Šta je novo?

Biciklistička i trotinet infrastruktura (staze, trake, signalizacija) i saveti za bezbednu vožnju

Nije mi jasno zašto se ne planira biciklistička staza uz Autoput na Novom Beogradu, od Studentskog grada do Sava Centra, sa obe strane. Asfaltirane staze već postoje, samo treba napraviti neki podzemni prolaz ispod veze Oml. brigada i Autoputa.
 
Plan vodovodnih cevi. ;)

Bar ovde može da se pročita sa mape šta bi moglo da bude. I ko je njen predlagač.
 
Imam dioptriju, ne vidim. Kontam da su biciklističke staze, ali ne vidim ko je to napravio i koja je "težina" toga u realnom svetu.
 
Imamo plan, donji levi ugao.

P.S.
Možeš da zumiraš sliku da bi bolje video. To nije problem ni na jednom uređaju.
 
Kad smo kod po-pravljanja
mali off ,
nadam se da nije rekama
vec bitnna info za bicikliste
🧐
U llidllu sad je povoljna ponuda
razllcitih navlaki za bicikll sedišta
sa ugradjenim silikonkiim jastučicima, koj čine udobniju vožnnju biciklova... Ima i pvoljne torbice za bajs šipke 😃
 
Ево како се паркирају бицикла код ЖС Батајница
20230322_085401.jpg
 
Нису осмислили наткривену бициклану са видео надзором?
 
Нису осмислили наткривену бициклану са видео надзором?
Довољан је обичан паркинг за бицикла. Имам утисак да о локацијама паркинга за бицикла одлучује неко ко појма нема о томе, битно само да се постави негде паркинг зато што је то фенси. Рецимо у центру Угринованц постоје паркинзи за бицикла где никад нисам видео да је неко закључао бицикл.

ЖС Батајница је сјајан промер где би уз квалитетне стазе са бицикл и безбедне пакринге превоз бициклом био најпрактичнији: равница, хиљаде људи који станују 3-10 км од железничке станице, превоз ја доста редак , у шпицу несносна гужва а ван шпица полупразан
 
I siguran si da po starom zakonu električni trotinet ne može da se podvede ni pod koju kategoriju koju prepoznaje ZoBS ?

Evo, npr ja bih rekao da sva električna vozila na dva točka mogu da se podvedu pod ovu kategoriju.

34) moped je motorno vozilo sa dva točka čija najveća konstruktivna brzina, bez obzira na način prenosa, ne prelazi 45 km/h, pri čemu radna zapremina motora, kada vozilo ima motor sa unutrašnjim sagorevanjem ne prelazi 50 cm3, ili sa motorom čija najveća trajna nominalna snaga ne prelazi 4 kW kada vozilo ima električni pogon,
 
Фино јесте, него да ли ће надлежни коначно спустити или потпуно уклонити ивичњаке на бициклистичким прелазима дуж Египатске и Тошиног бунара од Гандијеве до Булевара хероја са Кошара?
 
Боље од оне стазе преко Земунског моста која се завршава у њивама доста пре Борче :)
 
Vrh