Šta je novo?

Bilbordi i reklame na fasadama zgrada

ne plaćaju sigurno. Aj se kladimo da ono ogromno reklamno platno preko svih prozora genex kule na Novom Beogradu na kojem se reklamira Komercijalna banka nema nikakvu dozvolu niti kome šta plaćaju.
 
Надам се да ће ова деца још више да сређују-нападају ове билбо(д)ере :D Било би лепо да их све по граду онеспособе.

Pogledajte: Hakerski napad na bilbord na Trgu Republike VIDEO
Blic | 09. 03. 2013. - 17:10h 00:08h | Foto: Facebook, You Tube | Komentara: 59
Na "Jutjubu" se pojavio snimak na kojem grupa mladića obučena u aktivističke majice karakteristične za pokret "Anonimus" preko mobilnih telefona sprovodi hakerski napad na jedan od video bilborda na Trgu Republike u Beogradu.
Na video snimku mogu da se vide mladići kako preko kontrola mobilnog telefona igraju video-igricu na bilbordu na kojem se inače smenjuju reklame. Na "Fejsbuk" profilu grupe "Anonimus Srbija" objavljena je fotografija istog bilborda sa logom piratskog sajta "Pajrat bej".

итд, итд.,...

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/371484 ... -Republike
 
Свака част за екипу!
 
Bravo za momke, i samo se nadam da im neće praviti probleme zbog ovoga.
 
Све се лепо завршило за момке који су хаковали билбо(д)ер
Иначе се слажем са коментаром који је објављен.

Vlasnik bilborda nagradio hakere!
Autor: S.S. | 13.03.2013 - 13:31:00h | Komentara: 1

Slobodan Petrović, menadžer firme DPC, koja je vlasnik bilborda koji su hakovali studenti Ivan Petrović (21) i Filip Stanisavljević (20), je poklonio mladim hakerima dva vajfaj 4G uređaja kao znak podrške u daljem radu, saznaje “Blic”.

Studenti sa menadžerom firme | Foto: A. Stanković
Da podsetimo, studenti druge godine Računarskog fakulteta u Beogradu hakovali su bilbord na Trgu republike kako bi ukazali na to da su informacioni sistemi nedovoljno obezbeđeni u našoj zemlji, a sve u cilju naučnoistraživačkog rada, i ne kako bi nekome naneli štetu.

“Primetili smo da postoji mnogo sistema koji nisu dovoljno dobro obezbeđeni i odlučili smo da to na ovaj način demonstriramo. Vlasnike bilborda smo obavestili mejlom da imaju propust i šta bi trebalo da promene. Na bilbordu se smenjivala slika „The Pirate Bay“ i jedna od definicija “White-hat hackersa”, koji su poznati kao dobri momci, a da bi sve bilo autentičnije, na ekranu je bila i igrica koju smo igrali telefonom”, kaže Stanisavljević za “Blic”.

Firma DPC se nije naljutila na studente već im se zahvalila, a I nagradila.
“Do sada nam se ovo nije dešavalo, ali cenimo to što su nam momci na simpatičan način ukazali na ovaj veliki problem. Sada je i više nego jasno da moramo bolje da se zaštitimo. U razvijenim zemljama ovakve akcije su nezamislive zbog ozbiljnih sankcija”, rekao je menadžer Slobodan Petrović.

http://www.alo.rs/vesti/aktuelno/vlasni ... kere/13168
 
Mirisni bilbordi u Beogradu
Od 1. aprila Beograđani imaju priliku da se upoznaju sa potpuno novom vrstom reklame – svetlećim spoljnim panoima koji mirišu. Na tri lokacije – Trg Republike, kod ‘‘Londona‘‘ i ispred Skupštine Republike Srbije, jedinstvena aroma donosi autentični duh Turske.
http://www.b92.net/putovanja/vesti.php? ... _id=701364
 
Ала ће сад да се множе миришљави билбо(ДЕ)ри, ко миришљаве јелкице.
Ја ево већ сад осећам мирис бакЉаве, туЉумбе, .... :D
 
"U razvijenim zemljama ovakve akcije su nezamislive zbog ozbiljnih sankcija-rekao direktor DPC
Ne mogu da verujem. U razvijenim zemljama firme poput DPC ne bi mogle da postavljaju onolika reklamna fasadna i prozorska platna na zgradama i bez odobrenja i nadoknade. To je tek nezamislivo zbog ozbiljnih sankcija.
 
