Šta je novo?

BelgradeMaps.com

zidar

Advanced
Učlanjen(a)
23.03.2010.
Poruke
2.087
Pohvaljen
3.106
Postovani ljubitelji gradskog prevoza,

Ako imate malo slobodnog vremena a interesuje vas da vidite kvalitetnu mapu gradskog prevoza navratite do Miksera na izlozbu od 25. do 29. maja.

Imamo Plan - Luka Beograd - magacin zitomlina - 4.sprat

ostale informacije na:
www.imamoplan.com
i
www.mikser.rs
 
svaka mu cast, ja sam pokusao tako sa linijama i zapetljao se jer je bilo predebelo kad se poredja po 10 linija:D Ali ovde nisu uopste oznacavane trocifrene, to je trik.
 
Beovoz je vrlo jasno predstavljen,samo sam primetio u grafikonima nema kraka za Železnik(a najavljen je) i mislim da će naredne godine pored ovih 9 garnitura biti renovirano još 5 i raspisan tender za kupovinu još novih,e sad s ovzirom da nas iz Gradske Vlade još nisu slagali to će još više unaprediti predstavljenu šemu tj.takt pa su mogući intervali i od 8-10 min ,a ja se nadam i da će napraviti barem jednu-dve nove stanice Airport City i recimo jedna iznad Slavije u Mekenzijevoj..to bi bila prava stvar iskoristiti Beovoz do maksimuma :kafa:
 
Zahvaljujem na pohvalama.

Bice mapa vece rezolucije cim smislim na koji tacno nacin da je pustim u promet. (Na direkciju zaboravite nisu bili zainteresovani za saradnju)

Trocifreni, minibusevi i nocni su ucrtani na dodatnim mapicama nalik na dzepnu mapu a sve to zajedno moze da se spakuje na A1 format.

Sto se Beovoza tice ucrtao sam samo postojecu prugu koja se koristi, bez detalja (razlicite linije). Nisam hteo na mapi da ulazim u potencijal beovoza, to je druga diskusija.
 
Kako nisi a grafikoni?Oni govore o taktu, linijama,broju vozova na tim linijama,stanice i sl. :/
 
Post se odnosio iskljucivo na mapu gradskog prevoza.

Grafikoni (Beovoz 00) predstavljaju moja razmisljanja o mogucnosti trenutnog koriscenja Beovoza, na predposlednjoj slici se uprosteno pojavljuju neki moguci pravci za razvoj, naravno da bi to mogao da bude i zeleznik, nisam hteo previse informacija da spakujem u taj slajd. Inace projekat se odnosi na po meni optimalno koriscenje mreze sa sadasnjim stanjem infrastrukture i garniturama na raspolaganju, a manje na buduci razvoj mreze u nekim boljim okolnostima (nove dodatne garniture na pr.).
 
Da se pridruzim pohvalama,steta sto direkcija nije zainteresovana za saradnju ali to je nazalost bilo ocekivano.

Ocekujemo nestrpljivo tu vecu verziju :kk:
 
ja sam zeleo da volontiram u direkciji i to nije moglo, oni se jako plase svega sto je sa strane :/
 
Zidar,Hvala na objašnjenju! :) Mape su dobre!
 
je li ona mapa za projekat Beovoza, sa sve objasnjenim presedanjima na osnovu nekih info koje mi ni ne znamo?:) prvi put vidim to da ce biti presedanje za pancevo, pazovu i sl. sto je mnogo logicnije nego da te linije (kao sto su zamisljali) idu zajedno sa gradskim.

u kom si programu radio mape?
 
Матеја Бељан":inp9mmuc je napisao(la):
svaka mu cast, ja sam pokusao tako sa linijama i zapetljao se jer je bilo predebelo kad se poredja po 10 linija:D Ali ovde nisu uopste oznacavane trocifrene, to je trik.
С тим што онда градске линије означене троцифреним бројем испадају из плана (типа 612), а двоцифрене приградске упадају у план (типа 73). Мој предлог је да се стави типа 101-108 једна линија, 302-309 једна линија итд.
Иначе, супер мапа! :kk:
 
Mada je razlikovanje gradskih i prigradskih linija u ITS besmisleno. Batajnica se cak i ne racua kao zaebno naselje. Naselja su povezana, linije imaju mesane elemente gradskih i prihradskih, izmedju naselja su industrijske zone i slicno.
 
@Матеја Бељан

Mape beovoza (Beovoz 00) nisu nikakve zvanicne mape vec samo moja razmisljanja o tome sta treba raditi.
Smatram da treba odvojiti gradske i prigradske linije sa presedanjima na P. Mostu, Rakovici i NBG (a kasnije Zemunu cim bude moguce) radi pouzdanijeg saobracaja i pojacavanja takta u gradskoj zoni. Time svaki krak postaje nezavisan, dobija svoje garniture koje iskljucivo po njemu voze, i ne snosi nikada posledice kasnjenja ili havarije na nekom drugom kraku. Presedanja u Rakovici i NBG mogu lako da se organizuju, na P. Mostu je malo komplikovanije ali nije nemoguce.

Svi planovi su crtani u Adobe Illustrator

Sto se ITS-a tice, slazem se da treba ukinuti razliku izmedju gradskih i prigradskih linija i smisliti jedinstvenu tarifu (sat i po vremena ili dnevne karte, za sve linije ukljucujuci i beovoz)

@Wile E. Coyote

Trocifrene linije sam nacrtao na zasebnoj mapi koja ide sa glavnom da ne bih opteretio glavnu mapu. To sto je 73 dvocifrena a ide do Batajnice je problem GSP-a. Mozda bi trocifrene ipak mogle da udju u mapu kako kazes kao jedna tanka linija za sve 1xx ili 4xx, ili da se na terminalnim stanicama samo spomene njihov broj i pravac. Ali opet, tesko je uravnoteziti kolicinu informacija a da mapa ostane citka.
 
evo kako bi to izgledalo

PRIGRADSKE LINIJE

11_impl-3.gif


NOCNE LINIJE

11_impl-2.gif


CELA MAPA


11_impl-1.gif
 
Hvala, i meni se cinilo da je illustrator jer i ja radim u njemu. Kao sto rekoh, pokusao sam ali su mi linije bile suvise nagomilane pa nisam mogao da "udjem" u stari deo grada:)

Ovo za Beovoz je svakako pametna ideja, i ja sam tako razmisljao. Posebno sto ce prigradske linije i dalje odrzavati Zeleznice, one ce biti slobodne da uredjuju red voznje ne remeteci gradske linije.

E i ovo sa oznakama N ti je dobra stvar, to bi trebalo sto pre da urade jer se i vreme saobracanja cesto poklapa sa dnevnim linijama
 
Kao i Parizu - u Zagrebu noćni tramvaji počinju sa 3 - 31, 32, 33 i 34. Obični su do 17.
 
bravo :kk: mapa mi deluje super

čekamo veću rezoluciju
 
Zidar, svaka cast na trudu i ideji :kk: Samo kad bi neko u gsp-u i direkciji imao sluha...
 
Nazalost tamo u gspu i direkciji ljudi sjede na usima :bash:
 
Vrh