u "Ušću" početkom aprila
Petak, 07. 03. 2014.|13:16 | Izvor: eKapija
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
cineplexx_231013.jpg


Bioskop "Cineplexx" u "Ušću", biće otvoren u prvoj polovini aprila, saznaje "eKapija". Naš izvor dodaje da su radovi već uveliko u toku.
U kompaniji "Cineplexx" nisu mogli da potvrde tačan datum otvaranja.

Novi "Cineplexx" biće otvoren na mestu nedavno zatvorenog bioskopa "Kolosej". Podsećamo, bioskop "Kolosej" zatvoren je krajem septembra prošle godine, kako su saopštili u TC "Ušće" zbog dugovanja, a u "Koloseju" su to nazvali nelegalnim sprečavanjem rada.

Izvor: eKapija
 
I ko kaže da su vremena kada se u redovima čekalo ispred bioskopa prošli.

U mom komšiluku mnogi su čekali da iznenade svoju dragu projekcijom filma Nimfomanka. :mrgreen:

442885_fontana-01rasfoto-marko-metlas_f.jpg


Umetnička crta filma Larsa fon Trira krije se u više od četiri sata eksplicitnih scena analnog i oralnog seksa, a prati se priča žene koja je ovisnik o istom. Karte su planule...

Slike i deo teksta preuzet sa blic.rs

Inače, topla preporuka ko god živi u blizini a što da ne i malo dalje jeste bioskop Fontana, fenomenalno sređen
3D projekcije po meni bolje nego u delta citiju a i do nedavno u Ušću.
 
banane.gif
banane.gif
banane.gif


OTVARANJE CINEPLEXX UŠĆE

NOVI, NAJMODERNIJI BIOSKOP CINEPLEXX U UŠĆU OTVARA SE NAKON ŠEST MESECI ČEKANJA
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1524628_678912575481127_1904430499_n.jpg


Beograd, 10.03.2014. – Dugoočekivano otvaranje najmodernijeg bioskopa Cineplexx u Ušće Shopping Center-u zakazano je za sredu, 09. april. Nakon višemesečnih radova, značajno uloženih sredstava i resursa, posetioci Ušća će posle više od pola godine čekanja imati priliku da posete bioskop urađen prema standardima kompanije Cineplexx.

Čast da otvori bioskopsku sezonu u novom i najvećem bioskopu u ovom delu Evrope pripala je filmu cenjenog reditelja Srđana Dragojevića „Atomski s’desna“ sa specijalnim, pretpremijernim prikazivanjem filma 08. aprila domaćim filmskim stvaraocima i profesionalcima iz filmske industrije iz čitavog sveta!

Uz tri ekskluzivna holivudska blokbastera i najaktuelnije filmove u tom trenutku, bioskop Cineplexx će 09. aprila otvoriti vrata svojoj publici. Najsavremeniji bioskop u regionu će imati ukupno 11 digitalizovanih sala opremljenih sa vrhunskom, RealD 3D tehnologijom i visokim kvalitetom slike i zvuka, kao i sedištima za zaljubljene. Fantastični 4K projektori predstavljaju novinu na tržištu bioskopa u regionu. Oni prikazuju sliku u visokoj rezoluciji, duplo većoj od 2K slike na koju smo navikli do sada u bioskopima.

1964916_678912582147793_682599990_n.jpg


„Kompanija Cineplexx je na tržištu Srbije prisutna duže od dve godine, sa bioskopima u „Delta City-u“ u Beogradu i tržnom centru „Kragujevac Plaza“. Zadovoljstvo nam je da na spisak postojećih bioskopa dodamo i najmoderniji Cineplexx u Ušće Shopping Centru, najvećem centru u Srbiji i na taj način proširimo bioskopsku mrežu i pružimo posetiocima savršen filmski doživljaj, kao što dolikuje regionalnom lideru“, izjavio je Kristof Papusek, managing partner kompanije Cineplexx International.

