Šta je novo?

Bel Mondo

Заузеће дела Омладинских бригада код чика "Белмонда" и то читавих годину дана ;)

Заузећа: Радови под саобраћајем

Режим саобраћаја​
Радови под саобраћајем​
Наслов​
Изградња стамбено пословног комплекса​
Улица​
Омладинских бригада​
Од кућног броја​
До кућног броја​
Почетак радова​
12/12/2024​
Завршетак радова​
11/12/2025​
Извођач​
„PROJEKAT-B 40“ д.о.о. из Београда, ул. Вишњићева бр. 8​
Опис​
Услед извођења радова на изградњи стамбено-пословног комплекса на КП 1222/21 КО Нови Београд доћи ће до измене у режиму саобраћаја у ул. Омладинских бригада испред КП 1222/21 КО Нови Београд, у Београду, на територији општине Нови Београд, за време коришћења привременог колског градилишног прилаза, у периоду од 12.12.2024. до 11.12.2025.
Линк​
Документ​
344.18-772/2024​

https://szsgis.beograd.gov.rs/porta...ndex.html?id=ed921b0d5e6a4b168f5215aa766423bb

заузеће дела омладинских бригада_белмондо.JPG
 
Sve je ovo super ali lokacija bas losa, ljudi ce ziveti na 20m od pruge...vozovi sviraju kao nenormalni u tom potezu. Samo Soko BG-NS ima oko 18 polazaka dnevno plus povratak, plust ostale prigradske linije, plus nove koje se uvode, plus od skoro medjunarodni saobracaj sto putnicki sto teretni...sve u svemu haos!
 
@petar.jan
I kod Senjaka imamo zgradu tik uz nadvožnjak i tako decenijama unazad, pa kuće pored same pruge na istom tom Senjaku, pa sve one zgrade uz Bulevar Milutina Milankovića, a tu su i ove novoizgraðene uz Bulevar heroja sa Košara, pa stanari Humske koji osete, a neki i čuju prolazak voza kroz tunel koji je ispod njih, pa tu su i stanari zgrada oko Autokomande... I na većini mesta ljudi žive normalno.​
 
^^ Big city life, jednostatvno mora tako, kvalitetna stolarija resava taj problem inace.
Jos se nije napravila ta stolaija protiv sirene voza :)

Pritom je koncept sa ogromnim terasama, u onim kaskadnim delovima su terase po 80m2 sto je front ka pruzi...sve je dobro zamisljeno da zivis u stanu a opet da imas neko svoje privatno dvoriste/terasu koja moze super da se sredi sa nekim letnjikovcem itd...ali sve pada u vodu zbog pruge ili da kupcima bas nimalo ne smetaju zvukovi vozova.

Po meni je za tu parcelu kad je vec dobijena dozvola za stanbeni kompleks jedino logicno resenje kula koja ide u visinu (west tower 2)
 
@petar.jan
I kod Senjaka imamo zgradu tik uz nadvožnjak i tako decenijama unazad, pa kuće pored same pruge na istom tom Senjaku, pa sve one zgrade uz Bulevar Milutina Milankovića, a tu su i ove novoizgraðene uz Bulevar heroja sa Košara, pa stanari Humske koji osete, a neki i čuju prolazak voza kroz tunel koji je ispod njih, pa tu su i stanari zgrada oko Autokomande... I na većini mesta ljudi žive normalno.​
Sve zgrade u Bul Milutina Milankovica su poslovne osim jedne kod pet centra, a ona je dosta udaljenija od pruge...slazem se da ljudi zive pored pruge ali pitanje je kvalitet zivota.
 
Sve zgrade u Bul Milutina Milankovica su poslovne osim jedne kod pet centra, a ona je dosta udaljenija od pruge...slazem se da ljudi zive pored pruge ali pitanje je kvalitet zivota.​
Postoje zgrade i sa druge strane bulevara i tamo zna da se fino čuje voz. Isto kao i kod mene, koji stanujem pored Prokopa, što zaboravih u prethodnom postu fa napomenem.​
 
Po planovima je tu trebala biti glavna vatrogasna stanica u Beogradu i na NBG, ali je ekipa odlučila da tu bude elitno naselje. To je cena "elitnog" života.
To su satro dali gazda klosar gruji za ona 2 solitera sto nije nije mogo da gradi kod prokopa a i sto su mu uopste dali prokop da gradi
A vatrogasicima dosta onaj montažni objekat
 
To su satro dali gazda klosar gruji za ona 2 solitera sto nije nije mogo da gradi kod prokopa a i sto su mu uopste dali prokop da gradi
A vatrogasicima dosta onaj montažni objekat
Lakše je ljudima koji žive u neznanju. Novi Beograd prepun zgrada i ljudi kao košnica, a vatrogasna stanica - montažna.
 
Sve je ovo super ali lokacija bas losa, ljudi ce ziveti na 20m od pruge...vozovi sviraju kao nenormalni u tom potezu. Samo Soko BG-NS ima oko 18 polazaka dnevno plus povratak, plust ostale prigradske linije, plus nove koje se uvode, plus od skoro medjunarodni saobracaj sto putnicki sto teretni...sve u svemu haos!

Teretnih vozova nema na ovom delu pruge, samo putnički, novije garniture su dosta tihe, tako da ostaje samo problem signalnog zvuka.
S obzirom da nema putnih prelaza, može investitor da se dogovori sa Železnicom da se ovde uvede zabrana za davanje sigmlnalnih zvukova (samo u hitnim situacijama), tako da je rešivo. Eventualno neki zvučni zid.
Bio sam u prostoru blizu pruge jedno vreme, stvarno ništa se nije čulo, vozovi klize, nečujni su.

Mislim da je veći problem budućnost, kada se proširi ova pruga na 4 koloseka, tada će nekom "na terasi" prolaziti kolosek.😁
 
Teretnih vozova nema na ovom delu pruge, samo putnički, novije garniture su dosta tihe, tako da ostaje samo problem signalnog zvuka.
S obzirom da nema putnih prelaza, može investitor da se dogovori sa Železnicom da se ovde uvede zabrana za davanje sigmlnalnih zvukova (samo u hitnim situacijama), tako da je rešivo. Eventualno neki zvučni zid.
Bio sam u prostoru blizu pruge jedno vreme, stvarno ništa se nije čulo, vozovi klize, nečujni su.

Mislim da je veći problem budućnost, kada se proširi ova pruga na 4 koloseka, tada će nekom "na terasi" prolaziti kolosek.😁
Ja sam se najvise osvrtao na blisku buducnost i medjunarodni saobracaj, jeste sada nema teretnih ali sta ce biti kad se sve to uvede.Jesu noviji vozovi dosta tisi ali se i dalje cuju pogotovu kad otvoris prozor da ti se luftira stan, a voz ti prolazi na 20,30m...da ne pricam o ovim vozovima starudijama iz proslog veka sto su i dalje u pogonu.Sto se tice sirena da investitor kontaktira zeleznicu zbog jedne svoje zgrade teska prica u realizaciji.
Zivim bas u blizini tako da pricam iz iskustva.
 
Vrh