Šta je novo?

Benzinske pumpe u centru

Искрено, већина пумпи по центру је била нефункционална због нефункционалних саобраћајница у центру. Ево примера, ова испод Калемегдана код Бетонхале одговара само онима који долазе са Дорћола. Неко из Карђорђеве када би ишао на ту пумпу мора да опкружи око целог Калеђегдама и тврђаве да дође до ње.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=573929#p573929:1fud44m0 je napisao(la):
stf » Čet Okt 11, 2018 8:31 pm[/url]":1fud44m0]
Да.
Сада живим на периферији, "американизовано" сам се, шта ћеш. Реформе. :D
Иначе, најближа пумпа ми је удаљена 3.2 км и не видим никакав проблем у томе. Те је рецимо, реда величине као да становник центра иде на Дејтонку. Јел то тако страшно? Веруј ми, није.
Nije strašno jer auto pređe 5 km znatno brže nego pešak jelte... To je jasno. ALI gledaući širu sliku, nije isto da li ćeš do pumpe ići kroz par blokova lokalnim ulicama (npr Jevremova, Francuska, Žorža Klemansoa i eto te na pumpi...) ili ćeš, nakon dodatnih ukidanja u budućnosti, morati kroz zakrčene glavne ulice da putuješ kroz celu opštinu i nekoliko blokova (Francuska, Trg, Makedonska, Dečanska, tunel, Brankova, Brankov most, Dejtonka). Dakle strašno nije. Ali gnjavaža jeste. Ok, stoji to da ako ih ima po obodu centra, hteo ne hteo, pre ili kasnije ćeš proći pored jedne. Ali mislim da ipak i sam centar treba da ih ima par.

Btw, napisao sam da je ovo mutantski srpsko-američki urbanizam ne zato što smatram da je on apsolutno loš. Nego zato što naši gradski oci hoće svašta nešto, ali ako može preko noći i na smandrlj - metodu. A trenutno se to ogleda u isterivanju ljudi u predgrađa bez nekog konkretnog rada na tome da ta predgrađa postanu bolja i da postanu spremna za prihvat novih budućih stanara (za razliku od Američkih). A Beograd ima mnogo predgrađa koja bi mogla da budu fantastična. Međutim, kao i svaka dobra ideja, mislim da će i novi planovi da se krivo nasade i izrastu u još gori problem.

Elem, ja još uvek živim u tom centru. Zato sebi dajem puno pravo da komentarišem sve stvari koje se njega tiču. Samo kažem. Kada nešto govorim i zagovaram, to radim zato što znam kakvo je stanje, ovde i sada. Uz to, saobraćaj mi je nekad bio struka.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=573932#p573932:1fud44m0 je napisao(la):
Дошљак » Čet Okt 11, 2018 8:32 pm[/url]":1fud44m0]Искрено, већина пумпи по центру је била нефункционална због нефункционалних саобраћајница у центру.
Tu si u potpuno u pravu. Zato i rekoh da treba nakon svake treće ugašene u poslednjih 10 godina da se napravi jedna nova na adekvatnom mestu.
U kontekstu ove pumpe iznad Beton hale, ja stvarno ne vidim kako ona ometa nekoga, ili nešto. Niti se vidi sa reke, niti je dovoljno blizu stanarima da ih isparenja guše. Što se tiče divljeg parkinga na njenoj drugoj strani, pa to se reši upotrebom saobraćajne policije. Ili prosto prenamenom te površine i preuređenjem da kola više ne mogu da se parkiraju.
 
Meni su fenomen one pumpe u okviru stambene zgrade ili kuće što se viđa svuda po Grčkoj. Baš sam gledao po Solunu i razmišljam kako ti ljudi žive znajući da su na buretu baruta. Drugo tu su isparenja, naročito kad se pretače gorivo, vozila koja se opslužuju na samoj pumpi, veliki rizik da dođe do akcidenta.
 