Ako vas je zanimalo sta je unutra
dsc00500.jpg
 
Uklonite panoe koji ruže grad

Mateja Beljan, Marina Milojević | 01. 09. 2013. - 14:12h | Foto: N. Kojadinović | Komentara: 9
Bilbordi i raznorazni reklamni panoi postavljeni su u centru grada kao domine koje je neko u besu razbacao po stolu. Zaklanjaju ono malo lepih fasada ili važne zgrade koje pripadaju kulturno istorijskoj baštini, i nerviraju Beograđane kojima ograničavaju kretanje i uživanje u pogledu na neku ambijentalnu celinu.
374108_dscf9598_f.jpg

Stručnjaci i građani su jednodušni: treba ih ukloniti i napraviti bolji plan za njihovo postavljanje.

Milica Singer koju smo zatekli ispred Narodnog pozorišta kaže da joj smeta kada su reklame postavljene u blizini lepih zgrada i lepih trgova.

- Takve stvari su nedopustive. Reklame treba da stoje na nekim prihvatljivim mestima - kaže ona.
374107_dscf9526_f.jpg

Dušan Hadži-Pavlović ističe i da bilbordi nekada ugrožavaju bezbednost.

- Dešava da zaklanjaju saobraćajni znak, što može da bude veoma opasno. Na velikim raskrsnicama uvek se nalazi i neki bilbord - objašnjava on, pokazujući na raskrsnicu Makedonske i Kolarčeve ulice.

Prijave inspekciji
Građanima, bar dok se ne donese novi plan postavljanja bilborda, preostaje samo da se žale inspekciji.
- U poslednje tri godine, uglavnom po prijavama građana, doneli smo 77 rešenja kojima je naloženo uklanjanje 206 bilborda - kažu u Sekretarijatu za inspekcijske poslove.
Sa građanima se slaže i nekadašnji gradski aritekta Đorđe Bobić, koji smatra da bi o lokacijama trebalo da se pitaju prvenstveno stručnjaci urbanisti.

- Na mnogim mestima bilbordi zaklanjaju vizure, kvare ambijent i mnogima od njih nije mesto tu gde su. Posebno bih spomenuo Knez Mihailovu ulicu, Trg Republike i Slaviju. Ja sam svojevremeno predlagao da se napravi plan za postavljanje bilborda gde bi praktično svaka pozicija bila sagledana - kaže Bobić.

Većina bilborda u Beogradu je postavljena po Planu iz 2010. godine, ali Bobić smatra da taj dokument nije na kvalitetan način donet.
374106_bilbord02rasfoto-nenad-kojadinovic_f.jpg

- Nisam siguran da je to prošlo neku ozbiljnu stručnu proceduru, to nema veze sa urbanizmom, to je isključivo neka komunalno-privredna stvar - dodaje on i ističe da bi ovim problemom trebalo da se bavi ozbiljan tim urbanista.

Na donošenje Plana iz 2010. godine nisu imale mnogo uticaja ni gradske opštine, a u Starom gradu rekli su nam da se od njih ne traži čak ni mišljenje.

Dozvole za postavljanje bilborda na javnim površinama, po navedenom planu, izdaje Direkcija za puteve.

- Oglašavanje na otvorenom prostoru obavlja se na način kojim se obezbeđuje sigurnost u saobraćaju, štite kulturno-istorijski spomenici i dobra od opšteg interesa i čuva i unapređuje izgled grada - kažu u ovoj direkciji, ne objašnjavajući kriterijume po kojima se čuva autentični izgled grada.

O tome brine Zavod za zaštitu spomenika kulture.
374105_bilbord01rasfoto-nenad-kojadinovic_f.jpg

- Nažalost, svedoci smo da uprkos negativnim rešenjima koja izdajemo, neadekvatno postavljena ili svojim izgledom neprimerena sredstva i objekti za oglašavanje ipak opstaju u našem gradu. Dovoljno je pogledati sa Brankovog mosta prema Pop Lukinoj ulici - komentariše Bojana Ibrajter Gazibara, istoričar umetnosti konzervator.

