Šta je novo?

Bezbednost u javnom prevozu

Danas na liniji 302

FB_IMG_1630085581171.jpg
FB_IMG_1630085586501.jpg
 
Osinjak je poslat iz? Černobilja (čitaj Karaburme)? Danas 3195 (sa 31) ne samo što ima meh zgloba kao nov (harmoniku) već i ostatak vozila deluje mlađe 4 godine. Ništa pod milim bogom ni da krcne, motor radi perfektno osim čega je još i čist po kišnom vremenu. Teško da je izuzetak u održavanju, kad su im vozila (bilo koja) prava kotrljajuća strašila. Ili je ne daj bože Novi Beograd koji je bio poznat po "klocnama"?

Što se Higera tiče, jadna li nam majka ako počnu da krpe te "najkvalitetnije" varove ispod vozačevog radnog mesta. :roll:

Pitam se koliko se čega tu odvalilo, a koliko "samo" pretvorilo u špagete?
 
Koji je garazni broj,jel neko saznao?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ako se pažljivije pogledaju fotrografije koje je Žika okačio, vidi se da je na fotografiji prednjeg dela čitljiv delimično GB. Poslednje tri cifre su 449.
 
Znaci verovatno 3449...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Juče uveče je opet bio sudar na kružnom toku kod opštine NBG, gsp-ov autobus je zakačio auto koji je ulazio u kružni tok iz pravca Zemuna.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875338#p875338:2mtqa6m2 je napisao(la):
Somi303 » Pet Avg 27, 2021 9:09 pm[/url]":2mtqa6m2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875315#p875315:2mtqa6m2 je napisao(la):
Žika » 27 Авг 2021 06:36 pm[/url]":2mtqa6m2]Danas na liniji 302

Pogledajte prilog 1
file.php

file.php
Прозори разбијени да би путници изашли?
Ne bih rekao. Pre će biti da je neki deo škode zvrknuo ili čak cela odskočila, s obzirom koliko au razmaknuta vozila posle. Ovo je obostrano bila putna brzina, bez kočenja. Auto prictakvombsudaeu sa masicnim vozilom nakon prvog kontakta ide uvis i doživljava još jedan udar, ili udar drugim delom. Razbijen je donji levi ćošak autobusa, ali i šoferke kad je odskočila. Tad je moguće da je puklo staklo i od deformacije.
 
Velika drama dogodila se nešto pre 14 sati na igralištu u Krajiškoj u Zemunu kad je autobus na liniji 45 uleteo na dečije igralište! DETE POTRČALO NA IGRALIŠTE, A MAJKA PRED AUTOBUS ZA NJIM: Pogledajte kako se dečak iz Zemuna spasao za dlaku i šta je URADIO VOZAČ https://www.kurir.rs/v/3774133?utm_sour ... re_counter


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vozač od 72 godine!
Alo, hoće li neko nadležan konačno staviti prst na čelo?
Pa zbog čega su vozači imali beneficirani radni staž?
 
Кажу побегао возач са лица места да га не би линчовали, па га ухапсили на окретници, не знам ко је онај у зеленом прслуку што га јуре на крају снимка
 
Jbt stvarno, sad vidim...

Ne znam sta mi je poraznije i jadnije. Da li to sto su mediji brze bolje bez provera napisali da je pobegao (implicirajuci da je to uradio jer je kukavica) ili to sto su pavijanibrze bolje posli da ga lincuju misleci da je on tu nesto namerno uradio, a ne da je do falicne krntije od vozila.
 
Jedan sudar pre godinu ili malo više izazvao je vozač od 78.

To je ozbiljan problem, ljudi, ako ne dođu Pakistanci i ekipa, nema reda vožnje.
 
Pa znajući otpad koji trenutno vlada, a i ljude koji možda i ne glasaju za njih ali ih brane jer ''ekonomija'', verovatno jedva čekaju da dovedu njih.

Sve će da urade, samo da svom čoveku ne povećaju platu ili ne poboljšaju uslove. Pa makar nas stavili sve u ruke polupismenih tuđina.
 
Ma eno i u Britaniji każu da fali 60.000 vozača...

Stasavaju malobrojne generacije u Srbiji, a svi hoće da žive od kucanja u tastaturu (pa i ja, dabome), ne vidim tu neko rešenje na vidiku.
 
Ako je dobio turažu, kako je onda sa lica mesta uredno odvezen na vanredni tehnički?
Jednostavno sve što se desi, turaža.
Ovde deluje da je uleteo prebrzo.
Svaki privatnik ima bar jednu takvu tempiranu bombu od 70 i kusur, žalosno je što većinu vozača, pogotovo, privatnih prevoznika čine ljudi koji su preko 60 godina. Saobraćaj nije takva grana gde može da se eksperimentiše sa sposobnošću vozača, svaka čast tim ljudima, odvezao si milione kilometara i putnika, ali godine jednostavno ostavljaju posledice na organizam i sposobnosti.
Naravno, naš zakon je takav da dok god ima lekarsko, može da vozi 100 ljudi, a lekarsko danas daju svakome ko uopšte dođe do njega.
Problem je sistemski i nema izgleda da će se rešiti, samo ostaje da se nadamo da će što manje biti ekcesa ovog tipa.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Ne znam da li je sve što se desi turaža ali znam da je ovo otprilike 7. Liaz koji je za 10 godina napravio ozbiljan karambol. Setimo se onog što je 2011. uleteo u park na Zvezdari i ubio dvoje.

