Šta je novo?

Benzinske pumpe u centru

Ako pogledas u katastru parcela pumpe je u vlasnistvu NIS-a, u principu drzavno, a za pumpu pise da je objekat izgradjen bez dozvole. Kako su staru pumpu srusili za par dana tako mogu i ovu brzo da demontiraju.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Добро.

Што не би могао да сруши Лидл? Што не би могао да сруши ону новоизграђену зграду поред? Је л то отпорно на динамит?
 
Компромисно, пумпа да се пребаци у Поенкарову код бивше Дунав станице.
 
Добро.

Што не би могао да сруши Лидл? Што не би могао да сруши ону новоизграђену зграду поред? Је л то отпорно на динамит?
Moze ali skuplje je i ovo je logicnija lokacija.
 
Аха... скупље је. А зашто је поскупело? Зашто је поскупело неко друго место? Зашто рецимо нису ту направили парк уместо Лидла? Не само да су направили Лидл. него су направили и паркинг.
 
Poskupelo je jer je Lidl koji je kupio ulozio u gradnju, pa je verovatno i skuplje da se Lidl srusi nego polu urusena garaza. Ako nisi video ja sam bio za to da tu bude velika podzemna garaza, a Lidl recimo prizemlje neke zgrade koja bi zaklonila onu ruznu zgradu niz ulicu. Ovako sam po pitanju dobijenog neutralan, nit mi je nesto lepo, ali je trunku korisnije nego pre i odmaknuto je od ulice.
Svakako, lokacija za park je mnogo logicnja gde je sada pumpa jer vec postoji nesto zelenila, a i tu postoji mnogo vise kretanja i pravaca kretanja nego na uglu preko puta.
 
Ako nisi video ja sam bio za to da tu bude velika podzemna garaza, a Lidl recimo prizemlje neke zgrade koja bi zaklonila onu ruznu zgradu niz ulicu.
Нисам видео. Обратићу пажњу.
Ovako sam po pitanju dobijenog neutralan, nit mi je nesto lepo, ali je trunku korisnije nego pre i odmaknuto je od ulice.
Не делује ми да си неутралан. Браниш Лидл.
Svakako, lokacija za park je mnogo logicnja gde je sada pumpa jer vec postoji nesto zelenila, a i tu postoji mnogo vise kretanja i pravaca kretanja nego na uglu preko puta.
Није тачно.

Суштина је у томе да град и држава прво направе масу неких зграда, објеката и других непотребних ствари и онда неку парцелу и људе доведу пред свршен чин са причом "е, нема места тамо, морамо овде", што је ноторна лаж јер је места било и може да га буде, АЛИ се то некоме (инвеститор и сл. појаве) не исплати.

Град и држава су направили Лидл. Та самоуслуга је генератор саобраћаја. Она још више повећава саобраћајну гужву, јер ту људи долазе колима. Поред њих, долазе и они који ту не купују, већ знају да има паркинг па ће да оставе ауто. Пумпа то не генерише или барем не на такав начин. Уместо да се залажете за уклањање објекта који производи саобраћај и ствара гужву, тражите да се уништи објекат који је ту и не повећава број возила. И та возила која дођу, остају кратко, за разлику од оних у Лидлу где се гомилају.

Могли су да не изграде зграду поред Лидла, могли су да не изграде Лидл и онда би имали целину за зелену површину, али зелена површина не доноси некоме паре. То је проблем.

Шта мислиш, колико ће зграда коју зидају поред Лидла да генерише аутомобила?
 
Ne branim Lidl, imao sam najvise kritika kada se ovaj gradio. Definitivno generise saobracaj, ali se ne stvara guzva koju sam ocekivao jer ipak mnogo ljudi tu dolazi peske ili prevozom i parking nije konstantno prepun kao kod lidlova na periferiji. Ljudi ostavljaju kola i na pumpi, toga je uvek bilo a i bice dok ima prostora za to. Ne znam da li Lidl ima neko vremensko ogranicenje za parkiranje. Svi objekti generisu saobracaj, samo treba da se na dobar nacin regulise. U kraju ima toliko linija autobusa, a i biciklom je relativno pristupacno pa zaista niko nema potrebu da seda u kola osim ako ne ide van grada.

