“Arena“ čeka renoviranje
I. PREKOVIĆ | 03. januar 2014. 21:29 | Komentara: 5
Đorđe Milutinović, novi (stari) direktor najveće sportske hale na Balkanu, o planovima za 2014.: Rekonstrukcija male sale koja prokišnjava, sređivanje oronulih stepenica, nova oprema...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Đorđe Milutinović, Foto A. Stanković
PUNE tribine na Svetskom prvenstvu rukometašica, u rekordnom roku rasprodat koncert američke dive Bijons, jedinstven šou vratolomija „Masters of dirt“, samo su neki od događaja koji su prošle godine obeležili uspešnu sezonu repertoara „Kombank arene“. Direktor Đorđe Milutinović, sad više bez etikete „bivši“, u svom novom mandatu na čelu „Arene“ najavljuje bogat program za 2014. i nova ulaganja u njenu infrastrukturu.
U planu je rekonstrukcija male sale na južnoj strani hale koja pored sportske i rekreativne funkcije, može poslužiti i za druge komercijalne namene.
- Popravka krova u maloj sali, koji prokišnjava, jeste prioritet, o čemu smo već razgovarali sa Komercijalnom bankom, kao našim poslovnim partnerom. Već su izlazili u susret dobrim poslovnim idejama kao što je i naš ugovor kojim je njihovo ime postalo sastavni deo „Arene“ - kaže za „Novosti“ novoizabrani direktor PD „Arena Beograd“, Đorđe Milutinović.
Tender za popravku oronulih stepenica već je završen, a početak radova čeka lepše, prolećne dane. Sa većim prilivom novca, „betonska lepotica“ podmladiće svoje lice, jer u njeno održavanje skoro da nije ni ulagano od završetka izgradnje. Nažalost, kupovina opreme, kao što je „riging“, odveć neophodne kod scenskih nastupa sa pokretnim elementima, ostala je zasad po strani, jer njena nabavka iziskuje pozamašnu sumu.
Partnerstvom sa Komercijalnom bankom, podrškom Grada i sve raznovrsnijim „menijem“ manifestacija za svoju publiku, „Arena“ uspeva da opstane sa plusom na računu.
- Verujem da će završni obračun pokazati pozitivno poslovanje, jer će u međuvremenu pristići i naplate zaostalih dugovanja, a imamo dobru saradnju sa sponzorima - objašnjava Milutinović. - U teškim ekonomskim uslovima, „Arena“ kao gradska kuća mora da organizuje što više događaja, koji su ekonomski opravdani. Slične dvorane u Evropi imaju stalni prihod od sportskih manifestacija i programa koji popunjavaju praznine između takmičenja. Kod nas nema jakih utakmica koje bi privukle veliki broj gledalaca i finansijski opravdale naše i klupske troškove.
Tako je rukovodstvo „Arene“ usmereno na druge programe, koje organizuju sami ili u partnerstvu sa drugima, a prihod stiže i od samog zakupa prostora. Pregovori za nastupe u narednoj godini uveliko su u toku, ali je njihov ishod siguran tek sa potpisom u dnu ugovora
ZIMA JE NAJBOLjA ZA BIZNIS
IAKO postoji procena da je oko 120 događaja neophodno u toku godine da bi ona bila profitabilna, realnost je drugačija. Geografska izdvojenost od evropskih centara nastala je usled krize promoterstva u Hrvatskoj i Sloveniji. Iskustvo pokazuje da su zimski meseci najpovoljniji, dok jesen i proleće mogu biti povoljni uz dobar program i povoljne cene ulaznica.
DAN ZAKUPA KOŠTA 20.000 EVRA
JEDNODNEVNI zakup punog kapaciteta „Kombank arene“ iznosi 20.000 evra i u njega ulaze režijski troškovi i angažman više od 200 službenika obezbeđenja. Cena pada ukoliko se ne iznajmi najviši nivo, jer tu ulaze i drugi troškovi. Tokom cele godine o „Areni“ brine svega 38 stalno zaposlenih, dok se dodatno osoblje unajmljuje prema potrebama.
OD LEDA I ZEMLJE DO CIGLI
PARTER „Kombank arene“ ispratio je desetine hiljada gledalaca, ali i razne podloge koje su donosili umetnici: led za Diznijevu predstavu postao je mačiji kašalj, naspram isporuke 25 kamiona zemlje koja je nalivena preko kalupa za ekstremne vožnje na „Masters of dirtu“. Prava fabrika ljudi stala je iza nastupa „D val“ Rodžera Vaters, koji su doneli i čuvene cigle!
OD DIZNIJA PA SVE DO “DIP PARPLA“
PORODIČNE manifestacije kao što je „Dizni na ledu“ biće nezaobilazni deo sezone, a vokalni kvartet „Il divo“ u septembru 2014. će po treći put okupiti svoje fanove sa repertoarom brodvejskih numera. Do tada, pod reflektorima ovog epicentra zabave za čitav region naći će se Doris Dragović, „Dip parpl“, „Parni valjak“ i „Dubioza kolektiv“. Tu su, naravno, i „Lord of dždens“, cirkus „Eloiz“...
SRCE NA TEREN, A NE STOLICE
TOPAO prizor mališana sa trobojkama, koji su sa celom porodicom bodrili svoj tim na SP rukometašica, prava je retkost na domaćim terenima. - Navijači ne treba da zaborave da i njihova deca treba da sede u „Areni“ i gledaju svoj tim i omiljene umetnike. Ako već srce ostave na terenu, neka na mestu ostanu i stolice i inventar - kaže Milutinović.