Pa zar nije neko napisao da signalizacija ne radi već par dana?Da li se vozilo po nalogu ili po signalima? Ministar kaže “zaštitno svetlo”.
Pa zar nije neko napisao da signalizacija ne radi već par dana?Da li se vozilo po nalogu ili po signalima? Ministar kaže “zaštitno svetlo”.
Sad će neko da napiše "Bor nije važan kao Beograd".U Boru opasne materije prolaze ispod grada. I to ispod centra.
Sad se setih.
Ne radi od Pančevačkog mosta ka Krnjači.Pa zar nije neko napisao da signalizacija ne radi već par dana?
Ja sam razumeo u tunelu.Ne radi od Pančevačkog mosta ka Krnjači.
Sad će neko da napiše "Bor nije važan kao Beograd".
U Beogradu, na relativno maloj površini, živi 20% stanovništva Srbije, pa nikako ne može da se kaže da se tu može tolerisati isti nivo rizika kao i u bilo kom drugom naselju.
Nije dugo trebalo da se postavi takav odgovor.
Izgleda da u Boru ne žive ljudi.
Da si ti živ i zdrav.
Kroz Bor opasne materije prolaze već skoro 50 godina ispod tunela, nijednog ozbiljnog incidenta nije bilo.
Upravo primer Bora pokazuje da ne postoji nikakav problem sa transportom takvih materija ispod grada. Bor nema dodatnih sigurnosnih mera kao tuneli ispod Beograda, što ide u prilog da je prevoz takvih materija u potpunosti bezbedan, iako iznuđen kao rešenje uvom slučaju.
Nema potrebe da se nastavi ova divlja konverzacija, a kažem divlja, jer nijedan železnički / transportni pravilnik NE POKRIVA tvoj argumente, pogotovo da negde piše da je takav prevoz zabranjen što naravno ne piše, jer je besmislica.
Ja se SLAŽEM da je obilaznica nužno potrebna, ali ne postoji zakonski akt koji bi osporio obakav vid tereta ispod grada.
Železnica garantuje bezbednost i za svih ovih već 6 godina nijednog incidenta sa opasnim materijama nije bilo, ENDE.
https://www.youtube.com/watch?v=iIzqS8WZz8k&t=4400s
Prema prvim saznanjima, u putničkom vozu koji se danas sudario sa teretnim u podzemnom tunelu u Beogradu bilo je šestoro putnika, mašinovođa i kondukter.
Kako je za "Blic" potvrđeno, svi povređeni su zbrinuti, a kondukterka je hitno operisana.
Kod povređenog mašinovođe M. S. dežurni hirurg dr Raspopović konstatovao je TTP, kontuzija jetre, a dežurni ortoped dr Mladenović TTP, prelom desne nadlaktice, nakon čega je isti zadržan na odeljenju Šok A.
Kod kondukterke S. A. dežurni hirurg dr Raspopović je konstatovao TTP, povreda slezine i grudnog koša, ista je hitno operisana i biće zadržana u prijemu operaciona sala.
Kod putnika D.K i R. E. dežurni hirurg dr Raspopović se nije izjasnio o stepenu povreda i isti su zadržani na odeljenju hirurške intenzivne nege.
Sudar vozova kod Vukovog spomenika; Kondukterka hitno operisana
Sudar vozova dogodio se danas u tunelu između Vukovog spomenika i Pančevačkog mosta, prve su informacije nakon ovog udesa.www.b92.net
Sama reč garantuje je besmislena tj nema nikakvo značenje, a još besmislenije je to što železnica nešto garantuje.Železnica garantuje bezbednost
Da li taj signal ima balizu i da li RVR ima autostop?Evo, ovde se lepo vidi ta deonica.
Ovo je taj signal za koji Vesić kaže da je bio crven, a kroz koji je voz prošao i to ne baš sporo, sudeći po šteti.
Fizički se nalazi negde ispod vojnog instituta.Kod:https://www.youtube.com/watch?v=iIzqS8WZz8k&t=4400s
Sama reč garantuje je besmislena tj nema nikakvo značenje, a još besmislenije je to što železnica nešto garantuje.
Tuneli su opremljeni automatskim pružnim blokom i balizama. Znači ako prostorni signal pokazuje znak "Stoj" i ako je vozilo opremljeno autostop uređajem, ono istog trenutka kada pređe preko balize automatski zavede kočenje.Dok ne dođe zvanični izveštaj, može li neko da pojasni šta od opreme poseduju tuneli i kako može da dođe do ovakvog incidenta?
Evakuacionih tunela u stajalištu Vukov spomenik ima 4. U samom tunelu nema nijedan, ali imaš dva bunkera koji imaju izlaze kod Opštine Vračar i kod studentskog doma Karaburma, i suštinski se mogu koristiti za evakuaciju. Drugi izlaz je na svu sreću prekoputa vatrogasne brigade u Mije Kovačevića.Čitam u vestima, nisam znao da postoji evakuacioni tunel Karaburma. Koliko ima evakuacinih tunela u Vračarskom tunelu i gde su njihovi izlazi?
Upotrebnu dozvolu za linijske objekte izdaje MGSI, bez nje ne možeš da eksploatišeš objekat. To je vezano za Zakon o planiranju i izgradji.Probajmo ovako da formulišeno pitanje: da li ta deonica, tunel, pruga, uopšte imaju neku saglasnost, "upotrebnu" dozvolu ili slično od strane nadležnih organa za bezbednost, npr sektora za vanredne situacije ili druge nadležne službe, da li se po takvoj saglasnosti vrše neke redovne periodične kontrole, da li postoji održavanje i kontrola evakuacionih puteva, kada je poslednji put održana vežba ili simulacija, na koji period se izdaje saglasnost i kako se obnavlja?
Komentar meseca definitivno!Poslednju kontrolu je obavio Kresoje i zakljucio da je u skladu sa JUSom