Šta je novo?

Beogradske reke i priobalja

Речна полиција у смећу
Г. НОВАКОВИЋ | 22. октобар 2015. 16:03 | Коментара: 0

Велика количина смећа накупила се последњих дана око објекта Речне полиције на Савској променади

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... ja-u-smecu
 
Смеће се чисти, ангажовани су кран и шлеп.
 
p0611151738.jpg


"Сип" уз тарабу, канда добио и трафику за пљескавичарницу.. :bash:

Сада треба они са Ушћа да добију наређење да га лепо потопе..
Када већ то Дунавска флотила Црвене Армије није учинила.
 
Београдске приче: Од "Цара Николе" до "Сплита"
Зоран Николић | 06. новембар 2015. 11:20 | Коментара: 0

Најстарији брод Српског паробродског друштва и његов пут од луксуза до куплераја. Пароброд старији Београђани углавном памте по томе што је дуго стајао испод моста као боемско уточиште

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... -do-Splita
 
Вожд":1act02a6 je napisao(la):
Град у уређење Бањичког потока улаже 14,5 милиона динара

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... ona-dinara
14,5 miliona dinara za uništavanje dela potoka prevodjenjem u kanalizaciju
a ne za uredjenje potoka.
Uredjenje vodenih tokova podrazumeva totalno druge radove a ne kanalizacione cevi
 
Oprosti im Boze, ne znaju sta rade...

Sledece je proredjivanje sume u nekoliko faza, a zatim seca i izgradnja...

Vec vidjeno na padini pored Belog dvora...
 
Ja сам се изненадио недавно када сам видео на Жаркову, код Белих вода поток и брану. А сасвим случајно сам наишао у истраживању споредних улица.
 
Pravi BEOGRAD NA VODI: Ovo je mapa reka koje teku ISPOD GRADA!
"24 sata"/Ž. Blažić | 22. 10. 2014. - 13:38h izmena vesti 15:18h | Foto: D. Milenković - Ilustracija | Komentara: 39

Da li biste mogli da zamislite da se niz Nemanjinu ulicu umesto tramvajem spuštate čamcem? Verovatno ne, ali nekada je upravo tom ulicom od Slavije do Železničke stanice tekla Vračarska reka.

Ispod “grada na ušću dveju reka ispod Avale” teče još najmanje devet reka, potoka, a ima i nekoliko “živih” izvora.

527497podzemne-vodeff.jpg


Mokroluška reka, Slavujev, Vračarski, Čuburski, Bibijin i drugi potoci nekada, ali i danas teku ispod Beograda. Samo što su sada “zarobljeni” u kanalizacionim cevima i kolektorima.



Autor knjige “Beograd ispod Beograda” Zoran Nikolić kaže da ispod autoputa Beograd - Niš teče Mokroluška reka koja je sprovedena kolektorom širine oko pet metara do Mostarske petlje gde se uliva u Savu, a da se zgrade na Terazijama nalaze na podzemnim izvorima.



- Ispod hotela “Moskva” postoji pet izvora. Svakodnevno vodimo računa o tome da hotel ostane suv tako što vodu uz pomoć pumpi izvlačimo u kanalizaciju - kaže Milica Šćepanović iz ovog hotela.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/504693 ... SPOD-GRADA



Уместо да уживамо у њима, ми их уништавамо. :bash:
 
pa i nije daleko dan kada cemo u novinama procitati

,,.....Reka Sava, Topčiderska reka, Mokroluška reka, Banjički,
Slavujev, Vračarski, Čuburski, Bibijin, i drugi potoci nekada, ali i danas
teku ispod Beograda.
Samo što su sada “zarobljeni” u kanalizacionim cevima i kolektorima.... ,, :(
 
Зашто да не? У далекој будућности уклонити аутоput и од бившег потока направити реку са обалом и мноштвм зеленила. Све то спојити са бнв, а Газелу претворити у пешачко-бициклистички рај. Укратко, ископирати Сеул :gobb:
cheonggyecheon_river_reclamation_expressway_original.jpg

cgc-after.jpg

281 милион $ за 10.9 км оваквог раја, вреди :dil:
In July 2003, then-Seoul mayor, Lee Myung-bak initiated a project to remove the elevated highway and restore the stream. It was a major undertaking as not only did the highway have to be removed, but as years of neglect and development had left the stream nearly totally dry, 120,000 tons of water were to be pumped in daily from the Han River, its tributaries, and groundwater from subway stations.[4] At that time, safety problems also occurred due to the deteriorated concrete construction. Despite this, restoration of Cheonggyecheon was deemed important as it fit in with the movement to re-introduce nature to the city and to promote a more eco-friendly urban design. Other goals of the project were to restore the history and culture of the region, which had been lost for 30 years, and to revitalize the economy of the metropolis, Seoul.
вики
Seoul-Restoration_site_02.jpg

