Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

U čemu je fora sa tim Karaburmskim krakom, za koji sam samo ovde među Beobilđanima video da se spominje kao neka ideja? Koliko vidim od toga nema ništa ni u kakvim planovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439666#p439666:16hbo9m9 je napisao(la):
Пантограф » 13 Mar 2017, 16:24[/url]":16hbo9m9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439657#p439657:16hbo9m9 je napisao(la):
DzonTravolta » 13 Mar 2017 04:08 pm[/url]":16hbo9m9]
@Pantograf: Mislim da ne može po zakonu to što si rekao, iz istog razloga zbog čega nije moglo Pančevo da uđe u sistem BG:voza.


Установили смо на овом форуму да такве законске одредбе нема. Лажу партијске битанге за све паре.
Не може нико да спречи железнице да на свом шалтеру продају карте макар и за ГСП Сан Франциска - све и да постоји поменуто законско ограничење. А не постоји.
Uz sav ugled koji "Beobuild" uživa u javnosti (a koji je nesumnjiv), zadržavam pravo da zadržim debele rezerve posle ovakve konstatacije.
 
Sa jedne strane kukate kako BusPlus sistem nevalja jer od takvog sistema korist ima samo strani investitor, a sada bi da BusPlus koristi i železnica i još neki gradovi i opštine. Ja sam protiv da se BusPlus širi van grada, ako je već Beograd napravio loš sistem zašto bi ga sada širi i na druge gradove, opštine i na železnicu? Da povećamo dobit stranom investitoru? Zašto železnice nebi imale svoj sistem za teritoriju cele države? Metro neka bude u sistemu grada - BusPlus-a, a železnicu ostavite železnici.

Beograđani ne mogu da imaju dve kartice, jednu za gradski prevoz, a drugu za železnicu? A naprimer pančevcima širenje trenutnog sistema BusPlus-a na BGvoz koji bi išao do Pančeva uvodite dve kartice, jednu za autobuse po Pančevu, a drugu za BGvoz do Beograda. Što znači da bi po tom vašem sistemu i Pančevo trebalo da ima beogradski BusPlus da i pančevci mogu da koriste sve prevoze sa jednom karticom. I eto opet dolazimo do toga da BGvoz ide samo po teritoriji grada, što umanjuje njegov značaj. Od BGvoza pravite metro, a on nije metro nego on treba da bude veza sa okolnim opštinama i gradovima.

BGvozu trebaju kondukteri, pa i policija, da bi se smanjio broj putnika bez karte i da bi se smanjilo divljanje huligana po vozovima koji saobraćaju u sistemu BGvoza.
 
Ако би Београђани морали да имају две карте да би се возили возом - они би имали једну карту и возили би се аутобусом, да уштеде. Из Батајнице - поново сви на 706. Ето, је л сад јасније?
 
Ako sam dobro obavešten (možda i nisam) da bi iz Batajnice došao do BG autobusom moraš da imaš BlusPlus i da se 'otkucaš' u autobusu, dok vožnja BGvozom ka gradu je besplatna pošto u vozovima kontrole nema, a ni na stanici u Batajnici, tako da stanovnici Batajnice se lepo grebu o javni prevoz u jednom smeru.

Kada bi se uvela strožija kontrola tek tada bi videli koliko ljudi bi putovalo vozom, a koliko autobusom.

Cena vožnje vozom bi trebala da bude jeftinija nego autobusom, taj vid prevoza treba i subvencionisati (manje zagađuje okolinu, smanjuje guzve u saobraćaju), tako da bi se na taj način ljudi stimulisali da koriste više železnicu od autobusa.
 
Dzoni na starijim stranama imas slike gde se vidi vec davno uradjen sve sa sinama tunel od Vuka pa izlazi ka Karaburmi
Tako da to nebi bilo skupo a i ne treba ni puno vremena kao za dr. pravce
 
To odvajanje za karaburmu je potpuno nepotrebno, daleko je od naselja, bilo bi duzine samo nesto vise od 1km, a sve te iste veze postoje kod panc mosta. Pored toga, izvorno je predviđeno kao industr nadzemna trasa, znaci kocilo bi razvoj dun obale.
 
