Ja mislim da pre svega treba biti realan i sagledati čitavu situaciju, istina je negde između.
Svaki udes je danas turaža, vozači se često peru "time" da je turaža uzrok loše procene, popuštanja koncentracije i sl.
Unacop mi je nedefinisana priča, prisustvovao sam da izađu na teren da dopune freon na autobusu, da izađu za svaku grešku koju vozač prijave i odmah na terenu rešavaju dijagnostikom, a sa druge strane, toliko propusta imaju u održavanju.
ČItava priča u medijima dobija drugu dimenziju, niko se ne bavi time što nam putnike voze ljudi od 70+ godina, bave se nekim nagađanjem da je turaža uzrok, kao što je bila priča za prethodnu nesreću na okretnici "Zemun Novi Grad", a ispostavilo se da je vozač ostavio vozilo u brzini, nije povukao ručnu, već je ostavio na staničnoj (zbog otvorenih vrata). Čim je zatvorio vrata, vozilo je krenulo, naravno, priča je da je bila turaža, a niko nije spomenuo da je i taj autobus vozio "penzioner".
Beogradom vozi veliki broj tempiranih bombi, osim penzionera, veliki broj onih dvosmenaca (smena u GSPu, smena kod privatnika), a tu si i oni što voze dve smene, mnogo veći problem od jeftinih autobusa, predstavljaju jeftina radna snaga (penzioneri koji rade za dopunu budžeta; vozači koji dopunjavaju budžet u drugoj firmi; vozači koji pristaju svesno na duple smene). Najveći broj nezgoda uzrokovani su ljudskim faktorom.
Mislim da je suvišno pričati u refleksima i sposobnosti čoveka od 72 godine, bez obzira na vitalnost, jednostavno ljudski organizam od 72 godine ne može da se bavi tako odgovornim zanimanjem, od koga "životno" zavisi mnogo ljudi.