Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.382
- Pohvaljen
- 48.248
Ja kritikujem i vozace automobila. Samo sto je ovo tema o biciklistima pa se ovde bavim njima. Ima i medju njima supljoglavaca.
Ponovo aktuelna priča.A evo izvod iz budžeta za 2020. https://t.co/PCIaPQFBqh?amp=1
2020. 19 150 200
2021. 45 200 000
2022. 72 000 000
Drugim rečima, apsolutno ne treba gledati projekcije za naredne godine jer ih ne poštuju.
http://dusanpopovic.com/wp-content/uplo ... t-2020.pdf
http://dusanpopovic.com/wp-content/uplo ... t-2021.pdf
Прошло је 8 месеци од ове вести а нико ништа не спомиње.Flota e-bicikala „Helbiz“ u Beogradu moći će da se iznajmi već narednih meseci, dok je postavljanje parking stanica planirano da ide u fazama u narednih godinu i po dana.
Kompanija "Helbiz" izabrana je kao prvi i ekskluzivni upravljač sistema javnih bicikala u Beogradu na period od 15 godina, potvrđeno je iz ove kompanije portalu koji se bavi životnom sredinom SRDA.
Aли ово је чланак од 19.02.2021.Ono što smo uspeli da saznamo jeste da bi ovaj servis mogao da bude dostupan i u Srbiji, što nam je Nemanja i objasnio:
Beograd je u planu, ali kada se za to stvore svi uslovi, pre svega odgovarajuće regulative. Sigurnost korisnika nam je veoma važna, pa tako uvek sarađujemo sa gradovima u kojima pratimo njihove lokalne regulative i aplikaciju prilagođavamo sigurnoj vožnji.
Kompanija Helbiz ...
Uslovi se nikada neće ostvariti, i jeste poenta. Zbog toga je ovo periodično obostrano samoreklamiranje, ništa više. U državi sa uništenim pravnim poretkom to ne može da radi.Aли ово је чланак од 19.02.2021.
Сви услови се никад неће створити.
Није ни окружење идеално. Србија је практично изоловано острво где не постоји систем јавним бицикала. Тек кад то буде постојало може да се прича о коришћењу бицикл као јавног превоза. Али обичан бицикл, електрични је скуп за изнајмљивање. Ево рецимо ценовник nextbike-a који оперише и у региону, Бањалука нпр.
Дакле 10 евра годишње чланарине укључује пола сата вожње бајса дневно
Плашим се да си у праву, град шатро води рачуна о побољшању услова за бициклисте, а компанија добије бесплетну рекламу да би привукла запослене који ће да из БГ раде на развоју њихових производа за друга тржишта.Zbog toga je ovo periodično obostrano samoreklamiranje, ništa više.
Živim na Novom Beogradu gde je biciklistička infrastruktura veoma razvijena. Maltene svi trotoari imaju biciklističke staze, a oni malobrojni koji ih nemaju su svakako široki u proseku po 5 metara i opet svaki dan viđam bicikliste kako voze ulicom i usporavaju saobraćaj.Pa kad bi se tih 100/160 ljudi i svi ostali borili za normalnu infrastrukturu ne bi se dešavale takve situacije, a svakako mislim da je to jako retko i da se hvataš za slamčicu. Mnogo su veći i češći problem npr. automobili zaustavljeni u traci sa sva 4, a bicikli na kolovozu mu dođu kao statistička greška.
Ne vozim ulicom zbog lične bezbednosti, ali ako si ikad vozio bajs trotoarom i ulicom, video bi da je razlika dan i noć. Ne samo da su trotoari puni rupa i neravnina, nego na svakih 30 sekundi imaš ivičnjake, po nekad i 6 ivičnjaka na jednoj raskrsnici zbog desnih skretanja. Ako nemaš bar prednji amortizer i malo deblje gume, dobro si prošao ako ne iskriviš točak.Živim na Novom Beogradu gde je biciklistička infrastruktura veoma razvijena. Maltene svi trotoari imaju biciklističke staze, a oni malobrojni koji ih nemaju su svakako široki u proseku po 5 metara i opet svaki dan viđam bicikliste kako voze ulicom i usporavaju saobraćaj.
Kako to objašnjavaš?
Ja to tumačim kao vrstu usporavača na prilazima raskrsnicama sa kolovozom ili prilazu kolovozu.crno-žuta sranja mi uopšte nisu jasna.