Pa smanjen je broj vozača, al i dosta je manje vozila u saobraćaju po letnjem redu vožnje. Ima ih dosta koji voze na više strana, a svi znamo koliko je to dobro za ukupnu bezbednost u saobraćaju. Ako pojedinci provode i po 16h na volanom, neminovnost da jednom nešto mora i da se desi. GSP zasigurno neće primiti vozača, koji je već negde angažovan. Lako provererljiva stvar, pa makar preko Centralnog registra zdravstvenog osiguranja, ako je naravno prijavljen. Taho kartice takođe. Još jedan problem kod nas je rad na crno, što u državnim firmama ne prolazi. Privatnici su, jednostavno, u mnogim slučajevima jako bahati. Njima je samo da popune mesto, pa kako god. Dal taj čovek već negde radi ili ne, koga briga, a tek što ih masovno angažuju dok su na bolovanjima i godišnjim odmorima. Ne treba mnogo tupiti baš kod prijema vozača, al opet, kod nas bar prolaze neke psiho testove. Bar se koliko toliko provere, i što je najgore zna u tome i da se pretera, al se bar teži nekoj ozbiljnijoj kadrovskoj politici. Nije baš slučajno što su autobusi privatnih prevoznika u Beogradu češći učesnici saobraćajnih nezgoda, mislim onih ozbiljnijih, a u odnosu na vozila GSP-a.