Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Ма шалим се, видим да је илустрација, ваљда нема више старих Мерцедеса у саобраћају :D
 
ja mislim da ima na prevozu dece... zamolio bih ako znate neku rutu kojom se kreću da mi javite, hoću da usnimim dok nije kasno..
 
Ja sam ih samo početkom septembra video u Vojislava Ilića na potezu od Gospodara Vučića do Šumica, ali nisam zapazio koji je tačno model bio u pitanju.
 
ja mislim da ima na prevozu dece... zamolio bih ako znate neku rutu kojom se kreću da mi javite, hoću da usnimim dok nije kasno..
Danas sam ja video tri Connecta na KT kod Bogoslovije sa natpisom na displeju Prevoz dece i papirnim oznakama, Oslobodioci Beograda i L9.

Viđeni su oko 19:15.
 
Ima ih tokom celog dana, najpre u periodu kad deca idu i vraćaju se iz škole u obe smene.
 
ja mislim da ima na prevozu dece... zamolio bih ako znate neku rutu kojom se kreću da mi javite, hoću da usnimim dok nije kasno..
Voze decu iz OŠ Oslobodioci Beograda, pošto se ta škola renovira, onda ih razvoze po okolnim školama. Oš Oslobodioci se nalazi u Čarlija Čaplina malo ispod Ruzveltove, tako da možeš probaš oko pola 8 ujutru, ili oko 1-2 popodne ili uveče oko 6-7.
 
Ма шалим се, видим да је илустрација, ваљда нема више старих Мерцедеса у саобраћају :D
Ja videh pre neki dan Conecto kako se uključuje na autoput ka Kosmaju kod stajališta Toplice Milana. Izgleda bolje od mnogih mlađih vozila, pri čemu se normalno i čuje.

Takva vozilia u SAD registruju i pošalju na parking za skladištenje ("pogon" sa lamelama i ulazno-izlaznom rampom, eventualno sa stanicom za ranje ali bez hala za održavanje) u cilju lake mobilizacije kapaciteta u slučaju (ne)predviđenih okolnosti poput tehničkih problema sa novim voznim parkom, kašnjenjem isporuke novoh vozila, većih rekonstrukcija ili u slučaju planiranih remonta sredovečnih serija.

To što je dizel star 20 godina baš ništa ne znači, ako se u nedostatku vozila ne koristi normalno na primarnoj mreži. Mislim da je sa još brojnijim, uz to i zglobnim M.A.N SG313 "Japancima" načinjena još veća greška (eno danas na 9A 112LE kao s Marsa da je pao, svi nabiheni napred). Čak su i zglobne N, blank 218 i starije M mogli remontovati, a najnovije odrediti za budući sekundarni vozni park.
 
Ja videh pre neki dan Conecto kako se uključuje na autoput ka Kosmaju kod stajališta Toplice Milana. Izgleda bolje od mnogih mlađih vozila, pri čemu se normalno i čuje.

Takva vozilia u SAD registruju i pošalju na parking za skladištenje ("pogon" sa lamelama i ulazno-izlaznom rampom, eventualno sa stanicom za ranje ali bez hala za održavanje) u cilju lake mobilizacije kapaciteta u slučaju (ne)predviđenih okolnosti poput tehničkih problema sa novim voznim parkom, kašnjenjem isporuke novoh vozila, većih rekonstrukcija ili u slučaju planiranih remonta sredovečnih serija.

To što je dizel star 20 godina baš ništa ne znači, ako se u nedostatku vozila ne koristi normalno na primarnoj mreži. Mislim da je sa još brojnijim, uz to i zglobnim M.A.N SG313 "Japancima" načinjena još veća greška (eno danas na 9A 112LE kao s Marsa da je pao, svi nabiheni napred). Čak su i zglobne N, blank 218 i starije M mogli remontovati, a najnovije odrediti za budući sekundarni vozni park.
Лакше је купити турски аутобус изгледа 😆
 
^^^Haha, ironično da su tamošnji ogranci Mercedesa i M.A.N-a važili za pojam odnosa cene i kvaliteta neskobudžetnih modela, ali su poput nas domaći Turci postepeno zatrpali lošijim rešenjima paralelno sa prelaskom na sofiaticiraniji standard.

Nije to generalno problem sa samom Turskom, već što na isti način štancuje niskopidna vozila kao i Srbija donedavno (fokus na niskobudžetne modele, dobar dizajn, vidljiv potencihal ali neujednačen kvalitet). Robusna vozila, najfrugalnija su ujedno bila i najkvalitetnija u svom segmentu. Zapadu ne mogu ni da se približe bez njihovih dobavljača (ili domaćih komponentaša nastalih saradnjom sa njima), a da o sustizanju po kontroli kvaliteta mogu samo da sanjaju bez uvoza kadra iz EU (brain/exec poaching).
 
Nadam se da imaju bolji tretman u Beogradu.

FB_IMG_1733091345734.jpg
 
Vrh