A nije kao da su Liazi najbrojniji autobusi u Beogradu. Svakako nisu brojniji od Solarisa i nekada Ikarbusa. Pa ipak imaju lep dosije incidenata iza sebe. Jači i gori nego bilo koji drugi.

Svako normalan i razuman bi batalio te kante dok se više nego očigledni defekti ne otklone i ne reše. I njih, a i one turske krševe.


Ne znam ni šta uopšte vozila iz tih delova sveta imaju da traže ovde (ne mislim na licencna vozila zapadnjačkih marki nego na direktne produkte tih zemalja). Da, jeftiniji su. Samo što u ovakvoj delatnosti, kupovina što jeftinijeg na kraju izađe skuplja nego Svetog Petra kajgana. Pogotovu kad se dese ovakve katastrofe.
 
А какво је занимање за смер возач моторних возила по средњим школама? Зар не могу превозници ту да врбују будуће возаче, да их стипендирају за полагање Ц и Д категорије?

Што се тиче самих Лиаза, ко год је очекивао да ће приватници куповати нека реномирана возила, преварио се. Камо среће да су купили Икарбусе уместо ових шкљопоција.
 
Nisam mislio da će doći momenat kada ću žaliti za modernim (od 2005. pa nadalje) Ikarbusima, ali... da, u odnosu na Ruske krševe, oni su još i dobri bili.


P.S.
Primećujem opet onaj fenomen, kad Osoba A na drugoj temi kaže ranije ''vozila sa istoka treba zabraniti i proterati'' svi se slažu i viču ''Hear ye, hear ye''. Kad ja kažem isto, muk i ignore. Okej...
 
Ja mislim da pre svega treba biti realan i sagledati čitavu situaciju, istina je negde između.
Svaki udes je danas turaža, vozači se često peru "time" da je turaža uzrok loše procene, popuštanja koncentracije i sl.
Unacop mi je nedefinisana priča, prisustvovao sam da izađu na teren da dopune freon na autobusu, da izađu za svaku grešku koju vozač prijave i odmah na terenu rešavaju dijagnostikom, a sa druge strane, toliko propusta imaju u održavanju.
ČItava priča u medijima dobija drugu dimenziju, niko se ne bavi time što nam putnike voze ljudi od 70+ godina, bave se nekim nagađanjem da je turaža uzrok, kao što je bila priča za prethodnu nesreću na okretnici "Zemun Novi Grad", a ispostavilo se da je vozač ostavio vozilo u brzini, nije povukao ručnu, već je ostavio na staničnoj (zbog otvorenih vrata). Čim je zatvorio vrata, vozilo je krenulo, naravno, priča je da je bila turaža, a niko nije spomenuo da je i taj autobus vozio "penzioner".
Beogradom vozi veliki broj tempiranih bombi, osim penzionera, veliki broj onih dvosmenaca (smena u GSPu, smena kod privatnika), a tu si i oni što voze dve smene, mnogo veći problem od jeftinih autobusa, predstavljaju jeftina radna snaga (penzioneri koji rade za dopunu budžeta; vozači koji dopunjavaju budžet u drugoj firmi; vozači koji pristaju svesno na duple smene). Najveći broj nezgoda uzrokovani su ljudskim faktorom.
Mislim da je suvišno pričati u refleksima i sposobnosti čoveka od 72 godine, bez obzira na vitalnost, jednostavno ljudski organizam od 72 godine ne može da se bavi tako odgovornim zanimanjem, od koga "životno" zavisi mnogo ljudi.
 
Vidim da se stalno, i ovde i po medijima, pominje taj vozač od 72 godine a onaj na snimku što preskače automobile ako ima 72, onda ja imam 62.
 
Ni meni to nije jasno, na snimku neka osoba bukvalno preskače automobil, bežeći od očevidaca. Ne vidim ko bi drugi bežao, osim vozača, nisu sigurno jurili nasumičnu osobu, tako da ako je na snimku vozač, nema šanse da ima 72 godine i da onako trči i preskače automobil..

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883192#p883192:9to33aqi je napisao(la):
Пантограф » Pet Sep 24, 2021 6:01 pm[/url]":9to33aqi]Jedan sudar pre godinu ili malo više izazvao je vozač od 78.

To je ozbiljan problem, ljudi, ako ne dođu Pakistanci i ekipa, nema reda vožnje.

Сада да неко ко нема дозволу или чак и има Б категорију хоће да буде професионални возач аутобуса мора да прође кроз дуготрајан, мукотрпан, тежак, компликован и скуп процес, баш ме занима какви су услови за добијање Д категорије у Пакистану, ГСП има програм да запошљава особе са Ц категоријом, па да они финансирају полагање за Д, али очигледно да то није довољан попуст или стипендија да кажем.
 
Vrh