Cineplexx Ušće Shopping Center će u okviru četiri sale imati po dva reda opremljena sa udobnim, VIP sedištima, posebno dizajniranim kožnim foteljama, smeštenim u najboljem delu dvorane. Njihova pozicija, struktura i dizajn gledaocima pružaju osećaj kao da film gledaju iz svoje omiljene fotelje kod kuće.

1924773_678912578814460_604640236_n.jpg


„Veoma nam je drago što smo uspostavili saradnju sa Cineplexxom. Ponosni smo što se kod nas otvara najsavremeniji multipleks bioskop u regionu i to baš za naš peti rodjendan. Od 09. aprila svi posetioci Ušća imaće priliku da uživaju u najatraktivnijim filmskim naslovima i to na najboljim platnima i projektorima. USCE SC se trudi da postavlja standarde i ova saradnja je još jedan dokaz takvog našeg poslovanja, izjavila je Tijana Vujović, direktorka Confluence Property Management, kompanije koja upravlja ovim centrom.

Cineplexx je austrijska bioskopska grupacija sa preko četiri decenije iskustva u ovoj oblasti. Danas Cineplexx mrežu čini 36 multipleksa i 6 tradicionalnih bioskopa u Austriji, Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji i Italiji, sa 280 bioskopskih dvorana i 64.000 sedišta. Sa oko 1.200 zaposlenih, Cineplexx bioskope godišnje poseti više od 10,5 miliona gledalaca.

Izvor: Cineplexx
 
Након шест месеци катастрофе да се мало продише. Најзад већи број термин за све филмове.
 
dsc07124.jpg

unutra super sve 5 spolja i okolina za -5 fasada sfuserena na kvadrat ,mozaik plocice prekrecene ,zelenilo katastrofa ,balkon obnovljen do pola , rasvjeta javna neradi raspada se , jarboli za zastave jedan fali apokalipsa
 
Više od 2.000 mesta u novom bioskopu "Sinepleks"

BEOGRAD - Radovi u bioskopu "Sinepleks" (Cineplexx) u tržnom centru Ušće, koji će biti najveći u regionu, privode se kraju, a filmska publika će od 9. aprila dobiti novih 2.137 mesta u 11 najmodernije opremljenih sala.

Tan2014-3-27_131931976_4.jpg


Elegantni enterijer, udobna sedišta, savremene projektore i zvučnike novinarima je danas predstavio tehnički direktor kompanije "Sinepleks" Majkl Retenbaher. On vodi i koordinira tim profesionalaca zadužen za izgradnju i renoviranje bioskopa austrijske filmske grupacije, koja posluje u celom regionu sa ukupno 36 multipleksa i šest tradicionanih sala.

Novi bioskop biće treći iz tog lanaca u Srbiji, posle "Sinepleksa" u Delta sitiju u Beogradu i u "Plazi" u Kragujevcu.

U prostoru u kojem je do raskida sa tržnim centrom Ušće prošle jeseni radio bioskop "Kolosej" obavljeni su obimni radovi. Sve sale su digitalizovane i imaju vrhunsku RealD 3D tehnologiju.

Lista zemalja iz kojih je naručena oprema je duga, a prednjače Belgija, Francuska, Nemačka i Poljska, dok su mašine za kokice stigle iz SAD.

Za fotelje je odabrana topla crvena boja. Na zidovima u holu, dugom 120 metara, specijalne svetlosne slike prikazivaće kultne filmske likove (Džejms Bond, Džejk i Najtiri iz Avatara, Džoker Hita Ledžera, Terminator, Dart Vejder i Malci iz animiranog filma "Grozan ja").

Oprema sadrži memorijske banke za sliku visoke rezolucije, projektori (Barco 32B 4K) imaju mogućnost reprodukcije do 60 HFR (60 slika u sekundi, za razliku od klasične trake koja je prikazivala 24 slike u sekundi).

Bioskopska platna, ukupno 887 kvadratnih metara, postavljaju se na sferične ekrane, kako bi se slika jednako videla iz svih delova sale.

