Nije Belmondo nego Bel Mondo, da ih razdragana porodica pokojnog glumca ne bi tužila
To je jedno od retkih mesta gde još ima fazana. Kamo sreće da ceo taj deo pretvore u park sa sadržajima (a i ja naivan)Pogledajte prilog 183524
Jeste, a na 100m dijagonalno se nalazi nehigijensko naselje koje je sve vece i vece. Samo prodjite od Omladinskih Brigada kroz "sumu" do FDU da upoznate prve komsije koji se greju na smece a leti rasteruju komarce istim. Tragicno je sta se sve dozvoljava ovde...
Ima i kozica...To je jedno od retkih mesta gde još ima fazana. Kamo sreće da ceo taj deo pretvore u park sa sadržajima (a i ja naivan)
Да ли си озбиљан? Грађевинска парцела је оивичена улицама са по три траке по смеру. Не можемо истовремено да желимо да имамо град и да живимо у граду, и да се плашимо града.moze li infrastruktura da iznese sve ove projekte, pritom mislim na struju, vodovod, kanalizaciju...ne na ulice, za koje vec znamo da ne moze...
ne razumem komentar, pitanje je bilo pravimo li i infrastrukturui koju sam napomenuo paralelno sa gradnjom ili hoćeš da kažeš da je sve prvo napravljeno po urbanističkom planu od infrastrukture i sada se samo bez problema sve kaci na to?Да ли си озбиљан? Грађевинска парцела је оивичена улицама са по три траке по смеру. Не можемо истовремено да желимо да имамо град и да живимо у граду, и да се плашимо града.
Коментар је био на твоју опаску да за улице (као део инфраструктуре) већ знамо да не могу да издрже. Не разумем како си ово могао да кажеш за конкретну локацију.ne razumem komentar, pitanje je bilo pravimo li i infrastrukturui koju sam napomenuo paralelno sa gradnjom ili hoćeš da kažeš da je sve prvo napravljeno po urbanističkom planu od infrastrukture i sada se samo bez problema sve kaci na to?
Ovo pitam jer mi stvarno nije jasno kako se ovoliko gradi...sve unapred napravljheno ili kacimo na sistem dok izdrzi, pa kad pukne pravicemo dodatno instalirane snage za struju, stavljacemo vece kanalizacione cevi, praviti kolektore...
Ту је и градска и регионална железница на пешечкој дистанци, а аутопут на 400 метара.
Закључак: боље да се гради у Кумодражу.