Natpis je neukusan, ali "promena imena", tj. sponzorski ugovor, je bilo lako i efikasno rešenje koje se primenjuje širom sveta kako bi se olakšalo funkcionisanje ovako skupih objekata. Postaje zamorno objašnjavati da je održavanje Arene skupo, da je gradski budžet preopterećen, a da broj događaja u Areni i dalje nije dovoljan da bi donosio značajniji profit - i da je ovakav potez u takvim okolnostima poprilično racionalno rešenje.
Voleo bih da kada pojedini forumaši kritikuju - a u ovom slučaju konkretno mislim na 11030 - da uz svoju kritiku prilože i rešenje problema, pa makar ono bilo utopijsko i neizvodljivo. Čisto da znamo umeju li još nešto osim da kritikuju "po defaultu".
Možda i ja previše gunđam i solim pamet, ali ako je jedna North Greenwich Arena u Londonu, koji je evropska prestonica kulturnog života (naročito kada je pop muzika u pitanju), mogla sebi da "priušti luksuz" da nosi ime sponzora - O2 Arena, ne vidim zašto bi jedan Beograd bio gadljiv na takvo rešenje.
Pri tom je londonska O2 (isto ime imaju i arene u Berlinu i Pragu) najaktivniji objekat ovakve vrste na svetu - godišnje se proda više od dva miliona karata za događaje u ovom kompleksu!!! U okviru kompleksa se nalaze i brojni drugi sadržaji - kafići i restorani, klubovi, muzejska postavka o britanskoj muzičkoj sceni, muzejska postavka o britanskom sportu, multipleks bioskop sa 11 sala itd. I uprkos svemu tome i dalje nosi ime sponzora!