....bilo bi duzine samo nesto vise od 1km...
Ne
Bio bi mnogo mnogo duži, napomenuo sam da ne bi smeli zaboraviti izgradnju drumsko železničkog Vinčanskog mosta

U odnosu na visinu Dunava, ž.cev izlazi dosta visoko i vec je ukopana u kanal
koj takav treba produžiti svega par km , do kraja Višnjičke ul. (Rospi ćuprije)
kako ne bi ništa ometao a odatle do Vinčanskog mosta moze i nadzemno...
Čini mi se da je na taj način uradjen je i ž.tunel kroz Bezanisku kosu (kopan odozgore)

Karaburma, Višnjička Banja i sva okoline naglo se razvila i razvija se ali nije ispraceno ikakvim saob. rešenjem
dovoljno je pogledati kada su zadušnice pa pola Bgda se sjuri ka Lešcu , ceo taj kraj bude u pravoj blokadi
a tu bi Bgvoz mnogo mnogo pomogao i olakšao

U odnosu na ostale pravce koje treba razvijati
ovaj pravac je najkraci (bar do Rospi ćuprije za početak)
i iziskuje najmanje vremena i novca za realizaciju
a kasnije kad se poveze sa Vinčancem pruza još dosta dr. mogucnosti ....
:sesir:

evo i link jedne stare novinske priče o tunelu iz 2014 g.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... i-fekalije
 
Pa, ako zaista krenu u realizaciju metroa od Ade Huje prema stanici Dunav mogli bi se i ovi tuneli staviti u funkciju za BG voz
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439657#p439657:2ikkalk1 je napisao(la):
DzonTravolta » 13 Мар 2017, 16:08[/url]":2ikkalk1]@Johnny: To i ja mislim. Štaviše, bilo je priče oko nabavke novih uređaja i baze podataka za potrebe nečeg takvog.
@Pantograf: Mislim da ne može po zakonu to što si rekao, iz istog razloga zbog čega nije moglo Pančevo da uđe u sistem BG:voza.

нигде не пише у закону да не може. погледао сам Закон о комуналним делатностима и Закон о локалној самоуправи и нигде не пише да самоуправе не смеју да се удружују за јавни превоз. имаш на овој теми, ја сам ставио
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439813#p439813:1e5vxdyl je napisao(la):
JohnnyLee » Уто Мар 14, 2017 9:08 am[/url]":1e5vxdyl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439657#p439657:1e5vxdyl je napisao(la):
DzonTravolta » 13 Мар 2017, 16:08[/url]":1e5vxdyl]@Johnny: To i ja mislim. Štaviše, bilo je priče oko nabavke novih uređaja i baze podataka za potrebe nečeg takvog.
@Pantograf: Mislim da ne može po zakonu to što si rekao, iz istog razloga zbog čega nije moglo Pančevo da uđe u sistem BG:voza.


нигде не пише у закону да не може. погледао сам Закон о комуналним делатностима и Закон о локалној самоуправи и нигде не пише да самоуправе не смеју да се удружују за јавни превоз. имаш на овој теми, ја сам ставио


Већ имамо примере са сремским и банатским општинама (Купиново, Чента). Беше чини ми се и највљивано ширење БГ воза на Пазове.
 
то је само изговор који Панчевци користе да не финансирају БГВ, јер знају да би им АТП скроз пукао у том случају
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439731#p439731:2bqixcmg je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 13 Mar 2017 08:19 pm[/url]":2bqixcmg]To odvajanje za karaburmu je potpuno nepotrebno, daleko je od naselja, bilo bi duzine samo nesto vise od 1km, a sve te iste veze postoje kod panc mosta. Pored toga, izvorno je predviđeno kao industr nadzemna trasa, znaci kocilo bi razvoj dun obale.
1) Непотребно? Карактеристике приградских и регионалних токова су такве да је потражња за превозом ка центру чвора (прецизно, Савски трг+Вуков споменик) већа него према југу чвора. На левој обали Дунава није ни изграђена ни планирана ни једна зонска станица, оријентисана на тај прелом токова. Са те стране је почетна станица Карабурма рационално решење, најближе место за терминалну станицу по изласку из тунела са северне стране.
2) Далеко од насеља? А ко каже да се ту никада неће градити насеља, нарочито узевши у обзир увођење висококвалитетног превоза? И због претходног, сам непосредан приступ насељима није битан за оправданост ни на почетку. У близини се налази најкоришћеније стајалиште на Карабурми, не због насеља, него због преседања.
3) Предвиђено као индустријска надземна траса? Пролазак по неког теретног воза спречава нешто? Такви случајеви у свету који није оптерећен шинофобијама, тролофобијама и слично, нису познати. У овом случају, пролазило би тек пар теретњака искључиво у ноћним сатима.
4) Кочење развоја дуж обале? Па управо је Либескиндова група, која је пројектовала "Град на води" на месту Луке Београд предвидела Беовоз. Тај пројекат се много разликује од планерског фушераја званог "Београд на води". Уз све то, конфигурација терена је таква да би све до Роспи Ћуприје пруга била спрат ниже од Вишњичког булевара. То значи могућност јефтине и лаке градње безброј надвожњака и пасарела.