Ima toga i po njemackoj austriji dobro je sto nema kod nas okacicub koju fotku kasnije
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=573865#p573865:krsi0zuz je napisao(la):
direktor » 11 Окт 2018 05:31 pm[/url]":krsi0zuz]Mozes sam da kupis juga za 300 € registrujes preradis na struju za 1000€ vozis godin dana do sledece registracije
Plus prodas motor i visak djelova za nekih 150€
I vozas se do lidla po gradu za kutiju sibica
А увећани рачун за струју :wink:
 
Gago mali vjetro generator na krovu iz kotor varosi turbina.ba rijesava i to
 
Žika":1u3iyvas je napisao(la):
Meni su fenomen one pumpe u okviru stambene zgrade ili kuće što se viđa svuda po Grčkoj. Baš sam gledao po Solunu i razmišljam kako ti ljudi žive znajući da su na buretu baruta. Drugo tu su isparenja, naročito kad se pretače gorivo, vozila koja se opslužuju na samoj pumpi, veliki rizik da dođe do akcidenta.
Nista veci rizik od instalacija zemnog gasa u kuci ili zgradi, cak kontra. :)


Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=573960#p573960:fpdd6ihb je napisao(la):
Žika » Čet Okt 11, 2018 10:48 pm[/url]":fpdd6ihb]Meni su fenomen one pumpe u okviru stambene zgrade ili kuće što se viđa svuda po Grčkoj. Baš sam gledao po Solunu i razmišljam kako ti ljudi žive znajući da su na buretu baruta. Drugo tu su isparenja, naročito kad se pretače gorivo, vozila koja se opslužuju na samoj pumpi, veliki rizik da dođe do akcidenta.
I na Malti je tako. I meni to deluje kao baš loše rešenje.
 
има тога и по Француској доста. ни мени није јасно како ико може да борави у згради изнад
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=573943#p573943:32yy1jo1 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 11 Окт 2018 07:47 pm[/url]":32yy1jo1]ili ćeš, nakon dodatnih ukidanja u budućnosti, morati kroz zakrčene glavne ulice da putuješ kroz celu opštinu i nekoliko blokova (Francuska, Trg, Makedonska, Dečanska, tunel, Brankova, Brankov most, Dejtonka). Dakle strašno nije. Ali gnjavaža jeste.

Јесте гњаважа ако користиш кола са искључиво тим циљем. Сиђеш из стана, уђеш у кола, одеш на пумпу, и вратиш се у стан. То се тако не ради. То је арчење времена и ресурса. А пумпе у строгом центру имају поенту само у тим случајевима.

Поента онога што ја пишем јесте да се приликом коришћења аутомобила у друге сврхе по граду неколико пута прође поред бензиских станица у сваком случају, те точење горива треба користити као "још један у низу успутних задатака". И нема никаквих проблема.
 
Ja živim u Dorćolu, i automobil koristim isključivo za vožnju van centra. Ne vidim nikakav smisao vožnje isključivo po centru. Iz istog razloga ne vidim ni smisao postojanja više od jedne ili dve benzinske pumpe u najstrožem centru.

Što se tiče prelaska na el. energiju biće potrebno obezbediti isti (ili čak veći) broj lokacija za punjenje, ako se scenario zabrane fosilnih goriva ostvari u potpunosti, i ako se ne bude osmislio potpuno nov i efikasniji tehnološki način.
 
Evo kako to izgleda uporedno u Beogradu, Beču i Budimpešti. Beč i Budimpešta su ono, po mom mišljenju, čemu Beograd treba težiti (ne mislim na broj pumpi, nego generalno)

Kao što se vidi, po broju pumpi se ne razlikujemo baš previše, ali po putnoj infrastrukturi smo baš jadni (što po količini, što po odsustvo nekog prstena ili obilaznice)

Ako bismo gledali putnu infrastrukturu, trebalo bi da imamo barem duplo manje pumpi u centru od Beča i Budimpešte.

Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2
 
Problem je što je kod nas sve rastegljivo i relativno pa tako danas može da bude politika da se posklanjaju pumpe u krugu od 2 km od Albanije, sutra da bude sve unutar kruga dvojke, a preksutra da se taj pojas još više proširi. Ovo kako je sad je ok. Ali sa najezdom raznih trendova i fiks ideja, ko zna šta će biti u budućnosti.

