Šta je novo?

Beogradski Sajam

Mislim da je potpuna zabrana gradnje
preterivanje.
Može se pričati o arhitekturi, spratnosti, dizajnu, urbanizmu budućeg naselja i sl. ali naterati ih da se odreknu lokacije to će veoma teško ići i praktično bi poništilo ove rezultate, jer bi ubuduće vlast možda bila manje spremna na ustupke.
Moramo biti razboriti.
Očuvanje ove celine je svakako benefit za grad.

Ne znam da li su naši arhitekte 2014. izlazili sa različitim planovima, kompromisima, ali verujem da je bilo moguće uticati i na komplet BNV.
 
Пругу исто треба сачувати, Овај пут треба истерати ствар до краја. Пруга ако не за обичан воз то за трамвоз сигурно
Šta će nam tu pruga za tramvaj? Bukvalno tramvajska pruga prolazi istom ulicom.
 
Treba nam pruga za vozove da neko iz Lazarevca Obrenovca, moze da dodje do centra grada kod sajma.
Za razliku od stanica Prokop i Novi Beograd, zeleznicka stanica Sajam bi dala novu namenu halama sajma koje imaju bas tu arhitekturu zeleznickih stanica i imala bi konekciju sa metroom cim bi se pustila metro linija 1.
To je veliki adut. Zeleznica ponovo u centru i povezana sa metroom u grandioznoj sajamsko hali 2... razmislite o tome.
 
Ne znam da li su naši arhitekte 2014. izlazili sa različitim planovima, kompromisima, ali verujem da je bilo moguće uticati i na komplet BNV.

Za 2014tu i ostale arhitekte ne znam, ali za 2025 tu sam sa projektom koji moze uticati na kompletan BnV. Sa odlukom o cuvanju hala 2 i 3 od rusenja i bulevarom Patrijarha pavla koji je u totalnom zastoju sad smo bas u toj situaciji i sad je istorijski trenutak da se stvari preokrenu na dobro i da napokon vratimo zeleznicu u Savski Amfiteatar kroz novu namenu Sajamskih hala.
Vreme za ocuvanje arhitektonskog nasledja i povratak zeleznice na velika vrata je odzvonilo.
 
Poslednja izmena:
Treba nam pruga za vozove da neko iz Lazarevca Obrenovca, moze da dodje do centra grada kod sajma.
Za razliku od stanica Prokop i Novi Beograd, zeleznicka stanica Sajam bi dala novu namenu halama sajma koje imaju bas tu arhitekturu zeleznickih stanica i imala bi konekciju sa metroom cim bi se pustila metro linija 1.
To je veliki adut. Zeleznica ponovo u centru i povezana sa metroom u grandioznoj sajamsko hali 2... razmislite o tome.
Ok to, pričao sam o tramvajskoj koja je spominjana.
 
Jasno Beki razumeo sam te, samo sam se nadovezao ta tvoj post da stavim fokus razgovora na zeleznicu kad pominjemo vec sinski prevoz kod Sajma.
 
Šta će nam tu pruga za tramvaj? Bukvalno tramvajska pruga prolazi istom ulicom.
Трамвоз. Трамваj који може да користимо железничку инфраструктуру. Спатио је дао могуће правце, списак се не исцрпљује. Исти аеродром на пример.
 
@solecar
Hala 4 je izgradjena mnogo godina kasnije i sama po sebi ne predstavlja neku vrednu arhitekturu, obicna betonska kocka dok hale 1,2 i 3 cine jednu velepnu celinu i jedan isti stil sa njihovim izvanrednim kupolama.
Хала 4 је изграђена 1975.године и исто је изграђена по пројекту архитекте Милорада Пантовића, који је пројектовао и Халу 1, 2 и 3. Иначе рођени Зајечарац.
Та хала нема, што каже @Спатио, апсолутно никакву архитектонску вредност, обична бетонска кутија на три нивоа. Та хала је иначе требало да буде на сасвим другом месту тј између хале 2 и хале 3. Она ће се рушити као и остале хале које су накнадно изграђене од 5-це до 13-це.
 
Možda hala ima upotrebnu vrednost?

Prostor između Gazele i Mosta na Adi i između Bulevara Vojvode Mišića i Save je Beogradski Sajam, a ne neki prostor za stambeno-poslovne komplekse.

Beogradskom Sajmu nije mesto u Surčinu niti je zgradurinama mesto na svakom slobodnom prostoru u Beogradu.

Ajde da samo natrpamo sve. A hale ćemo ostaviti jer imaju arhitektonsku vrednost, tako smo kao kul.

Ovde se potura kolaboristički plan kod koga se podrazumeva da Sajam ide u Surčin, a na ovom uskom prostoru između Mosta na Adi i Save ćemo graditi zgradurine, a kao još će tu biti i pruga i šetalište uz reku i zelene površine...

1000048640.jpg


Hoće to, kao i na svim ostalim slobodnim površinama na mestu srušenih svih hala osim 1,2 i 3 i na mestu Bazara da se natrpaju zgradurine.

Pošto nam je grad super i uopšte nije prenatrpan, daj još tu hiljade ljudi da naselimo, za koje ni ne znam kako će živeti tu i ulaziti i izlaziti iz naselja, sve još prelazeći preko pruge svaki put.

Sajam mora da ostane, a ne samo hale.

Ovde se to sve lagano proguralo da ljudi ni ne znaju o čemu se radi i već se priča o novim kvadratima i premeštanju Sajma kao nečemu normalnom i nečemu što se podrazumeva, a onda se potura navodna velika humanost jer će se sačuvati hale pa čak i pruga obnoviti!

Sve to vam potura forumski Nedić koji je već pre par godina doneo zaključak da Sajam ide u Surčin i to je to i gleda kako da se uvali u celu priču i nekome proda projekat.

Nema veze što je ta tu tačka kod Sajma i kod Mosta na Adi tačka gde se cela Srbija, a i šire susreću i što se gmiže pola sata od Sajma do Mostara.

Nema veze to što svi sa Miloša Velikog, Ibarske, Banovog brda, Žarkova, Ceraka, Vidikovca... se sudare tu između Ade i Sajma, bez ijednog alternativnog pravca i neke ulice gde mogu da se izvuku i drugim putem nastave do grada.

Daj još kvadrata na tom mestu pa da se tim kolonama još priključe i hiljade novih stanara.

Samo širi BNV, idemo do Obrenovca!

Još i prekoputa na mestu Šećerane i okoline kad niknu zgradurine, ma, bog da nas vidi, uživancija.




Onda ako će već da sklone Sajam nek na tom prostoru sve sruše osim hala 1,2 i 3, urede šetalište i prošire Bulevar Vojvode Mišića i uvodu još dodatne saobraćajnice i zelene površine i ćao zdravo.
 
Vrh