Чак и тај појам да теретни возови "спречавају развој обале" не важи. Односно, зависи шта се подразумева под развојем? Ево, ја управо ушће са кејом на неколико нивоа, без аутомобила, без буке друмског саобраћаја, не сматрам, него имам праксу јако интимног места. Ту сам смувавао девојке, а по нека бродска или локомотивска сирена се уопште не доживљавају као убица атмосфере, јер су довољно далеко. Сама пруга овако постављена управо штити од аутомобила и хедонизма који са њим долази. Постоје одређене вредности које се не мере доларима по сантиметру обале, већ квалитетом живота. Уосталом, у Паризу, Будимпешти, Барселони, Ници, не пада им на памет да пругу дигну из приобалне зоне, већ траже моделе коришћења исте на највећу корист те зоне.
 
03.04. su bile pustene u rad srednje pokretne stepenice na vukovom spomeniku.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sU7R21IddN8[/youtube]
 
Goša prodata kiparskoj firmi

Slovačka firma „Žos Trnava“ prenela je 100 odsto kapitala i imovine Fabrike šinskih vozila Goša iz Smederevske Palanke na kompaniju „Lisnart holdings limited“ sa sedištem na Kipru, piše „Politika“.
Slovaci su zahtev za promenu podataka u APR-u podneli 29. marta, u ponedeljak je transakcija zavedena, a radnici su o tome obavešteni u utorak ujutru.
Kako za „Politiku“ kaže Ljubomir Savić, predsednik sindikata Nezavisnost u palanačkoj fabrici, generalni direktor Ivan Hemšild o prodaji firme obavestio ih je telefonom u utorak ujutru. „Očekujemo da bi u sredu mogli da se pojave novi vlasnici, mada je generalni direktor isti, pošto je to slovačka firma sa sedištem na Kipru. Tek nakon razgovora, nadamo se, znaćemo kako je preduzeće prodato. Kupoprodajni ugovor još nismo dobili, a jedino iz njega može da se vidi da li je fabrika prodata sa dugovanjima prema državi i zaposlenima“, navodi Savić. Radnici strahuju da li će novi poslodavac imati obaveze prema njima, ali se ipak nadaju da će sve biti u redu. Ako se bude po zakonu radilo, jasno je da se ne može kupiti samo pozitivno poslovanje već i dugovanja, dodaje on.

izvor: studio B
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=444515#p444515:1jibg6cp je napisao(la):
virko » 04 Apr 2017, 23:59[/url]":1jibg6cp]03.04. su bile pustene u rad srednje pokretne stepenice na vukovom spomeniku.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=sU7R21IddN8[/youtube]
file.php

file.php

file.php
Hvala na lepim vestima.
Šta bi, ipak nije bilo potrebno 500 000 evra da bi se one popravile? ;)
 
Svi eskalatori su ispravni mjemjaju ponekad raspored rada inace remontovane su prije mozda 5 goduna a da neko oce da ucari 500 000 € oce sigurno
 
Ako se dobro secam, one male stepenice izmedju spratova su navodno toliko pa ne mogu da ih poprave.
 
Ja za te ne znam da su ikada i radile, čak ni u početku. Dok sam stanovao na Bulevaru pre 17 godina, prolazio sam svaki dan tu.
 
Moguće :D
Ali mene zanima koliko su u startu koštale stepenice, da bi njihova popravka koštala 500 000 evra? :? :? :dil:
 
Vrh