Što se tiče prelaska na el. energiju biće potrebno obezbediti isti (ili čak veći) broj lokacija za punjenje, ako se scenario zabrane fosilnih goriva ostvari u potpunosti, i ako se ne bude osmislio potpuno nov i efikasniji tehnološki način.
Upravo tako, tek će sa uvođenjem masovnih dnevnih potreba za punjenje električnih automobila da bude frka po gradovima.
Koliko su SUS automobili ocrnjeni, toliko su električni automobili precenjeni. To jest, koliko se kod SUS vozila u poslednje vreme gledaju i promovišu samo mane a ignorišu vrline, toliko se kod električnih gledaju i promovišu samo vrline, a mane potpuno izostavljaju.
 
Ne djeluje li vam da su neke stanice za snadbjevanje gorivom preblizu. Tipa dejtonka i beopetrol sajmiste od kojih beopetrolka treba da leti
 
Zasto favorizujes NIS ? ;)
Mislim da Beopettrol (INA) ima duzu tradiciju na toj lokaciji :)

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Zato sto je ova u kompleksu sajmista i icice ulica tuda saobracajnica 13-13. Taj razlog nema drugog
 
Мислим да ће Лукоил (бивши Беопетрол/ИНА) да лети због измене саобраћајница на том делу, спајају се булевар Николе Тесле и Владимира Поповића па то скретање од иза Дејтонке ка мосту где је пумоа Лукоила губи сврху.
 
Plus novi siri prilazi. Zaricevom mostu. Sve ce se tu pretumbati
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=574074#p574074:12ilofvr je napisao(la):
astrodule » 12 Okt 2018, 11:05[/url]":12ilofvr]Evo kako to izgleda uporedno u Beogradu, Beču i Budimpešti. Beč i Budimpešta su ono, po mom mišljenju, čemu Beograd treba težiti (ne mislim na broj pumpi, nego generalno)

Kao što se vidi, po broju pumpi se ne razlikujemo baš previše, ali po putnoj infrastrukturi smo baš jadni (što po količini, što po odsustvo nekog prstena ili obilaznice)

Ako bismo gledali putnu infrastrukturu, trebalo bi da imamo barem duplo manje pumpi u centru od Beča i Budimpešte.

file.php

file.php

file.php

Treba da tezimo ka uredjenim sistemima,slazem se, ali ne bas sve da kopirmo. Na primer ovakve benzinske pumpe u prizemlju zgrada kakvih ima u Becu, treba da izbegavamo po svaku cenu. Suvise je to opasno za nas sistem odrzavanja.

 
Da, Milanče, mada termin "naš sistem održavanja" nema smisla u globalizovanom svetu korporacija.
 
Ne treba se oslanjati na sistem kvaliteta koji vazi u velikim korporacijama, jer benzinske pumpe mogu biti i privatne, recimo knez petrol, avia i druge. Isto tako ne treba se bas ni oslanjati na zakonske propise koji bi eventuelno definisali potrebme minimume za benzinske pumpe u okviru stambeno/poslovnih objekata. Zato je najbolje da i nepostoji uopste zakonska mogucnost da se neka pumpa instalira u prizemlju zgrada. Beograd se jos uvek nije potpuno izgradio, tako da ima prostora da se definisu lokacije za benzinske pumpe.
 
Iskreno nisam znao za ovakve pumpe. To bi onda značilo da je dobar deo ovih pumpi u centru Beča nevidljiv, tj, u zgradi, što bi onda i objasnilo mnogo toga jer ne verujem da je Beču isplativo da im pumpa u centru zauzima isto prostora kao i u centru Beograda (zemljište u centru je preskupo)

Bolje bi nam bilo da kopiramo sistem parkiranja po centru sa gomilom garaža.
 
direktor":15hzwe8q je napisao(la):
Zato sto je ova u kompleksu sajmista i icice ulica tuda saobracajnica 13-13. Taj razlog nema drugog
Ma znam bre, nego se zezam

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Cujem da je Shell dosao u Srbiju i da je otvoren na iskljucenju za Batrovce i u Jurija Gagarina.Da li je tacno i moze li neko da slika?
 
Ima u JG već par meseci, prekoputa pijace..
 
Vrh