Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Wow opet engleski... ide tebi iznenađujuće dobro sa tim engleskim za jednog tehničara vuče...
 
Sutra počinje da saobraća Panvoz. Vesić najavio trodnevnu besplatnu vožnju. Ne znam u kakvom su stanju stajalište na Strelištu i stanica Vojlovica.. kad sam poslednji put prolazio tuda čini mi se da to nije bilo dobro.
 
Pančevo glavna je u očajnom stanju, a dalje nisam išao...

Nisam znao da je besplatna vožnja, baš ću proveriti red vožnje...
 
Sutra počinje da saobraća Panvoz. Vesić najavio trodnevnu besplatnu vožnju. Ne znam u kakvom su stanju stajalište na Strelištu i stanica Vojlovica.. kad sam poslednji put prolazio tuda čini mi se da to nije bilo dobro.

Сређивали су претходних дана Војловицу, Стрелиште и дунавски перон стајалишта Панчевачки мост, чисто да их упристоје колико-толико.
 
Davni clanak NINa 1995/96 o GSPu Beograda sadrzao je vaznu tezu sagovrnika intervjua (urbanista) da je gradanska kooperativnost 90ih u Beogradu dostigla istorijski minimum. Gradanske kooperativnosti razumeva izmedu ostalog placanje voznih karata i prihvatanjem saobracajnih propisa. Vidimo rezultate dugogodisnjog izostajanja gradanske posluznosti - nazadujemu moralno. Odmakao nam je duh civilizacije, ima i drugih losih primera, nama je Beograd jedina metropola gde mozemo da kupimo kartu za Beovoz, sto bi se ponasali kao da smo sisli iz sume.
 
20f630769b6e8500f1e8147bf2039e2a.jpeg


Na ulice 12. januara 1998. nije izašlo nijedno vozilo GSP-a. Beograđani su se gotovo tukli za mesto u linijskom taksiju, vozili se kombijima, pešačili, putovali biciklima i vespama...

U prvoj polovini 90ih je bilo isto ovako, ako ne i gore. Jer tad nije bilo ni privatnika:
Beograd tramvaj 90ih.jpg
 
Сређивали су претходних дана Војловицу, Стрелиште и дунавски перон стајалишта Панчевачки мост, чисто да их упристоје колико-толико.
1672779480535.png

Malo su raskrcili svo ovo siblje oko perona.
 
Za barijere se sada ponavljam jer ni sam nisam verovao da ih neće ni pustiti u funkciju 6 meseci od pompeznog najavljivanja uz sve aplauze i oduševljenje

Ja колико се сећам, можда је било лицитирања на форуму, међутим нико од надлежних није најављивао њихово пуштање у рад.
 
Bogami na taj deo sam zaboravio i ne bi me čudilo da gledamo 3 puta ponovljeno njihovo puštanje u rad u razmacima od po par meseci, kao što su Prokop 10 puta otvarali nedovršenu stanicu ili nastavljali započete radove... Vidiš ima i ovde materijala za zvanično puštanje u rad, milina...

Jedva čekam da gledam nastavak sage o barijerama...

Možda ja budem taj koji će na kraju da kaže, pogrešio sam, sve šljaka savršeno, čovek ne bi verovao da će takva uspešnost kontrole i naplate da se dogodi običnim barijerama... Svaka čast...

Ja ne bežim od toga... Samo pratim šta se dešava... Dobrim ljudima treba uvek ruku pružiti...
 
Da li je stanica Pančevački most u funkciji da li mogu putnici da dođu do nje i da izađu iz voza?
 
Može li neko stručniji da nam objasni zašto ovaj voz ne ide do Prokopa preko Vuka?
 
Већ смо много пута коментарилисали. Воз нема где да се окрене ни на П мосту (осим да заузима колосек) Вук и Карађорђев нема говора, а Прокоп има једну зашкољицу: правац за Панчево и из Панчева су на разним колосецима тако да Прокоп не може да буде искоришћен за окретање.
 
Posle par korišćenja voza na liniji Vuk - Tošin bunar - Batajnica osećam se podobnim da iznesem par primedbi.

Prvo pozitivne stvari - voz je tačan.

Onda primedbe

Vuk
horor prilaz - stepenice i onaj nivo gde su igraonice i šta već.
na peronu nečitak ekran sa informacijama o vozovima
nema klupa na peronu

Tošin bunar
Uske stepenice, Jednom sam izašao u špicu i reka ljudi je prevelika sa stepenice i samo dve rampe (plus te rampe i stepenice se koriste i za one koji dolaze na stanicu.
Dok ne čuješ obaveštenje o dolasku voza ne možeš da znaš na koji peron da odeš. Jeste logično, ali ako neko dolazi prvi put, kako da znaš na koji peron da odeš
Prilaz stanici je neugledna uska staza.
Parking je mali, ali uvek je bilo mesta.

Batajnica
Uski prolazi koji vode do perona

Vozovi su sa ižvrljanim prozorima pa ne možeš da vidiš gde si.
Čistoća vozova unutra je onako - nije strašno.

Generalno, sve nove stanice izgledaju jeftino i tačno se vidi da fali još malo da se dovedu u red.
 
Ja u školi učio da je prtavilno Bulevar Oslobođenja, danas se piše Bulevar oslobođenja. Isto i za Kej.
 
Lepo prihvatimo kao nemci da su sve imenice sa velikim slovom i gotovo. Kapiram da vi Vuk da je živ aminovao :D
 
Видим да млађи, и то писмени, често греше тако што пишу велика слова као у енглеском, што је и разумљиво. Да крену да користе "the" - већ јесу - i "a", и одоше падежи за дветри генерације.
 
Nazivi naseljenih mesta, koji se sastoje iz više reči, pišu se velikim početnim slovom (Banatsko Novo Selo, Bajina Bašta..), kod imena ulica imamo više pravila, npr: Živim u Vojvode Dobrnjca.. ali je pravilno i- Živim u Ulici vojvode Dobrnjca.. pukla je cev u Bulevaru oslobođenja, ali mislim da bi pravilno bilo i npr- pukla je cev gore u Oslobođenja, kod FON-a.. čini mi se da je tako..
 
https://www.k-013.com/news/lokalno/...lo-skuplja-od-vrsackog-na-istoj-relaciji.html
Kada se stavi na papir do Vojlovice cena po kilometru i jeste 150 din..
Problem je u tome što su izgleda celu tu tarifu stavili za sve stanice u Pančevu, po toj logici svako se može voziti od Vojlovice do, na primer, Glavne stanice za tačno 0,00 din...
Sve u svemu uvek nešto zeznu...:ROFLMAO:
 
Vrh