Ma on nikako da shvati to. Kad mu u komentarima napišeš da to nije nikakva brza pruga on ti odgovori pa vozovi će tuda ići brzo.Мислим да није брза пруга.
Ma on nikako da shvati to. Kad mu u komentarima napišeš da to nije nikakva brza pruga on ti odgovori pa vozovi će tuda ići brzo.???
Realno kad sam prvi put išao za Bataju sa RVR umalo ne dobih srčku kad se zaleteo....poslednji put sam video da voz ide preko 50 kad sam bio maliPazi, u glavi prosečnog Srbina, gde je prosečna brzina vozova već decenijama 40 km/h, svaki voz koji ide preko 50 km/h je brzi voz, a samim tim ako je to brzi voz, onda je i pruga brza...![]()
Ovde ima dosta informacija o novoj pruzi ka aerodromu i Expo.
Samo kad bi sredili već postojeću prugu i upodobili je za korišćenje BgVoza sa pismenim redom vožnje ka Mladenovcu, Lazarevcu, Požarevcu i naravno Pančevu, broj auta u gradu bi se značajno smanjio.
Još kad bi se napravio pismeni pravac koji bi pokrivao Obrenovac i Šabac gde bi nam kraj bio.
Samo kad bi sredili već postojeću prugu i upodobili je za korišćenje BgVoza sa pismenim redom vožnje ka Mladenovcu, Lazarevcu, Požarevcu i naravno Pančevu, broj auta u gradu bi se značajno smanjio.
Još kad bi se napravio pismeni pravac koji bi pokrivao Obrenovac i Šabac gde bi nam kraj bio.
Samo što će pruga ka Maloj Krsni da bude zatvorena još dugo dugo.Pruge ka Lazarevcu, Pančevu i Požarevcu (do Male Krsne) su sređene prethodnih godina. Problem je druge prirode.
Samo što će pruga ka Maloj Krsni da bude zatvorena još dugo dugo.
Od onog dana kada je ispala ona cisterna u Vrčinu ništa se nije uradilo po pitanju saniranja koloseka od Lipa do Vrčina. Niti jedan prag nije zamenjen. Ništa nisu radili niti iko prilazi i dan danas.
Kako nisu? Raspisana je javna nabavka, ponude su u fazi ocenjivanjaSamo što će pruga ka Maloj Krsni da bude zatvorena još dugo dugo.
Od onog dana kada je ispala ona cisterna u Vrčinu ništa se nije uradilo po pitanju saniranja koloseka od Lipa do Vrčina. Niti jedan prag nije zamenjen. Ništa nisu radili niti iko prilazi i dan danas.
Znači još minimum dva meseca do početka bilo kakvih radova. Fantastično.Kako nisu? Raspisana je javna nabavka, ponude su u fazi ocenjivanja![]()
Ne znam da li je ZGOP trenutno negde mobilisan, možda krenu već za nedelju dana. Ali je rok za završetak radova svakako 3 meseca. Doćekaće leto...Znači još minimum dva meseca do početka bilo kakvih radova. Fantastično.
A za to vreme vegetacija kreće da buja. Ionako je to međustanično rastojanje bilo ko u prašumama Amazonije. Mogu samo da se nadam da će barem dok još nema saobraćaja poseći onu džunglu koja zadire u profil.
Generalno Infra slabo radi održavanje uopšte, a još slabije investiciono ili obimnije interventno, što je užasna činjenica za preduzeće koje je te veličine.ZGOP radi između Zaječara i Minićeva - Kragujevca i Kraljeva neku manju deonicu, mislim da im kapaciteti nisu problem.
IŽS je do skora radio rekonstrukcije gornjeg stroja do skora samostalno i to ozbiljne deonice, šta se desilo sa time? Ljudstvo je problem?
Jesu, sređene su totalno.Pruge ka Lazarevcu, Pančevu i Požarevcu (do Male Krsne) su sređene prethodnih godina.
To je i poenta. Od raspada SFRJ mi "sređujemo" pruge, a one se sve više raspadaju.Jesu, sređene su totalno.
Већ смо много пута прокоментарисали ово. Неће моћи, докле год теретњаци иду по тунелу. А то ће бити док се не изгради теретна обилазница.Počeo sam češće da koristim BG:voz kada idem na posao. Izlazim na Pančevačkom mostu, ali sam u više navrata zbog drugih stvari koristio i Vukov spomenik. Obe stanice imaju visoke perone od 950 mm. Neki izvori kažu 940, drugi 960 mm. Sve sam više mišljenja da bi za obe stanice, umesto spuštanja perona, bilo bolje da podignu šine na viši nivo, pogotovo za Vukov spomenik. Jer ako bi se tu spuštao peron, morali bi se uskladiti i pokretne stepenice, liftovi i obične stepenice sa novim nivoom što bi bio dugotrajan proces i velika za##bancija. Kod Pančevačkog mosta bi možda spuštanje bilo jednostavnije. I dizanje šina iziskuje vremena, ali čini mi se da su radovi kraći.