Mogli su da ne izgrade te stvari, u pravu si, ali je takodje u redu da postoji neki balans i da duz bulevara budu zgrade, ali mora biti i dobar drvored cega ovde nema. Puna im usta ekologije a nece da se isprse za 4 sadnice.
Ja sam ovde za to da se samo zaokruzi zelena celina koja bukvalno postoji decenijama, a prepreka je minimalna. Takodje ne pricam sta su mogli, vec sta moze sad da se ucini, a da svima bude bolje.
Ako mislis na onu na pocetku Cvijiceve, ne preterano ako su normalni stanari. Ako biraju da idu u kolima i cekaju u guzvi umesto pesaka ili autobusom koji ima zutu traku, onda je to samo njihov problem i izgubljeno vreme i novac. Prost test inteligencije.
 
Ja sam ovde za to da se samo zaokruzi zelena celina koja bukvalno postoji decenijama, a prepreka je minimalna. Takodje ne pricam sta su mogli, vec sta moze sad da se ucini, a da svima bude bolje.
Добро. Онда да руше Лидл и нека ту направе пумпу.
Mogli su da ne izgrade te stvari, u pravu si, ali je takodje u redu da postoji neki balans i da duz bulevara budu zgrade, ali mora biti i dobar drvored cega ovde nema. Puna im usta ekologije a nece da se isprse za 4 sadnice.
Наравно да лажу. Сви гледају профит, а нарочито странке и удружења која се баве екологијом. Зелена агенда је исто врста пропаганде и лажне приче за наивне. Њих занима да продају нешто, а што је у овом случају ауто на батерије и низ других производа.
Prost test inteligencije.
Избегавај да користиш ово. Звучи надобудно, а обично тако причају садисти. Људи који желе да кажу да су паметнији од других, а живе очајније из чега проистиче њихова фрустрација.
 
На правцу од Пупиновог моста ка бившој лакат кривини

IMG_20221220_141110.jpg
IMG_20221220_141132.jpg
IMG_20221220_141427.jpg
IMG_20221220_141503.jpg
 
Добра је. Има већи капацитет од оне близу окретнице 17.
 
Јавна презентација УП за реконструкцију и доградњу комплекса станице за снабдевање горивом, Нови Београд

На основу члана 63. Закона о планирању и изградњи („Службени гласник РС”, бр. 72/09, 81/09- исп., 64/10 одлука УС, 24/11, 121/12, 42/13 , одлука УС и 50/13, 132/14,145/14, 83/18, 31/19, 37/19, 9/20 и 52/21),
ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове
Оглашава

ЈАВНУ ПРЕЗЕНТАЦИЈУ
УРБАНИСТИЧКОГ ПРОЈЕКТА ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈУ И ДОГРАДЊУ КОМПЛЕКСА СТАНИЦЕ ЗА СНАБДЕВАЊЕ ГОРИВОМ У УЛИЦИ БУЛЕВАР ХЕРОЈА СА КОШАРА, НА К.П. БР. 2229/8 И 2229/9 КО НОВИ БЕОГРАД И КОМЕРЦИЈАЛНИХ САДРЖАЈА НА К.П. 2229/10 КО НОВИ БЕОГРАД


1
. ЈАВНА ПРЕЗЕНТАЦИЈА обавиће се у згради Градске управе града Београда, 27. марта бр. 43-45 (сала 2 у сутерену) од 24. до 31. марта 2023. године, сваког радног дана од 9 до 15 часова.
2
. Носилац израде предметног Урбанистичког пројекта је „ПРОЈЕКТУРА” д.o.o. из Београда, Живојина Жујовића бр. 24.
3. Захтев за потврђивање Урбанистичког пројекта поднела је „ПРОЈЕКТУРА” д.o.o. из Београда, у име инвеститора „ПЕТРОЛ” д.о.о. Београд.
4. У току јавног увида, елаборат за јавни увид за потребе израде Урбанистичког пројекта, биће изложен и на сајту Града Београда www.beograd.rs у рубрици “Градски огласи”.
5. Носилац израде предметног урбанистичког пројекта у току одржавања јавне презентације даваће обавештења о урбанистичко архитектонском решењу Урбанистичког пројекта, сваког радног дана од 9 до 15 часова, у згради Градске управе града Београда, 27. марта бр. 43-45 (у сутерену).
6. За давање обавештења о садржају јавне презентације овлашћена је Тијана Митић маст.инж.арх.; Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове, Краљице Марије бр. 1.
7. Заинтересована лица могу током јавне презентације да изврше увид у урбанистички пројекат, као и да своје примедбе и сугестије на планирана решења у писаној форми доставе Секретаријату за урбанизам и грађевинске послове, преко писарнице у Улици краљице Марије бр. 1, најкасније до 31. марта 2023. године.