Za potrebe zvuka sprovedeno je 20 kilometara kablova. Radi savršene akustike zidovi su obloženi sa više od 8.000 metara specijalnog profila, punjenog vunom, a ugrađeno je 210 surround zvučnika i 70 Crown pojačala.

Cena ulaznica još nije definisana.

Na pitanje Tanjuga koji broj gledalaca bi za kompaniju "Sinepleks" značio uspeh, Retenbaher je odgovorio da mora da prođe bar godina dana rada kako bi se sagledali realni potencijali.

On je dodao da očekuje veću posetu nego u "Koloseju", napominjući da to ipak zavisi i od ponude aktuelne filmske produkcije.

U prethodnom periodu multipleks u Ušću imao je 700-800 hiljada posetilaca godišnje, šso je činilo oko 40 posto ukupne bioskopske posete u Srbiji.

Novi multipleks najavljuje da će sarađivati sa svim domaćim distributerima, a trudiće se i da pojedine sale programski profiliše, na primer da jednu posveti dokumentarnom filmu.

VIDEO: http://www.tanjug.rs/videoDet.aspx?galID=123372

Tan2014-3-27_131925333_1.jpg


Tan2014-3-27_131939245_0.jpg


Tan2014-3-27_131922388_0.jpg


Tan2014-3-27_13192773_2.jpg

Izvor: Tanjug
 
Kokajte kokice, stiže Homer
popcorn2.gif


08.04.2014 21:20
Svečano otvoren moderni bioskop "Sinepleks" na Ušću

136817.jpg

If you only knew the power of the darkside :D

BEOGRAD - Moderni bioskop "Sinepleks" (Cineplexx) u tržnom centru Ušće svečano je otvoren večeras, u prisustvu velikog broja zvanica iz sveta kinematografije i kulture.

Glumci, reditelji, ali i producenti, distributeri i bioskopski prikazivači okupili su se da vide kako je prostor uredila i opremila austrijska filmska grupacija "Sinepleks", koja posluje u celom regionu sa ukupno 36 multipleksa i šest tradicionalnih sala.

Novi bioskop ima 11 digitalizovanih sala opremljenih vrhunskom, RealD 3D tehnologijom i visokim kvalitetom slike i zvuka, sa ukupno 2.137 mesta. To će značajno proširiti domaće bioskopsko tržište i omogućiti veću posetu kako za blokbastere, tako i za dela srpskih i evropskih umetnika.

Goste koji su po crvenom tepihu stigli u glamurozni enterijer pozdravili su domaćini večeri - filmska novinarka i kritičarka Sandra Perović i uspešni mladi glumac Viktor Savić, dok je Jelena Gavrilović otpevala pesmu iz "Zaleđenog kraljevstva", koju je pevala i u sinhronizaciji tog animiranog hita.

Značaj novog poslovnog projekta istakli su predstavnik TC Ušće, koji upravo obeležava pet godina rada, kao i austrijskog "Sinepleksa", koji je uložio čak 6,5 milona evra u ovaj bioskop, treći iz tog lanaca u Srbiji, a najveći u regionu.
Zatim je u dve sale održana pretpremijerna projekcija filma Srđana Dragojevića "Atomski zdesna".

Redovni program počinje sutra u podne, a na repertoaru će biti čak osam premijernih filmova, kao i 20-ak aktuelnih naslova koji se ovih dana prikazuju u Srbiji.

Premijere će imati animirana avantura "Rio 2", akcioni filmovi "Jedini preživeli" i "Pompeja", ekranizacija stripa "Kapetan Amerika - Zimski vojnik", francuska komedija "Mamin sin", naučna fantastika "Nulta teorema", kao i crnogorsko-srpska koprodukcija "Atomski zdesna".

Povodom otvaranja, cena karte biće tokom prva dva dana rada (9. i 10. aprila) za 2D filmove 340, a za 3D 470 dinara.

Foto Tanjug/D. Stanković

Izvor: Tanjug
 
Vrh