Nije za utehu, ali sličan problem postoji u Zagrebu, gde je ovih dana pokrenuta inicijativa da se, za početak, sa zgrada u centru uklone reklamni panoi.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/402608 ... -ruze-grad
 
Grad saopaolao je zabranio bilborde i reklame samo malo stilizovano odluka je donjeta 2006 primjenjenaa 2007 a gradjani su zadovljni nenedostaju im reklame evo primejra
dsc06930.jpg

dsc06931.jpg


dsc06934.jpg

dsc06935.jpg
 
Gde je mesto bilbordima?
Petak, 04. 04. 2014.|11:53 | Izvor: RTS
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... bilbordima?

beogradstanovnistvo17071.jpg

foto: I.Vukša
Pre desetak godina, u većini gradova Srbije pojavili su se bilbordi. Oni donose dobar profit malobrojnim firmama koje se time bave. U manjim mestima, bilborde zamenjuju bandere, bankine, trafo-stanice, i to besplatno, dok nedelju dana reklamiranja na bilbordu košta od 100 do 800 EUR, u zavisnosti od lokacije.

U selima širom Srbije improvizovane reklame, mahom za čokoladu, skupe automobile i garderobu, u kampanji su zamenila lica političkih lidera. Meštani sela kod Vranja i Šapca kažu da plakate viđaju svuda, ispred prodavnica, škola, na banderama - gde god ima slobodnog mesta.

U gradovima je drugačija slika. Bilbordi i panoi su sasvim normalna stvar i ima ih na svakom koraku. Međutim, mnogi su nelegalni, a nijedna opština koja daje dozvole za njihovo postavljanje i ne zna koliko ih je.

Od desetak provajdera u zemlji koji se bave tim poslom, samo je jedan pristao da govori o tome. Kažu, poštuju sva pravila, kao i da su lokacije za bilborde u glavnom gradu dobili na konkursu pre tri godine.

- Brojne političke partije odlučile su se za bilborde kao kanal komunikacije sa svojim biračima u toku predizborne kampanje. Ono što je važno za nas je da su političke partije za sada redovne platiše - rekla je Danica Gordić iz "LED bilbordi Multivision".

Međutim, u Skupštini Beograda kažu da ugovor imaju samo sa jednom, ali ne tom firmom.

- U skladu sa zaključenim ugovorima za bilborde izlicitirana naknada za oglašavanje iznosi milijardu i 20 miliona dinara. Takođe se naplaćuje i lokalna komunalna taksa na godišnjem nivou - navodi se u saopštenju Sekretarijata za saobraćaj.

Iako je postavljanje bilborda dozvoljeno na 814 mesta, nezvanično RTS saznaje da postojeći bilbordi u prestonici mogu da pokriju 40 fudbalskih terena.

Prema Zakonu o oglašavanju, bilbord mora da bude udaljen najmanje pet metara od spoljne ivice opštinskog puta, ali mnogi su postavljeni mnogo blize ulici, kao i na raskrsnicama i semaforima. U Mađarskoj, gde je u toku izborna kampanja uoči aprilskih parlamentarnih izbora, bilborda je malo, i nema ih na raskrsnicama.

- Reklamiranje predizbornim plakatima skoro da i ne postoji, jer su uvedene drastične kazne za one koji ih lepe van malobrojnih, naznačenih mesta - kaže Dragan Jakovljević, glavni i odgovorni urednik Srpskih nedeljnih novina.

I na Kipru, ko ne poštuje pravila o postavljanju panoa - takođe plaća kaznu.

- Primetio sam da se ovde bilbordi postavljaju na bilo koje mesto u gradu, što nije slučaj sa mojom zemljom. Na Kipru se nikako ne može postavljati bilbord na mestu gde je kružni tok, gde se ometa saobraćaj i vozačima skreće pažnja - kaže konzul Kipra Stelios Georgiju.

Zbog mnogo saobraćajnih nezgoda, čiji su dobrim delom uzrok i bilbordi, takav vid oglašavanja zabranjen je u Holandiji.
 
To je ljubav: Podigao kredit da bi našao psa
M. Beljan | 03. 04. 2014. - 18:00h izmena vesti 18:19h | Foto: G. Srdanov / Privatni album | Komentara: 94
Kod Autokomande je osvanuo bilbord sa slikom psa Žuće, koji je još 6. marta nestao kod Zvezdinog stadiona.
453853petar-brankovic030.jpg


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/455075 ... -nasao-psa (ceo tekst)
 
1-3-201414-01-03-1932gggaaa_zps751d568c.jpg

kako su sve tende iste i reklame sve pod konac
 
То је нека друга земља. Земља за којом увелико каскамо. Фасцинантна је та свест да се ствара ред себе ради. Надстрешнице, цвеће на свакој тераси, чак и сунцобрани на свакој тераси у сантиметар на истом месту...
Бринули су о себи...само из једне слике може много да се научи. И то не од марсоваца, већ од нас самих.
Фантастично!
 
Vrh