Najgluplji deo je što, ako već zbog neuglednosti, ili ko zna čega, nisu hteli da iskoriste dva već gotova i postojeća tunela ispod puta, mogli su samo malo dalje od ove pasarele da jednostavno iskopaju svega par metara nasutog materjala na kome je put i naprave nadvožnjak, ili bolje reći običan prolaz kroz put, pošto visinska razlika pešačkog i automobilskog nivoa već postoji. Svakako bi koštalo DRASTIČNO manje od 2 miliona, jer posla ima samo na par metara širine puta i još se ništa se ne bi videlo, a pešaci koji idu levo ili desno ne bi menjali nivo ili kružili kao sada. Dakle samo da uklone mali deo putnog nasipa oko ovog tunela, deo koji je ovde oblikom podzida posebno izdvojen.
... što bi verovatno ustvari bilo samo vraćanje produžetka starog rova koji je ionako originalno postojao, mada sa automobilima koji idu iznad njega. Pretpostavljam da su rekonstruisane i naglašene vertikalne ivice bedema oznaka upravo tog starog nastavka rova koji vidite na ovoj slici. Pa bi se tvrđava tako usput i vratila u stanje koje je nešto malo bliže starom, a ne dodatno nagrdila kao sad.
Sa reke bi se tada izlazilo direktno na već postojeći pešački put koji prolazi kroz Savske kapije. Dalje pešak može da ide na koju god želi stranu starim putanjama koje već postoje. Levo, desno ili uz stepenice. A u produžetku, duž rova, ako bude želje i para, bi se jednog dana mogle napraviti i pokretne stepenice o kojima smo ranije pričali. Sve brzo, jeftino, savršeno nevidljivo i još sa razvojnim potencijalima u obliku pokretnih stepnica za stare turiste sa brodova.