Šta je novo?

Beogradski Sajam

Mislim da je potpuna zabrana gradnje
preterivanje.
Može se pričati o arhitekturi, spratnosti, dizajnu, urbanizmu budućeg naselja i sl. ali naterati ih da se odreknu lokacije to će veoma teško ići i praktično bi poništilo ove rezultate, jer bi ubuduće vlast možda bila manje spremna na ustupke.
Moramo biti razboriti.
Očuvanje ove celine je svakako benefit za grad.

Ne znam da li su naši arhitekte 2014. izlazili sa različitim planovima, kompromisima, ali verujem da je bilo moguće uticati i na komplet BNV.
 
Пругу исто треба сачувати, Овај пут треба истерати ствар до краја. Пруга ако не за обичан воз то за трамвоз сигурно
Šta će nam tu pruga za tramvaj? Bukvalno tramvajska pruga prolazi istom ulicom.
 
Treba nam pruga za vozove da neko iz Lazarevca Obrenovca, moze da dodje do centra grada kod sajma.
Za razliku od stanica Prokop i Novi Beograd, zeleznicka stanica Sajam bi dala novu namenu halama sajma koje imaju bas tu arhitekturu zeleznickih stanica i imala bi konekciju sa metroom cim bi se pustila metro linija 1.
To je veliki adut. Zeleznica ponovo u centru i povezana sa metroom u grandioznoj sajamsko hali 2... razmislite o tome.
 
Ne znam da li su naši arhitekte 2014. izlazili sa različitim planovima, kompromisima, ali verujem da je bilo moguće uticati i na komplet BNV.

Za 2014tu i ostale arhitekte ne znam, ali za 2025 tu sam sa projektom koji moze uticati na kompletan BnV. Sa odlukom o cuvanju hala 2 i 3 od rusenja i bulevarom Patrijarha pavla koji je u totalnom zastoju sad smo bas u toj situaciji i sad je istorijski trenutak da se stvari preokrenu na dobro i da napokon vratimo zeleznicu u Savski Amfiteatar kroz novu namenu Sajamskih hala.
Vreme za ocuvanje arhitektonskog nasledja i povratak zeleznice na velika vrata je odzvonilo.
 
Poslednja izmena:
Treba nam pruga za vozove da neko iz Lazarevca Obrenovca, moze da dodje do centra grada kod sajma.
Za razliku od stanica Prokop i Novi Beograd, zeleznicka stanica Sajam bi dala novu namenu halama sajma koje imaju bas tu arhitekturu zeleznickih stanica i imala bi konekciju sa metroom cim bi se pustila metro linija 1.
To je veliki adut. Zeleznica ponovo u centru i povezana sa metroom u grandioznoj sajamsko hali 2... razmislite o tome.
Ok to, pričao sam o tramvajskoj koja je spominjana.
 
Jasno Beki razumeo sam te, samo sam se nadovezao ta tvoj post da stavim fokus razgovora na zeleznicu kad pominjemo vec sinski prevoz kod Sajma.
 
Šta će nam tu pruga za tramvaj? Bukvalno tramvajska pruga prolazi istom ulicom.
Трамвоз. Трамваj који може да користимо железничку инфраструктуру. Спатио је дао могуће правце, списак се не исцрпљује. Исти аеродром на пример.
 
Vrh