Cheonggyecheon.jpg

Cheonggyecheon_Dongdaemun_concert.jpg

Korea-Seoul-Cheonggyecheon-01.jpg

Cheonggyecheon Stream by Alex Barlow, on Flickr
Seoul: Cheonggyecheon Stream by Alex Barlow, on Flickr
Cheonggyecheon Stream, Seoul. by Alex Barlow, on Flickr
Cheonggyecheon Stream by Alex Barlow, on Flickr
Cheonggyecheon by Mark Johnson, on Flickr
:gobb: :gobb: :gobb: :gobb:
cheonggyecheon restoration in Seoul by Carlos Felipe Pardo, on Flickr
 
Somi303":vadfmwv3 je napisao(la):
Зашто да не? У далекој будућности уклонити аутоput и од бившег потока направити реку са обалом и мноштвм зеленила. Све то спојити са бнв, а Газелу претворити у пешачко-бициклистички рај. Укратко, ископирати Сеул :gobb:
cheonggyecheon_river_reclamation_expressway_original.jpg

cgc-after.jpg

281 милион $ за 10.9 км оваквог раја, вреди :dil:
In July 2003, then-Seoul mayor, Lee Myung-bak initiated a project to remove the elevated highway and restore the stream. It was a major undertaking as not only did the highway have to be removed, but as years of neglect and development had left the stream nearly totally dry, 120,000 tons of water were to be pumped in daily from the Han River, its tributaries, and groundwater from subway stations.[4] At that time, safety problems also occurred due to the deteriorated concrete construction. Despite this, restoration of Cheonggyecheon was deemed important as it fit in with the movement to re-introduce nature to the city and to promote a more eco-friendly urban design. Other goals of the project were to restore the history and culture of the region, which had been lost for 30 years, and to revitalize the economy of the metropolis, Seoul.
вики
Seoul-Restoration_site_02.jpg

Cheonggyecheon.jpg

Cheonggyecheon_Dongdaemun_concert.jpg

Korea-Seoul-Cheonggyecheon-01.jpg

Cheonggyecheon Stream by Alex Barlow, on Flickr
Seoul: Cheonggyecheon Stream by Alex Barlow, on Flickr
Cheonggyecheon Stream, Seoul. by Alex Barlow, on Flickr
Cheonggyecheon Stream by Alex Barlow, on Flickr
Cheonggyecheon by Mark Johnson, on Flickr
:gobb: :gobb: :gobb: :gobb:
cheonggyecheon restoration in Seoul by Carlos Felipe Pardo, on Flickr

:kk:
 
nema potrebe da citiraš ceo post iznad tebe, pogotovu kad je ovoliko dugačak.
 
Imamo mnoooooogo vece neuredjene obale nedostupne ljudima. Ajd prvo to da sredimo, pa da uredimo obalu topciderke za pocetak, banjickog potoka koji se u nju uliva pa i cukaricki zaliv gde ista zavrsava. Pa kad se to zavrsi da se prica o otkopavanju recice ispod autoputa.
 
Somi303":22yq4k60 je napisao(la):
Зашто да не? У далекој будућности уклонити аутоput и од бившег потока направити реку са обалом и мноштвм зеленила. Све то спојити са бнв, а Газелу претворити у пешачко-бициклистички рај. Укратко, ископирати Сеул :gobb:

Bravo Somi :kk:
i meni je ovo jedno od najfascinanatnijih urbanistickih rjesenja za ozdravljenje jednog grada.

Mozda je rano da se nesto ovako uradi u Beogradu, ali nije rano da se o tome pocne razmisljati i dugorocno planirati.
 
Наравно да је сад рано, ко зна кад ћемо завршити обилазницу, зато сам и рекао у далекој будућности. Није рано планирати као што и сам кажеш. Сеулу свака част за овај пројекат, стварно фантастично и невероватно.
 
Savski kej, Splav ''Medjica'' pored Teatra na Savi, blok 45. Razbijes betonsku klupu i postavis stepenice. Da li ce ikad iko odgovarati za unistavanje javne svojine? Pa, mafijasi koji drze nizvodno restorane nisu to radili, nego se nasao matori alkos da lomi klupice koje tu stoje 40 godina.










 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=358856#p358856:3cowy8tp je napisao(la):
boleNBGD » Wed Nov 18, 2015 11:54 am[/url]":3cowy8tp]Savski kej, Splav ''Medjica'' pored Teatra na Savi, blok 45. Razbijes betonsku klupu i postavis stepenice. Da li ce ikad iko odgovarati za unistavanje javne svojine? Pa, mafijasi koji drze nizvodno restorane nisu to radili, nego se nasao matori alkos da lomi klupice koje tu stoje 40 godina.



Pre neki dan sam bio, ovaj novi "splav" pored ce vidim biti ogromna rugoba. Kao i sve novije novogradnje na reci, van svih gabarita, dvospratni objekat koji ce verovatno biti klub ili tako nesto, usli su metar na kej i napravili bukvalno kavez za ulag. Ogavno, kom idiotu uopšte može da padne na pamet da onako nešto uradi, a kojoj bu**** da mu dozvoli (odnosno da ne proveri šta se radi na keju).

Napravice nakazu od keja, kao da već dovoljno nije... Zbog ovakvih sada i šetam uglavnom samim nasipom.

Umesto ograničenog broja ugostiteljskih objekata uklopljenjih u ambijent reke, doživljavamo ova iživljavanja.

Slikao sam, postaviću kada budem mogao.
 
Vrh