dokumentacija:
https://drive.google.com/drive/folders/1NsvkWF5DPUMryRpi7mEyP3vC2n2-m46f?usp=sharing
 
Eh, žao mi Grineta, česti smo tamo. Mek su baš mogli i na drugo mesto da ture :( (mada je ovo dobro mesto za McDrive)
 
Sada ćeš morati da se cimaš do Beograđanke i praviš društvo komšijama. ;)
 
Nedavno sam bio spojen sa terenskom ekipom jedne firme (poznate) kojoj su i sedište, i oprema, i tehničke službe smeštene u centru grada. Pre odlaska na krajnju destinaciju, trebalo je da natočimo gorivo. Snašli smo se na kraju naravno, ali ne bez nekoliko minuta kalkulisanja i vaganja koja lokacija nam je najbolja i gde će biti najmanje gužve. Onda sam se setio ove teme i svih mudrica na njoj koje su nastupale sa stavovima i izjavama ''nema šta po centru grada da budu pumpe, tu ionako nema komercijale, već samo stambenih zgrada, pa neka ljudi pune auto na odlasku i povratku sa posla na periferiji''. Posle toga sam počeo da razmišljam o zbrci koja nastaje ne samo kada vozilima te firme zatreba gorivo, nego i kada drugima koji su i dalje smešteni u centru, takođe zatreba. Ministarstva, Vlada, Železnica, Telekom, Generalštab, Pošta, mnoge bolnice... a ima ih pun kufer fala bogu.

Inače, vidim da su i ove bivše pumpe po centru koje su pogasili, sve odreda pretvorili u vrtove i oaze... Ne zna se koja izgleda ružnije i zapuštenije. A one koje i ne izgledaju tako, izgledaju kao mora nabacanih automobilčina, koje se često prelivaju i na kolovoze i trotoare (recimo Južni bulevar). Nema šta, baš se Beograd ovajdio i procvetao od gašenja svih tih pumpi.
 
Гашење пумпи по граду је последица пооштравања противпожарних прописа, тј. удаљености од стамбених објеката. Са друге стране грешка је што није осмишљено неко боље снабдевање горивом у центру али то је последица свеобухватног лошег планирања града и саобраћаја, где су многе локације отишле на добош за станоградњу а могле су имати адекватнију намену. Ево нпр. у Београду на води су могли да направе пумпу у Савској иза бивше поште. Још једна би добро дошла доле код колског улаза на Сајам на крају Вудро булевара. На Дорћолу би било корисније и мање погубно да на шпицу плаца К дистрикта (угао Дунавске и булевара војводе Бојовића) имамо пумпу уместо оних туморчина од зграда.
 
То је неко пооштравање по ЈУС стандарду, јер по свету има пумпи и унутар стамбених зграда.
 
Ugašena je i pumpa u Tužnom pardon Južnom Bulevaru iz pravca Zvezdare ka Autokomandi. Podržavam gašenje stanica u centru koje tu nemaju šta da traže a i uklapaju se u destimulaciju automobilskog prevoza u centru grada.
Ostaju još neke zaštićene pumpe kao ona na uglu despota Stefana i Cvijićeve, Dejton, ona na pristaništu i slične.
A sve to se radi na osnovu PGR-a mreže stanica za snabdevanje gorivom donete davne 2009. godine.


PGR-pumpe-ilustra.jpg
 
Тиме се породични људи из центра терају у Миријево, Борчу, Медаковић, иза Трошарине а у центар долазе стан на дан и хостели. Аутомобил је за породицу потреба.
 
Vrh